karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ δεν έχει την πολυτέλεια να μείνει άλλο στην ήττα-σοκ απο το Βόλο στο Γεντί Κουλέ (1-2), καθώς τον περιμένει την Τρίτη (7/1, 9.30μμ) το πρώτο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ για την φάση των "16" του Κυπέλλου Ελλάδος.
Παρά τα προβλήματα τραυματισμών και την κόπωση της ομάδας, στόχος του ΟΦΗ είναι ένα καλό αποτέλεσμα στο Γεντί Κουλέ, ενόψει της ρεβάνς της Τούμπας.
Για τον ΟΦΗ ακολουθεί και ένα ακόμη σημαντικό εκτός έδρας παιχνίδι για το πρωτάθλημα, κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης την Κυριακή (12/1, 3μμ).
Ο Γιώργος Σίμος θα αξιολογήσει το υλικό του, έχοντας όμως και τις δεδομένες απουσίες των Ναμπί, Σακόρ.
Κουτρουμπής, Νάστος, Φερέιρα, Μάνος είναι παίκτες που φαίνεται ότι ετοιμάζονται να πάρουν ρόλους για τα δυο προσεχή παιχνίδια.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ αναφερόμενος στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, τόνισε ότι "κοιτάμε την συνέχεια και το ματς της Τρίτης με τον ΠΑΟΚ. Θέλουμε στο Κύπελλο να διεκδικήσουμε τις πιθανότητές μας".
 
Στο μεταξύ, η ήττα-σοκ απο τον Βόλο (δεύτερη εντός έδρας μετά απο εκείνη με τον ΠΑΟΚ), σκόρπισε απογοήτευση στους παίκτες του ΟΦΗ.
Ο Νίκος Μαρινάκης μιλώντας στη NOVA, ανέφερε ότι «ευχαριστούμε για τη στήριξη του κόσμου. Βλέπει την προσπάθεια ο κόσμος. Με μιάμιση φάση ο Βόλος σκόραρε δύο φορές. Πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί στη συνέχεια».
Ο Ζοάο Φιγκεϊρέντο τόνισε ότι «χάσαμε ευκαιρίες να σκοράρουμε. Δυστυχώς χάσαμε το ματς, ο αντίπαλος τερματοφύλακας ήταν σε εξαιρετική βραδιά. Η ήττα δεν μας επηρεάζει εμείς θα συνεχίσουμε το παιχνίδι μας και θα κοιτάζουμε κάθε ματς ξεχωριστά».
Οι διαιτητές του Κυπέλλου
Ο Θανάσης Σέζος από τον σύνδεσμο του Κιλκίς ορίστηκε από την ΚΕΔ για να σφυρίξει το παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟΚ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη 
Το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ, για το 2020 με το Βόλο, ήταν άτυχο απο πλευράς αποτελέσματος (1-2), αλλά πολύ τυχερό για ένα ζευγάρι απο το Ηράκλειο, που επέλεξε, να γράψει ιστορία στη ζωή του, σε αυτήν την αναμέτρηση στο θρυλικό Γεντί Κουλέ.
Ο γνωστός φίλος του ΟΦΗ, Σπύρος Βοριζανάκης, έκανε στο ημίχρονο του αγώνα πρόταση γάμου στην αγαπημένη του, μέσα στον αγωνιστικό χώρο και αυτό το γεγονός "ζέστανε" την κερκίδα, περισσότερο, απο ότι έκαναν οι παίκτες του ΟΦΗ στο παιχνίδι, στην πιο "κρύα" φετινή τους εμφάνιση.
Σίγουρα, ο Σπύρος και το κορίτσι του, θα ήθελαν αυτό το ευχάριστο γεγονός να συνοδευτεί με νίκη της αγαπημένης τους ομάδας, αλλά στη ζωή... δεν μπορείς να τα έχεις και όλα!
Το μεγάλο ΝΑΙ της κοπελιάς, πανηγυρίστηκε, στο ημίχρονο του αγώνα, σαν...γκολ στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ και ο κόσμος ευχήθηκε στο ζευγάρι με ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα, βιον ανθόσπαρτον και καλούς απογόνους.
Ο...πονηρός γαμπρός, ξεγέλασε τη νύφη με το πρόσχημα, ότι θα παίξουν κάποιο παιχνίδι, στο οποίο η κοπελιά θα έπρεπε να έχει τα μάτια κλειστά και να κλωτσήσει την μπάλα στο τέρμα όπως έγινε.
Μόλις της αφαίρεσαν το κασκόλ απο τα μάτια, είδε τον αγαπημένο της, να είναι στα γόνατα και να της προσφέρει το μονόπετρο μια μια ανθοδέσμη ανα χείρας!
Η εικόνα του συγκινημένου Σπύρου, ο οποίος φόρεσε για την περίσταση ένα υπέροχο φουτερ με φωτογραφία του αείμνηστου Γκέραρντ, ήταν όλα τα λεφτά!
Θερμές ευχές και απο εμάς στον φίλο Σπύρο και στο ταιριαστό ζευγάρι, για μια ζωή χωρίς ...ήττες (όπως αυτή που υπέστη ο ΟΦΗ), αλλά μόνο χαρές, σαν παραμύθι...
 

Ο κόσμος του ΟΦΗ περιμένει με αγωνία τις μεταγραφικές κινήσεις της ομάδας, αυτήν την εποχή, ωστόσο ο Γιώργος Σίμος και μετά την ήττα απο τον ΠΑΟΚ (0-3) για το Κύπελλο, απέφυγε να μιλήσει συγκεκριμένα για το τι περιμένει απο τη μεταγραφική ενίσχυση.

Οπως είπε στη συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι "με χαρά θα βάλουμε στην ομάδα, όταν βρεθεί ο κατάλληλος παίκτης. Μέχρι τότε το ρόστερ μας είναι το καλύτερο που υπάρχει. Είμαστε με τους παίκτες 100% και ειδικά στα ανεπιτυχή αποτελέσματα".

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, απέδωσε  για την αγωνιστική εικόνα της ομάδας στα τελευταία παιχνίδια στο γεγονός ότι "λόγω απουσιών, δεν υπάρχει σταθερό πλάνο και σταθερή απόδοση", ωστόσο εξέφρασε την εμπιστοσύνη στυς παίκτες του, λέγοντας ότι "γίνεται προσπάθεια".

Σύμφωνα με τον Γιώργο Σίμο, η βελτίωση της ομάδας μπορεί να έρθει "ειτε με δουλειά μέσα απο την προπόνηση, είτε με μεταγραφική ενίσχυση" χωρίς ωστόσο να πέι κάτι περισσότερο πάνω σε αυτό.

Για την ήττα απο τον ΠΑΟΚ, ανέφερε ότι "τα γρήγορα δυο γκολ που δεχθήκαμε έκαναν πιο εύκολο το έργο του ΠΑΟΚ, που κέρδισε δίκαια", ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στο προσεχές παιχνίδι με τον Αστέρα στην Τρίπολη.

Ακόμη, έδωσε συγχαρητήρια στον κόσμο του ΟΦΗ για τη στάση του, να τραγουδάει και να χειροκροτεί τους παίκτες, ακόμα και στο 0-3 και έδωσε ραντεβού στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στις 22 Ιανουαρίου.

Τέλος χαρακτήρισε θετική την επιστροφή του Μεγιάδο μετά απο πολύ καιρό και τη δεύτερη συμμετοχή του νεαρού Νοικοκυράκη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi