karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ χρειάζεται μεταγραφική ενίσχυση, καθώς τα σοβαρά προβλήματα τραυματισμών που τον έχουν πλήξει το τελευταίο διάστημα (Μεγιάδο, Ναμπί, Σεμέντο), καθιστούν επιβεβλημένη την "βοήθεια" της ομάδας, ώστε να μπορέσει να συνεχίσε στο ίδιο μοτίβο και στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος.

Αυτή φαίνεται να είναι και η "γραμμή" που ακολουθεί η ομάδα, καθώς όπως έχουμε αναφέρει εδώ και καιρό, η απόφαση μεταγραφικής ενίσχυσης, είναι ειλημμένη, απο τους ανθρώπους του συλλόγου.

 Ενα είναι όμως βέβαιο: Δεν θα γίνουν πολλές μεταγραφές, οι επιλογές θα είναι συγκεκριμένες, ενώ θα είναι προσθήκες που θα έχουν και το χαρακτήρα, όχι μόνο για το σήμερα, αλλά και για το μέλλον.

Στα χέρια του Γιάννη Σαμαρά, βρίσκεται όπως και πέρσι, τέτοια εποχή, ο μεταγραφικός σχεδιασμός και οι επιλογές που θα γίνουν, θα έχουν την σφραγίδα, του υπεύθυνου ποδοσφαίρου.

Μέχρι σήμερα, τα ονόματα που έχουν γραφτεί απο τον Ελληνικό χώρο, είναι αρκετά, αλλά όπως και πέρσι αυτές τις μέρες, η κύρια στόχευση θα είναι απο το εξωτερικό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν στόχοι απο την Ελλάδα.

Τα ταξίδια του Σαμαρά, στην κεντρική Ευρώπη το τελευταίο διάστημα ήταν αρκετά, για την προώθηση των μεταγραφικών θεμάτων της ομάδας και οι επόμενες μέρες θα αποτελέσουν την εκκίνηση αυτών των επιλογών.

Ο ΟΦΗ αναζητάει παίκτες σε όλες τις γραμμές.

Κατ' αρχήν, στο κέντρο της άμυνας, όπου το καλοκαίρι, για διάφορους λόγους, δεν αποκτήθηκαν οι παίκτες που ήθελε ο ΟΦΗ.

Ακόμη, στη μεσαία γραμμή, όπου ο τραυματισμός του κορυφαίου παίκτης της ομάδας Μεγιάδο, έχει προκαλέσει ένα μεγάλο κενό στις θέσεις των κεντρικών μέσων, στις οποίες υπήρχαν έτσι και αλλιώς περιορισμένες επιλογές.

Επίσης, είναι πιθανό να αποκτηθεί ένας ακόμη, ακραίος αμυντικός.

Ενώ, η ...έκπληξη έρχεται στην επίθεση, όπου παρά την ύπαρξη των Φιγκειρέδο και Μάνου, ο ΟΦΗ φαίνεται να κυνηγάει κάτι ακόμη.

Ισως ένα πιο βαρύ 9αρι, με ύψος και δύναμη, διαφορετικά χαρακτηριστικα απο αυτά που έχουν οι Μάνος και Φιγκειρέδο.

Αυτή η προσθήκη, εφ' όσον γίνει, θα έχει το χαρακτήρα του...μέλλοντος, καθώς ο Μάνος είναι δανεικός απο τον Ολυμπιακό και το καλοκάιρι λήγει ο δανεισμός του.

 Κέντρο άμυνας, μεσαία γραμμή και κάτι απο ...επίθεση είναι λοιπόν η κύρια μεταγραφική στόχευση του ΟΦΗ σε αυτήν την μεταγραφική περίοδο και θα περιμένουμε τις αποφάσεις του Γιάννη Σαμμαρά, ώστε να διαπιστώσουμε αν οι παίκτες που θα έρθουν, θα μπορέσουν να βοηθήσουν την ομάδα και να την κρατήσουν στο υψηλό επίπεδο, απόδοσης και βαθμολογίας, που είναι σήμερα.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά απο 6 μήνες χωρίς ομάδα, ο 27χρονος Λασιθιώτης δεξιός μπάκ, Μανόλης Τζανακάκης, επιστρέφει στα γήπεδα της Σούπερ Λίγκ.

Το κάλεσμα του ουραγού Παναιτωλικού, δεν τον άφησε αδιάφορο, καθώς η ομάδα του Αγρινίου, θα επιχειρήσει μέσα απο δυναμική μεταγραφική, να δώσει τη μάχη της σωτηρίας στον δεύτερο γύρο.

Ετσι, ο πρώην μπάκ του Εργοτελη, του Ολυμπιακού και του Αρη, είπε το "ναι" στο συμβόλαιο 1,5 χρόνου, με την ομάδα του Παναιτωλικού.

Για ένα παίκτη με το δικό του βιογραφικό, τις περίπου 200 συμμετοχές στην μεγάλη κατηγορία, αλλά και την ηλικία του (27), είναι μάλλον έκπληξη που ο Μανόλης, δεν είχε νωρίτερα κάποια πρόταση που θα τον συγκινήσει.

Ισως επειδή, η τελευταία του χρονιά στον Αρη, δεν ήταν καλή.

Και πάλι όμως, το παιδί αυτό, είχε δείξει τις ικανότητες του και σε προηγούμενες ομάδες και ειδικά στον Εργοτέλη, απο τον οποίο μαζί με τον Ανδρέα Μπουχαλάκη έκαναν την μεταγραφή στον Ολυμπιακό το 2013.

Η πορεία των δυο άλλοτε συμπαικτών, δεν ήταν βέβαια ανάλογη.

Ο Μπουχαλάκης σταθεροποιήθηκε και είναι βασικο μέλος της Εθνικής ανδρών, ενώ ο Τζανακάκης, επέστρεψε στον Εργοτέλη, ακολούθησε ο δανεισμός του απο τον Ολυμπιακό στην Κυπριακή Ανόρθωση και μετά ο Αρης, απο τον οποίο έμεινε ελεύθερος.

Μακάρι να μπορέσει να επιστρέψει σταδικά στον παλιό καλό του εαυτό.

Είναι ένας Ελληνας μπάκ που αξίζει να παίζει στο επίπεδο της Σούπερ Λίγκ, καθώς στη θέσητου βλέπουμε αρκετούς ξένους, αμφιβόλου αξίας.

Για τη συμφωνία του με τον Παναιτωλικό, ο Μανόλης ανέφερε ότι  “ήρθα σε μια οργανωμένη ομάδα. Οι άνθρωποι της από την πρώτη στιγμή με έκαναν να νιώσω πολύ ωραία και αυτό ήταν που ήθελα. Έχουμε μπροστά μας έναν δύσκολο δρόμο στον οποίο πρέπει αν είμαστε απόλυτα προσηλωμένοι στο στόχο και να δουλέψουμε σκληρά για να τον πετύχουμε. Τα υπόλοιπα στο γήπεδο».

Εμείς του ευχόμαστε καλή επιστροφή και καλή επιτυχία.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Την ώρα που ο κόσμος του ΟΦΗ περιμένει με αγωνία τις μεταγραφές, μια φωτογραφία στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook με το αστέρι των Σαμκραμέντο Κίνγκς Μάρβιν Μπάγκλει, να φωτογραφίζεται με τη φανέλα του ΟΦΗ, δημιούργησε... αναστάτωση.

Τα LIKE έπεσαν "βροχή" στην δημοσιεύση, σίγουρα απο κάποιους που αναγνώρισαν τον σπουδαίο NBAer που είναι φανατικός φίλος του ποδοσφαίρου και πρόσθεσε στη συλλογή του, τη φανέλα του ΟΦΗ, κάτι πολύ τιμητικό για την κρητική ομάδα.

Ωστόσο, LIKE "πάτησαν" και κάποιοι που δεν αναγνώρισαν τον μπασκετικό Σούπερ Σταρ και νόμισαν ότι επρόκειτο για κάποια... μεταγραφή του ΟΦΗ!

Οταν το...κατάλαβαν ότι δεν πρόκειται για...μεταγραφή, τα σχόλια κάτω απο την φωτογραφία, ήταν και είναι (γιατί συνεχίζονται ακομη) ενδεικτικά για το πως σκέφτεται αυτήν την εποχή ο κόσμος της ομάδας και ποιες είναι οι μεγάλες του αγωνίες.

"Εγω που δεν ξέρω απο μπάσκετ, νόμιζα, ότι κλείσαμε κάποιο παίκτη" ανέφερε κάποιος με χιούμορ, αλλά και...πίκρα!

"Κάνει για...στόπερ;" απάντησε χιουμοριστικά κάποιος άλλος, μεταφέροντας τον...πόνο της πλειοψηφίας του κόσμου του ΟΦΗ, για μια προσθήκη στο κέντρο της άμυνας (απο το καλοκαίρι υπάρχει αυτό!).

Yπήρχαν και κάποιοι πάντως που επικρότησαν την είδηση, αλλά και την σημασία της ενέργειας, για το νέο διάσημο φίλο της ομάδας, αναφέροντας οτι "βλέπεις Bagley με τη φανέλα του ΟΦΗ, θυμάσαι τα ντέρμπι με τη Ραφήνα και την Παναχαική και καταλαβαίνεις τι κοσμογονία έχει γίνει στον ΟΦΗ 15 μήνες τώρα".

Η κίνηση, να κρατάει ένα αστέρι του NBA τη φανέλα του ΟΦΗ, είναι πράγματι μοναδική!

 Βλέπετε, όμως, ο κόσμος του ΟΦΗ, έχει το δικό του... μαράζι αυτήν την εποχή.

 Και αυτό είναι το πως η ομάδα θα ενισχυθεί για να διεκδικήσει ξανά μετά απο χρόνια, το ευρωπαικό εισιτήριο, καθώς η εντυπωσιακή πορεία του ΟΦΗ, στο πρώτο κομμάτι του πρωταθλήματος, τον έχει φέρει στην 4η θέση και έχει ανεβάσει το ταβάνι των προσδοκιών.

Πάνω σε αυτό πάντως, έρχονται αισιόδοξα μηνύματα απο τους ανθρώπους της ομάδας και όλα δείχνουν ότι θα υπάρξει η μεταγραφική ενίσχυση που θα δώσει τα εφόδια που αναζητάει ο ΟΦΗ για να συνεχίσει δυνατά την εκπληκτική φετινή του πορεία.

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μεταγραφές ΟΦΗ:Aμυνα, μεσαία γραμμή και ...κάτι ακόμη στην επίθεση!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi