karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με μια μεγάλη νίκη ξεκίνησε το 2020 το μπάσκετ του ΟΦΗ.

Κέρδισε τον Μανδραικό με 84-80 στην παράταση (71-71 κ.α.) σε παιχνίδι που έγινε κεκλεισμένων των θυρών στα Δυο Αοράκια και μπήκε με τον καλύτερο τρόπο στη νέα χρονιά.

Ο Λιανός με 20π και ο Καραδολάμης με 19π ήταν τα πρώτα "βιολιά" του ΟΦΗ, σε ένα παιχνίδι στο οποίο η νίκη έχει μεγάλη σημασία και είναι η 6η για τον ΟΦΗ, που έχει 6 νίκες-7 ήττες στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής.

Nα σημειωθεί ότι το παιχνίδι έγινε δυο ώρες νωρίτερα απο ότι είχε προγραματιστεί (ξεκίνησε στις 3.15μμ), καθώς λόγω του απαγορευτικού στα πλοία, η ομάδα του Μανδραιοκύ έπρεπε να επιβιβαστεί στο πλοίο της γραμμής, που αναχωρούσε στις 6μμ απο το Ηράκλειο για τον Πειραιά.

ΟΦΗ-ΜΑΝΔΡΑΙΚΟΣ 84-80 παρ. (71-71 κ.α.)

Διαιτητές: Καρπάνος-Τσακαλογιάννης-Κανελλόπουλος
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 10-17, 37-40, 58-55, 71-71, 84-80 παρ.
ΟΦΗ (Ράλλης): Λιανός 20 (2), Μποχωρίδης 9 (1), Κριθινάκης, Τσερκιτζόγλου, Μαλλιαράκης, Καραδολάμης 19 (1), Αγαπιάδης 13 (1), Τασιούδης 2, Πάλλης 2, Καραθωμας, Πετράκης 12 (2), Μπουμπάρης 7.
Μανδραϊκός (Κατσουνης-Χανιάς): Χανιάς, Γεωτγίου, Παπανικολάου, Λυτόπουλος 5 (1), Καραμπάτσος 35 (7), Μαλτέζος, Μαρούγκας, Ροδοστόγλου 16 (2), Τσιάκος 9, Βεσκούκης 10 (1), Γκουαλτιέρι 5 (1).

 
Το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ, για το 2020 με το Βόλο, ήταν άτυχο απο πλευράς αποτελέσματος (1-2), αλλά πολύ τυχερό για ένα ζευγάρι απο το Ηράκλειο, που επέλεξε, να γράψει ιστορία στη ζωή του, σε αυτήν την αναμέτρηση στο θρυλικό Γεντί Κουλέ.
Ο γνωστός φίλος του ΟΦΗ, Σπύρος Βοριζανάκης, έκανε στο ημίχρονο του αγώνα πρόταση γάμου στην αγαπημένη του, μέσα στον αγωνιστικό χώρο και αυτό το γεγονός "ζέστανε" την κερκίδα, περισσότερο, απο ότι έκαναν οι παίκτες του ΟΦΗ στο παιχνίδι, στην πιο "κρύα" φετινή τους εμφάνιση.
Σίγουρα, ο Σπύρος και το κορίτσι του, θα ήθελαν αυτό το ευχάριστο γεγονός να συνοδευτεί με νίκη της αγαπημένης τους ομάδας, αλλά στη ζωή... δεν μπορείς να τα έχεις και όλα!
Το μεγάλο ΝΑΙ της κοπελιάς, πανηγυρίστηκε, στο ημίχρονο του αγώνα, σαν...γκολ στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ και ο κόσμος ευχήθηκε στο ζευγάρι με ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα, βιον ανθόσπαρτον και καλούς απογόνους.
Ο...πονηρός γαμπρός, ξεγέλασε τη νύφη με το πρόσχημα, ότι θα παίξουν κάποιο παιχνίδι, στο οποίο η κοπελιά θα έπρεπε να έχει τα μάτια κλειστά και να κλωτσήσει την μπάλα στο τέρμα όπως έγινε.
Μόλις της αφαίρεσαν το κασκόλ απο τα μάτια, είδε τον αγαπημένο της, να είναι στα γόνατα και να της προσφέρει το μονόπετρο μια μια ανθοδέσμη ανα χείρας!
Η εικόνα του συγκινημένου Σπύρου, ο οποίος φόρεσε για την περίσταση ένα υπέροχο φουτερ με φωτογραφία του αείμνηστου Γκέραρντ, ήταν όλα τα λεφτά!
Θερμές ευχές και απο εμάς στον φίλο Σπύρο και στο ταιριαστό ζευγάρι, για μια ζωή χωρίς ...ήττες (όπως αυτή που υπέστη ο ΟΦΗ), αλλά μόνο χαρές, σαν παραμύθι...
 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Τον περασμένο Αύγουστο, τρείς παίκτες του ΟΦΗ, βρέθηκαν πολύ κοντά στον έξοδο απο την ομάδα.

Και οι τρείς παίκτες, ενημερώθηκαν ότι δεν είναι στα πλάνα και θα πρέπει να βρούν ομάδα, για να συνεχίσουν την καριέρα τους.

Βλέπετε και οι τρείς παίκτες είχαν συμβόλαιο και αυτό δεν έκανε εύκολη υπόθεση, την λύση της συνεργασίας.

Απο τους τρείς αυτούς παίκτες, μόνο ο ένας, αποχώρησε.

Την τελευταία μέρα των μεταγραφών, ο Ισμαήλ Σάσι, μετακόμισε στη Λαμία και το κεφάλαιο ΟΦΗ έκλεισε για αυτόν.

Απο τους άλλους δυο παίκτες, ο ένας πήγε σε κάποια ομάδα και συζήτησε μαζι της, με τις ευλογίες φυσικά του ΟΦΗ, αλλά δεν τα βρήκαν στο οικονομικό, οπότε η μεταγραφή δεν έγινε ποτέ.

Παρέμεινε και αυτός στον ΟΦΗ.

Οπως και ένας ακόμη, για τον οποίο η γενική αίσθηση είναι ότι θα μπορούσε να έχει πάρει ευκαιρίες.

Αν υποθέσουμε ότι στον ΟΦΗ, συνεχίζουν αυτό που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν με μεταγραφές, αλλά και σε αποχωρήσεις, η λογική λέει ότι οι δυο που δεν έφυγαν το καλοκαίρι, παραμένουν και τώρα "φευγάτοι", καθώς δεν φαίνεται να έχει αλλάξει κάτι εντυπωσιακά, σε ότι αφορά την άποψη της τεχνικής ηγεσίας, καθώς παραμένουν μεταξύ πάγκου (ο ένας) και κερκίδας ( ο άλλος).

Οι επόμενες μέρες θα δείξουν αν η απόφαση του καλοκαιριού ενεργοποιηθεί ξανά για τους δυο ή αν κοντά σε αυτούς, προστεθεί και κάποιος άλλος.

Είναι βέβαιο, ότι στον ΟΦΗ κάποιες μεταγραφές, θα φέρουν και ανάλογες αποχωρήσεις...

 

 

 

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi