
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
To πήρε απόφαση η παλιά μεγάλη δόξα του ποδοσφαίρου και ανεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας.
Ο βήχας και ο...έρωτας δεν κρύβονται και έτσι ο πρώην παιχταράς, όρισε και ημερομηνία γάμου, με την αγαπημένη του.
Το μυστήριο θα γίνει το καλοκαίρι, αλλά αυτό που δεν έχουμε μάθει ακόμη είναι αν ο γάμος θα γίνει στην έδρα του γαμπρού ή στην έδρα της νύφης.
Τα προγνωστικά λένε, ότι μάλλον το πρώτο σενάριο, είναι το επικρατέστερο, καθώς οι ομορφιές της Κρήτης, δεν συγκρίνονται με κανένα άλλο τόπο.
Δεν αποκλείεται όμως, να γίνει και η ...έκπληξη πάνω σε αυτό, οπότε δεν θα κάνουμε πρόβλεψη.
Εμείς, στα καλά μας τα παιδιά, ευχόμαστε προκαταβολικά τα καλύτερα!
Τέτοιες ειδήσεις, θέλουμε να μαθαίνουμε και να γράφουμε και όχι μαυρίλες και στενάχωρα πράγματα χρονιάρες μέρες!
Τα...ονόματα, τα αφήνουμε στην άκρη, καθώς δεν είμαι βέβαιος, αν το ζευγάρι θέλει (ακόμη) να δημοσιοποιήσει το ευχάριστο και αυστηρά προσωπικό γεγονός.
Και ασφαλώς, δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα τους χαλάσουμε την έκπληξη!
Λακωνικά απάντησε ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, για τα σενάρια που θέλουν τον Σεμέντο, να έχει συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό. Ο τεχνικός του ΟΦΗ ρωτήθηκε μετά την ήττα του ΟΦΗ απο το Βόλο (1-2) για το τι συμβαίνει με τον πρώτο σκόρερ του ΟΦΗ και απάντησε λέγοντας ότι «ο Σεμέντο είναι μαζί μας κάθε μέρα. Δεν ξέρω τι γράφεται».
Για το αν ο ΟΦΗ έχει προχωρήσει κάποιες μεταγραφικές υποθέσεις, ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε πως «για τα μεταγραφικά γίνονται προσπάθειες και ό,τι είναι θα ανακοινωθεί».
Η τελευταία αναφορά του τεχνικού του ΟΦΗ, έδειξε ότι πράγματι η ομάδα κινείται για την μεταγραφική της ενίσχυση αυτήν την εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μεταγραφές ΟΦΗ: Αμυνα, μεσαία γραμμή και κάτι ακόμη στην επίθεση

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τυχερός, χρονιάρες μέρες, στάθηκε απο ότι μαθαίνω προπονητής, σε ομάδα της περιοχής μας.
Εκεί που πήγαινε για...φούντο, τελικά διεσώθη!
Ευτυχώς για αυτόν (τον προπονητή ντέ!) η ομάδα άρχισε να κερδίζει και έτσι οι όποιες σκέψεις, καθώς ακολουθούσε η...επικίνδυνη για τους προπονητές, διακοπή των εορτών, έμειναν μόνο στις σκέψεις.
Ετσι το "διαζύγιο" δεν έγινε και η πάντα άκαρδη διακοπή μιας συνεργασίας, εν μέσω εορτών, απετράπη στο...παρα πέντε.
Ο προπονητής είναι καλό παιδί και καλός στη δουλειά του.
Ακόμα και μέσα στην ομάδα, δεν του χρεώνουν απόλυτα τη μέτρια πορεία.
Υπάρχουν και άλλοι λόγοι.
Σε κάθε περίπτωση, απο τη στιγμή που το "διαζύγιο" δεν έγινε, δεν τίθεται θέμα (για την ώρα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει στο ποδόσφαιρο!).
Βέβαια, κάποιοι απο τους υποψήφιους "μνηστήρες" στεναχωρήθηκαν, καθώς δεν θα τους χαλούσε να χτυπούσε το τηλέφωνο τους και μαζί με τις ευχές για την Πρωτοχρονιά, να τους ερχόταν και μια πρόταση για δουλειά!
Τώρα, αναγκαστικά, θα περιμένουν, ξανά στη σειρά τους.
Και όπως γράφω πάντα στα κουιζάκια μας, ονόματα και υπολήψεις δεν θίγουμε!
Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά σε όλους!