Πολύτιμες εμπειρίες κέρδισε η Κ11 (2009) του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η οποία συμμετείχε στο στο τουρνουά Αναπτυξιακού Ποδοσφαίρου BOCA ELITE CUP 2020, που έγινε στην Αθήνα.
Οι μικροί του ΟΦΗ, με δυο νίκες επί Αθηναικού (0-2) και Αιγάλεω (2-3) και δυο ήττες απο Αργος (2-1) και ΑΕΚ (4-0) έφτασαν μέχρι και τον μικρό τελικό της διοργάνωσης, όπου ηττήθηκαν απο την ΑΕΚ, καταλαμβάνοντας την 4η θέση στη διοργάνωση.
Να σημειωθεί ότι τα παιδιά του ΟΦΗ παρά την ταλαιπωρία με το απαγορευτικό στα πλοία, έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και άφησαν αισιόδοξα μηνύματα για το μέλλον.
Οπως δήλωσε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στο ofierasitechnis.gr o υπεύθυνος της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη Ο.Φ.Η. Βασίλης Μαραγκάκης "οι εμπειρίες που συνέλεξαν τα παιδιά, παρ όλη την ταλαιπωρία του ταξιδιού, είναι από αυτές που βοηθάνε πολύπλευρα τους μικρούς ποδοσφαιριστές σε βάθος χρόνου.
Τα συμπεράσματα χρήσιμα, μας βοηθάνε πάρα πολύ στη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και θα ακολουθήσουν συμμετοχές και άλλων τμημάτων της Ακαδημίας μας σε αντίστοιχες διοργανώσεις στο εγγύς μέλλον. Το τουρνουά ήταν αρκετά υψηλού επιπέδου και άρτια οργανωμένο. Επίσης η αντιμετώπιση και η φιλοξενία που τύχαμε σαν αποστολή ήταν άψογη και ευχαριστούμε πολύ τους διοργανωτές".
Τα αποτελέσματα των αγώνων:
Άργος - ΟΦΗ 2-1
Αθηναϊκός - ΟΦΗ 0-2
Αιγάλεω - ΟΦΗ 2-3
ΑΕΚ - ΟΦΗ 4-0
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά απο 5 χρόνια και μετά απο μια σχετική περιπλάνηση στο εξωτερικό με καλές αλλά και άσχημες ποδισφαιρικές εμπειρίες, ο 32χρονος Θανάσης Παπάζογλου, επιστρέφει στο Ελληνικό πρωτάθλημα, αυτή τη φορά για λογαριασμό της Λάρισας.
Ο ύψους 1μ95 επιθετικός, είχε προλάβει να κάνει δυο χρόνια στον ΟΦΗ (2012-14), δυο σπουδαίες αγωνιστικές χρονιές με 64 παιχνίδια και 20 γκολ, για να ακολουθήσει μια ακόμη στον Ατρόμητο (28-4), πριν ανέβει στο αεροπλάνο για να ξεκινήσει την εμπειρία εκτός Ελλάδος: Κόρτραϊκ, Ρόντα Άλεσουντ, Χάποελ Χάιφα, Ντιναμό Βουκουρεστίου και εσχάτως η ρουμανική Βολουντάρι, για τον "ψηλό", το όνομα του οποίου είχε παίξει γερά για τον ΟΦΗ το προπερασμένο καλοκαίρι.
Είχε γίνει και συνάντηση του παίκτη με το Νίκο Παπαδόπουλο, στη Θεσσαλονίκη, αλλά τελικά δεν υπήρξε συμφωνία στο οικονομικό και έτσι το deal δεν έγινε ποτέ.
Είχε διαφανεί απο τότε όμως, ότι ο Θανάσης "ψαχνόταν" για την επιστροφή στα πάτρια εδάφη, αργά ή γρήγορα.
Ο ίδιος ήθελε να το κάνει αυτό με τον ΟΦΗ, καθώς πέρασε στον Ηράκλειο, δυο υπέροχα χρόνια, αγαπήθηκε και αγάπησε τον κόσμο του ΟΦΗ, αλλά στο ποδόσφαιρο, δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει.
Ο προπονητής της Λάρισας Μιχάλης Γρηγορίου, άναψε το πράσινο φως για την απόκτηση του, στον κάμπο, καθώς εκτιμάει την δύναμη και το εκτόπισμα που μπορεί ο Θανάσης να δώσει στην γραμή κρούσης της Λάρισας.
Μάλιστα στην ανακοίνωση της, η Λάρισα αναφέρει ότι ο Γρογορίου επέλεξε τον Ππάζογλου, αντί του Βραζιλιάνου Μπιανκόνι του Πλατανιά, ο οποίος έχει βγάλει μάτια 1,5 χρόνο με την ομάδα των Χανίων και είναι είναι απο τις "αποκαλύψεις" της Σούπερ Λίγκ 2.
Ο Θανάσης, δεν υπήρξε ποτέ ένας μεγάλος σκόρερ, όμως είναι ένας παίκτης που "γεμίζει" την αντίπαλη περιοχή και αν έχει δίπλα του καλούς περιφερειακούς επιθετικούς, μπορεί να τους βοηθήσει πολύ, αλλά να τον βοηθήσουν και αυτοί, στο γκολ.
Θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον την επιστροφή του στο Ελληνικό πρωτάθλημα, στο οποίο μετράει περί τις 200 συμμετοχές και περίπου 35 γκολ με ΠΑΟΚ,Αρη, Αστέρα Τρίπολης, Ατρόμητο, που έχει αγωνιστεί.
Καμιά 50αρια ακόμη κατέγραψε στο Ευρωπαικό ταξίδι και έστειλε τη μπάλα στο πλεχτό περίπου 10 φορές ακόμη.
