karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Την ανωτερότητα του ΠΑΟΚ, παραδέχθηκε ο Γιώργος Σίμος, μετά την ήττα με 0-3 για την πρώτη αναμέτρηση στην φάση των 16 του Κυπέλλου. Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ  «ο ΠΑΟΚ ήταν καλύτερη ομάδα και δίκαια κέρδισε. Προηγήθηκε 2-0 και ύστερα ήταν εύκολα για αυτόν. Συμβαίνουν αυτά στο ποδόσφαιρο. Εμείς συνεχίζουμε γιατί έχουμε ένα παιχνίδι την Κυριακή και πρέπει να προετοιμαστούμε γι' αυτό», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο τεχνικός του ΠΑΟΚ Αμπέλ Φερέιρα ανέφερε ότι  “ο Μίσιτς είναι πολύ καλός παίκτης. Eίμαι ικανοποιημένος από την εικόνα όλης της ομάδας και όχι μόνο από αυτόν. Η δουλειά μας δεν έχει αλλάξει. Και νιώθω περήφανος για την ομάδα μου. Ο χαρακτήρας μίας ομάδας φαίνεται στις δύσκολες στιγμές. Ήταν μία δυνατή αντίδραση για μας σήμερα. Tην περίμενα αυτή την αντίδραση. Όλες οι ομάδες θέλουν να κερδίσουν τον ΠΑΟΚ.
Παρά τις αλλαγές το πλάνο μας δεν άλλαξε. Ήμασταν αποτελεσματικοί”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Αντίο, ουσιαστικά  στο Κύπελλο Ελλάδος είπε ο ΟΦΗ, καθώς το 0-3 με το οποίο ηττήθηκε απο τον ΠΑΟΚ στο Γεντί Κουλέ, δεν του αφήνει πολλά περιθώρια ενόψει της ρεβάνς της Τούμπας.
Με τρείς ασίστ του Μίσιτς και ισάριθμα γκολ απο Λημνιό, Μπίσεσβαρ και Ακπομ, ο ΠΑΟΚ, πήρε μια άνετη νίκη, απέναντι σε ένα ΟΦΗ που δεν φάνηκε να έχει την αγωνιστική και ψυχική δύναμη, να διεκδικήσει κάτι καλύτερο απο το παιχνίδι και να πάει με πιθανότητες πρόκρισης στη ρεβάνς.
Το έργο του ΟΦΗ στο Κύπελλο ήταν έτσι και αλλιώς δύσκολο στο άκουσμα της κλήρωσης με τον ΠΑΟΚ, ωστόσο μέσα στο Γεντί Κουλέ, θα περίμενε κανείς μια πιο ανταγωνιστική εμφάνιση.
Για τον ΟΦΗ τώρα, σειρά έχει το παιχνίδι της Κυριακής με τον Αστέρα στην Τρίπολη, όπου καλείται να σταματήσει το σερί των τριών συνεχόμενων ηττών (δυο στο πρωτάθλημα απο Παναιτωλικό και Βολο και μια στο Κύπελλο απο τον ΠΑΟΚ).
Μοναδικό θετικό στοιχείο για τον ΟΦΗ απο το παιχνίδι, το γεγονός ότι ο Μεγιάδο επέστρεψε μετά τον σοβαρό τραυματισμό του και αν και δεν είναι ακόμη 100% έτοιμος, έδειξε ότι  σύντομα θα μπορέσει να ενισχύσει την προσπάθεια της ομάδας, η οποία έχει μεγάλη ανάγκη απο τα τρεξίματα του και τις ανασταλτικές του αρετές.
Η κακοκαιρία και το...βραδινό της ώρας, που επιβάρυνε ακόμη περισσότερο την κατάσταση, κράτησαν τον πολύ κόσμο στο...σπίτι, ωστόσο παρ' όλα αυτά όσοι βρέθηκαν στο γήπεδο, προσπάθησαν να ζεστάνουν λίγο την ατμόσφαιρα, αλλά φλάνηκε ότι ήταν πέρα των δυνάμεων του ΟΦΗ, να πάρει κάτι καλό απο αυτό το μάτς, απέναντι σε ένα πολύ ανώτερο αντίπαλο.
Ο ΟΦΗ είχε κάποιες καλές στιγμές με τους Σεμέντο, Μάνο, Βάζ, αλλά δεν κατάφερε να βρεί δίχτυα, στο παιχνίδι.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Γκολ: 24' Λημνιός, 32' Μπίσεσβαρ, 63' Άκπομ
Κίτρινες: 40' Ίνγκασον, 72' Μεγιάδο
ΟΦΗ: Γουάλεϊ, Κοροβέσης, Μαρινάκης, Κουτρουμπής, Μπράουν, Νέιρα (82' Νοικοκυράκης), Στάικος, Σεμέδο, Τσιλιανίδης, Βαζ (60' Μεγιάδο), Μάνος (60' Φιγκεϊρέδο).
ΠΑΟΚ: Πασχαλάκης, Γιαννούλης, Βαρέλα, Ίνγκασον (72' Μιχάι), Μάτος, Μαουρίσιο (67' Λάμπρου), Εσίτι, Μπίσεσβαρ, Μίσιτς, Λημνιός (72' Βιεϊρίνια), Άκπομ.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

Η αναβολή με απόφαση του Υφυπουργού αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, του αγώνα Κυπέλλου Αστέρας Τρίπολης-ΑΕΚ, για λόγους ασφαλείας (την ίδια μέρα παίζει Καλαμάτα-Ολυμπιακός), επικρίθηκε απο τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ, καθώς την χαρακτηρίζουν ...βολική για την ΑΕΚ, ώστε να πάει ξεκούραση στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ ατην Τουμπα.

Ωστόσο, μέσα σε όλο αυτό, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι κάπου εκεί...χαμένος είναι και ο ΟΦΗ, καθώς θα αντιμετωπίσει τον...ξεκούραστο Αστέρα την Κυριακή στην Τρίπολη.

Η αναβολή του αγώνα είναι "βολική" και για τον Αστέρα, ο οποίος θα υποδεχθεί τον ΟΦΗ, δίχως την επιβάρυνση του αγώνα με την ΑΕΚ.

Αντίθετα ο ΟΦΗ θα πάει την Κυριακή στην Τρίπολη, "φορτωμένος" με το βραδινό και σε πολύ δύσκολες γηπεδικές και καιρικές συνθήκες, παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.

Ετσι, για τον ήδη "καταπονημένο" ΟΦΗ, η κούραση του οποίου είναι σήμα κατατεθέν στα τελευταία παιχνίδια, δεν ήταν καλό μαντάτο και η αναβολή του αγώνα Αστέρα-ΑΕΚ, καθώς θα βρεί απέναντι του, μια ξεκούραση ομάδα.

Αρα, η αναβολή αυτή, ήταν "βολική" για κάποιους και για κάποιους άλλους όχι.

Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi