karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Πολύτιμες εμπειρίες κέρδισε η Κ11 (2009) του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η οποία συμμετείχε στο στο τουρνουά Αναπτυξιακού Ποδοσφαίρου BOCA ELITE CUP 2020, που έγινε στην Αθήνα.
Οι μικροί του ΟΦΗ, με δυο νίκες επί Αθηναικού (0-2) και Αιγάλεω (2-3) και δυο ήττες απο Αργος (2-1) και ΑΕΚ (4-0) έφτασαν μέχρι και τον μικρό τελικό της διοργάνωσης, όπου ηττήθηκαν απο την ΑΕΚ, καταλαμβάνοντας την 4η θέση στη διοργάνωση.
Να σημειωθεί ότι τα παιδιά του ΟΦΗ παρά την ταλαιπωρία με το απαγορευτικό στα πλοία, έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και άφησαν αισιόδοξα μηνύματα για το μέλλον.
Οπως δήλωσε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στο ofierasitechnis.gr o υπεύθυνος της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη Ο.Φ.Η. Βασίλης Μαραγκάκης "οι εμπειρίες που συνέλεξαν τα παιδιά, παρ όλη την ταλαιπωρία του ταξιδιού, είναι από αυτές που βοηθάνε πολύπλευρα τους μικρούς ποδοσφαιριστές σε βάθος χρόνου.
Τα συμπεράσματα χρήσιμα, μας βοηθάνε πάρα πολύ στη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και θα ακολουθήσουν συμμετοχές και άλλων τμημάτων της Ακαδημίας μας σε αντίστοιχες διοργανώσεις στο εγγύς μέλλον. Το τουρνουά ήταν αρκετά υψηλού επιπέδου και άρτια οργανωμένο. Επίσης η αντιμετώπιση και η φιλοξενία που τύχαμε σαν αποστολή ήταν άψογη και ευχαριστούμε πολύ τους διοργανωτές".

Τα αποτελέσματα των αγώνων:
Άργος - ΟΦΗ 2-1
Αθηναϊκός - ΟΦΗ 0-2
Αιγάλεω - ΟΦΗ 2-3
ΑΕΚ - ΟΦΗ 4-0

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά απο 5 χρόνια και μετά απο μια σχετική περιπλάνηση στο εξωτερικό με καλές αλλά και άσχημες ποδισφαιρικές εμπειρίες, ο 32χρονος Θανάσης Παπάζογλου, επιστρέφει στο Ελληνικό πρωτάθλημα, αυτή τη φορά για λογαριασμό της Λάρισας.

Ο ύψους 1μ95 επιθετικός, είχε προλάβει να κάνει δυο χρόνια στον ΟΦΗ (2012-14), δυο σπουδαίες αγωνιστικές χρονιές με 64 παιχνίδια και 20 γκολ, για να ακολουθήσει μια ακόμη στον Ατρόμητο (28-4), πριν ανέβει στο αεροπλάνο για να ξεκινήσει την εμπειρία εκτός Ελλάδος: Κόρτραϊκ, Ρόντα Άλεσουντ, Χάποελ Χάιφα, Ντιναμό Βουκουρεστίου και εσχάτως η ρουμανική Βολουντάρι, για τον "ψηλό", το όνομα του οποίου είχε παίξει γερά για τον ΟΦΗ το προπερασμένο καλοκαίρι.

Είχε γίνει και συνάντηση του παίκτη με το Νίκο Παπαδόπουλο, στη Θεσσαλονίκη, αλλά τελικά δεν υπήρξε συμφωνία στο οικονομικό και έτσι το deal δεν έγινε ποτέ.

Είχε διαφανεί απο τότε όμως, ότι ο Θανάσης "ψαχνόταν" για την επιστροφή στα πάτρια εδάφη, αργά ή γρήγορα.

Ο ίδιος ήθελε να το κάνει αυτό με τον ΟΦΗ, καθώς πέρασε στον Ηράκλειο, δυο υπέροχα χρόνια, αγαπήθηκε και αγάπησε τον κόσμο του ΟΦΗ, αλλά στο ποδόσφαιρο, δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει.

Ο προπονητής της Λάρισας Μιχάλης Γρηγορίου, άναψε το πράσινο φως για την απόκτηση του, στον κάμπο, καθώς εκτιμάει την δύναμη και το εκτόπισμα που μπορεί ο Θανάσης να δώσει στην γραμή κρούσης της Λάρισας.

