Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το...θαύμα, του φετινού ΟΦΗ συνεχίζεται!
Μια ακόμη (σχετικά εύκολη) νίκη στο κάστρο του Γεντί Κουλέ και ο ΟΦΗ τρίτος στην βαθμολογία, μετά την ήττα της ΑΕΚ στο Καραισκάκης απο τον Ολυμπιακό, καθώς η Ενωση, ήταν η μοναδική ομάδα, που απειλούσε να βάλει απο κάτω, τον τρίτο ΟΦΗ.
Βλέποντας, ωστόσο, το ντέρμπι στο Καραισκάκης και την άνετη και καθαρή νίκη του Ολυμπιακού επί της ΑΕΚ, σε συνδιασμό με το πρόσφατο παιχνίδι Ολυμπιακός-ΟΦΗ, στο οποίο η κρητική ομάδα έβγαλε το ...λάδι των ερυθρόλευκων, σκεφτόμουν το εξής:
Μήπως τελικά, δεν είναι και τόσο...θαύμα η τρίτη θέση του ΟΦΗ, αλλά απόλυτα φυσιολογική εξελιξη, με βάση το ποδόσφαιρο που έχει παίξει μέχρι σήμερα;
Με πιο απλά λόγια: Ποιά ομάδα απο εκείνες που είναι κάτω απο τον ΟΦΗ, έχει παίξει καλύτερη μπάλα, από αυτόν, για να είναι απο πάνω του.
Για μένα, καμία!
Ακόμα και η πολύ μέτρια φετινή ΑΕΚ, δεν φαίνεται να είναι η ομάδα που θα "φοβίσει" τον ΟΦΗ, όπως αυτός έχει παρουσιαστεί στις 8 πρώτες αγωνιστικές.
Η Ξάνθη, η οποία πριν το παιχνίδι στο Γεντι Κουλέ, ήταν στην 3η θέση, δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ομάδα, καλύτερη απο τον ΟΦΗ.
Τρέχει στο γήπεδο, έχει καλή αμυντική λειτουργία, αλλά η επιθετικότητα της, δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνη του ΟΦΗ.
Στο Γεντί Κουλέ, ήταν επιθετικά ανύπαρκτη.
Αμυντικά, η Ξανθη, κατάφερε να κρατήσει τον ΟΦΗ στο πρώτο 45λεπτο, αλλά στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ, έδειξε φανερά την ανωτερότητα του και κατά την άποψη μου, κέρδισε μάλλον εύκολα και αυτό το παιχνίδι.
Και ας το καθάρισε στο 90' με το δεύτερο γκολ του Σεμέντο.
Είχε χαμένο πέναλτι με το Ναμπί στο πρώτο ημίχρονο, το οποίο αν γινόταν γκολ, το παιχνίδι θα ήταν πολύ πιο εύολο.
Ενω, μετά το 1-0 με τον Φιγκερέιδο, στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου, σφυροκόπησε την εστία του αντιπάλου για ένα 20λεπτο και απο καθαρή αστοχία, δεν καθάρισε το παιχνίδι με ένα δεύτερο γκολ, για να τελειώσει νωρίτερα το ματς.
Απο ένα προσωπικό λάθος, του γκολκήπερ Σωτηρίου, η Ξάνθη με τον Στάργκεον πήγε να κάνει τη ζημιά στην μοναδικη φάση, που έγινε ουσιατικά επικίνδυνη.
Μα, είναι λογικό, όταν παίζει ο τρίτος (Ξάνθη), με τον πέμπτο (ΟΦΗ) να κάνει και ο αντίπαλος μια καθαρή ευκαιρία.
Απόλυτα δίκαια, τρίτος ο ΟΦΗ, λοιπόν.
Γιατί πολύ απλά, κανείς δεν είναι καλύτερος απο αυτόν, τουλάχιστον με τα όσα έχουμε δεί μέχρι σήμερα.
Σε επιθετικότητα, σταθερότητα, αποτελέσματα.
Ο ΟΦΗ, καθαρίζει σαν...αυγό τους αντιπάλους του, στο Γεντί Κουλέ και αν στην Ελλάδα υπήρχε ποδοσφαιρικη αξιοκρατία, αυτή η ομάδα, που κάνει φανερά πρωταθλητισμό, θα μπορούσε να χτυπάει στόχους, που μόνο στα ...όνειρα, τους έχει δεί ο φίλαθλος κόσμος του.
Επειδή όμως, είμαστε στην Ελλάδα, ας αρκεστούμε σε αυτό που έχει γίνει σήμερα, το οποίο έτσι και αλλιώς είναι πραγματικά, πολύ υψηλότερο ταβάνι, απο αυτό που θα περίμενε και ο πιο αισιόδοξος άνθρωπος της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
4Χ4 στο Γεντί Κουλέ ο ΟΦΗ (VIDEO)
Πορεία πρωταθλητισμού ο ΟΦΗ-Καθάρισε και την Ξάνθη
Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης, που συνεχίζει στον Ολυμπιακό Βόλου, "έγραψε" μια ωραία ασίστ για να σκοράρει ο Πόζογλου, αλλά ο Ολυμπιακός Βόλου, που δεν έχει ξεκινήσει καλκά το πρωτάθλημα, έμεινε στο 1-1 με τον Θεσπρωτό, με αποτέλεσμα να φύγει απο την τεχνική ηγεσία ο Θωμάς Γράφας.
Ο ΟΦΙεράπετρας, έμεινε άσφαιρος με τον Διαγόρα στο "Βουζουνεράκειο" και το 0-0 δεν του επέτρεψε να μείνει στην πρώτη θέση, την οποία έχει πλέον η Καλαμάτα, που είναι μόνη πρώτη.
H αντίπαλος του ΟΦΗ στο Κύπελλο Ελλάδος, η Καβάλα, του Παύλου Δερμιτζάκη και του Αγγελου Χαντί, πήρε το ντέρμπι με τη Βέροια.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης γκολ απο την ενδιαφέρουσα 4η αγωνιστική στο πρωτάθλημα της Football league.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα εισιτήρια διαρκείας της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, είναι πλέον στην διάθεση του κόσμου του ΟΦΗ.
Απο τους πρώτους που έσπευσαν να προμηθευτούν το εισιτήριο τους, είναι δυο βετεράνοι άσοι του ΟΦΗ, ο Νίκος Μυρωνάκης και ο Γιώργος Βλαχάκης, οι οποίοι πρόσφεραν στο τμήμα, σε δύσκολες εποχές.
Οπως λένε τώρα οι ίδιοι "είμαστε υπερήφανοι, για αυτό που πέτυχε το βόλει του ΟΦΗ και είμαστε βέβαιοι ότι η ομάδα με την βοήθεια όλων μας, μπορεί να καταφέρει να έχει μια σταθερή πορεία στην Α1 τα επόμενα χρόνια. Καλούμε και εμείς όλους τους φίλους του βόλει, αλλά και τους φίλους του ΟΦΗ, να υποστηρίξουν αυτήν την προσπάθεια, γιατί πραγματικά αξίζει".
Να σημειωθεί ότι, έχουν εκδοθεί 600 εισιτήρια διαρκείας για τα παιχνίδια του ΟΦΗ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Τα εισιτήρια διατίθενται καθημερινά απο τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και οι τιμές τους είναι 100 και 200 ευρώ, ενώ οι κάτοχοι μπορούν να επιλέγουν την θέση που θα κάθονται.
Tα εισιτήρια διαρκείας της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, έχουν χωριστεί σε δυο κατηγορίες στα χρώματα της ομάδας (Black and White).
Tα άσπρα (White) κοστίζουν 200 ευρώ και είναι οι θέσεις στο κέντρο του γηπέδου.
Tα μαύρα (Black) κοστίζουν 100 ευρώ και είναι όλες οι υπόλοιπες θέσεις..
Τα παιδικά εισιτήρια είναι 50% μειωμένα της τιμής, με την προυπόθεση να συνοδεύονται από γονέα, κάτοχο εισιτηρίου διαρκείας.
Το πρωτάθλημα ξεκινάει στις 2 Νοεμβρίου και στην πρεμιέρα ο ΟΦΗ υποδέχεται τον Παναθηναικό, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Οσοι θέλουν να κλείσουν το εισιτήριο τους και να επιλέξουν την θέση που θα κάθονται στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, μπορούν να το κάνουν καθημερινά στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, απο τις 10 π.μ. έως και τις 2μμ και απο τις 6μμ-8μμ (τηλέφωνο επικοινωνίας 2810311525).
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
600 εισιτήρια διαρκείας για το βόλει του ΟΦΗ