Μάλιστα στην ανακοίνωση της, η Λάρισα αναφέρει ότι ο Γρογορίου επέλεξε τον Ππάζογλου, αντί του Βραζιλιάνου Μπιανκόνι του Πλατανιά, ο οποίος έχει βγάλει μάτια 1,5 χρόνο με την ομάδα των Χανίων και είναι είναι απο τις "αποκαλύψεις" της Σούπερ Λίγκ 2.

Ο Θανάσης, δεν υπήρξε ποτέ ένας μεγάλος σκόρερ, όμως είναι ένας παίκτης που "γεμίζει" την αντίπαλη περιοχή και αν έχει δίπλα του καλούς περιφερειακούς επιθετικούς, μπορεί να τους βοηθήσει πολύ, αλλά να τον βοηθήσουν και αυτοί,  στο γκολ.

Θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον την επιστροφή του στο Ελληνικό πρωτάθλημα, στο οποίο μετράει περί τις 200 συμμετοχές και περίπου 35 γκολ με ΠΑΟΚ,Αρη, Αστέρα Τρίπολης, Ατρόμητο, που έχει αγωνιστεί.

Καμιά 50αρια ακόμη κατέγραψε στο Ευρωπαικό ταξίδι και έστειλε τη μπάλα στο πλεχτό περίπου 10 φορές ακόμη.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ευχέλαιο και...γρήγορα χρειάζεται ο ΟΦΗ, καθώς δεν έχουν τελειωμό τα προβλήματα τραυματισμών, αυτήν την εποχή!
Δεν έφτανε η ήττα-σοκ απο τον Βόλο (1-2) για τον ΟΦΗ, η κακοτυχία και οι τραυματισμοί τον ακολουθούν και στο ξεκίνημα του 2020.
Αντί να μειώνεται το...ιατρικό δελτίο στον ΟΦΗ, αυξάνεται και μάλιστα επικίνδυνα, καθώς η ομάδα κινδυνεύει να ...ξεμείνει απο παίκτες!
Το χειρότερο είναι ότι, όποιος παίκτης είναι φορμαρισμένος, τραυματίζεται ή μπαίνει στο χειρουργείο!
Τελευταίο θύμα είναι ο Σακόρ, ο οποίος μετά απο σύγκρουση στον αέρα με τον Κοροβέση,  στο παιχνίδι με το Βόλο, υπέστη διάσειση και κάταγμα στο ζυγωματικό και έγινε αναγκαστική αλλαγή στο ξεκίνημα του αγώνα , στον οποίο ο ΟΦΗ ηττήθηκε με 1-2.
Ο Σακόρ, διανυκτέρευσε προληπτικά στο νοσοκομείο και είναι απίθανο να προλάβει το παιχνίδι Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ (Τρίτη 7/1, 9.30μμ).
Και αυτό είναι μεγάλο πλήγμα για τον ΟΦΗ, καθώς ο Αφρικανός με Νορβηγικό διαβατήριο, ήταν φορμαρισμένος και είχε κάνει καλά παιχνίδια το τελευταίο διάστημα.
Είχαν προηγηθεί για τον ΟΦΗ, οι σοβαροί τραυματισμοί των Μεγιάδο και Ναμπί (ο πρώτος είναι στο τελικό στάδιο επιστροφής, αλλά ακόμη δεν είναι 100% έτοιμος), αλλά και  τραυματισμός του Σεμέντο στην ωμοπλάτη(έλειψε απο τα παιχνίδια με ΠΑΟ και Πανατωλικό).
Με τον ΠΑΟΚ, ο ΟΦΗ δεν θα έχει τον τραυματία με θλάση Ναμπί, ενώ ο Μεγιάδο, μάλλον θα είναι αποστολή, αλλά όχι βασικός.
Ακόμη, ο Γιαννούλης έχει προσβληθεί απο ίωση και μετά το παιχνίδι με τον Βόλο, είχε σοβαρά σημάδια εξάντλησης.
Οριακά με τραυματισμούς, φαίνεται ότι αγωνίζονται και άλλοι παίκτες, οι οποίοι σφίγγουν τα δόντια, ενώ απο την ομάδα γίνεται γνωστό ότι γίνεται προσπάθεια για μεταγραφική ενίσχυση, προκειμένου να φρεσκαριστεί η ομάδα, η οποία "φωνάζει" εδώ και καιρό ότι χρειάζεται "φρεσκάδα" και νέα πρόσωπα για να μπορέσει να διατηρήσει το αγωνιστικό της επίπεδο.
 
 
 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi