Ασχημα είναι τα μαντάτα για τον Βαγιεμπά Σακόρ, ο οποίος υπέστη κάταγμα ζυγωματικού στο παιχνίδι με τον Βόλο, στο οποίο ο ΟΦΗ ηττήθηκε με 2-1.
Ο τραυματισμός του Αφρικανού με Νορβηγικό διαβατήριο, αποδείχθηκε πιο σοβαρός απο ότι αναμενόταν και είναι πολύ πιθανό να οδηγηθεί στο χειρουργείο και να προστεθεί και αυτός στους...μεγάλους άτυχους της σεζόν για τον ΟΦΗ.
Ο Σακόρ ήταν ανεβασμένος το τελευταλιο διάστημα είχε σταθεροποιήσει την απόδοση του και είχε παρει φανέλα βασικού, αλλά φαίνεται ότι ο ΟΦΗ θα στερηθει τις υπηρεσίες του, για το επόμενο διάστημα.
Ευτυχώς για τον ΟΦΗ, ο Μεγιάδο, είναι στο τελευταιο στάδιο της επιστροφής του, αν και δεν φαίνεται ακόμη 100% έτοιμος.
Σε κάθε περίπτωση, ο ΟΦΗ στις θέσεις των κεντρικών μέσων, δείχνει να χρειάζεται ενίσχυση (όπως και στην άμυνα) και προς τα εκεί προσανατολίζονται οι άνθρωποι του ΟΦΗ.
Με μια φωτογραφία απο την κορυφαία στιγμή της ιστορίας της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, με την άνοδο στην Volley League και την ευχή "Χρόνια πολλά πρόεδρε. Να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά!" ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ ευχήθηκε στον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη για την ονομαστική του εορτή.
Ευχές και απο εμάς στον καλό φίλο, Γιάννη, η συμβολή του οποίου στο να παραμένει όρθιος ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, μέσα σε πραγματικά πολύ αντίξοες οικονομικές συνθήκες, είναι πολύ μεγάλη.
Ο Γιάννης Δανδάλης, είναι πάνω απο όλα ένα πολύ καλό παιδί με αρχές και το στοιχείο αυτό είναι το σήμα καταθέν της προσωπικότητας του.
Χρόνια πολλά, φίλε Γιάννη!
Γ.Κορτς
Εκανε ένα ολόκληρο σχέδιο, προκειμένου να δώσει στην αγαπημένη του το μονόπετρο και να της κάνει στο γήπεδο του ΟΦΗ, την πρόταση γάμου.
Μια ιστορία αγάπης που γράφτηκε στο Γεντί Κουλέ.
Ο Σπύρος Βοριζανάκης από το Ηράκλειο και η Ειρήνη Τρουλινού, ήταν οι πρωταγωνιστές ενός από τα πιο όμορφα event που έχουν γίνει ποτέ στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Μια πρόταση γάμου, με έντονο …άρωμα ΟΦΗ, καθώς ο υποψήφιος γαμπρός, είναι πολύ γνωστός φίλος της ομάδας.
Ο Σπύρος και η Ειρήνη φιλοξενήθηκαν στην εκπομπή WINNER της τηλεόρασης Creta και μίλησαν για όλο το παρασκήνιο, τις συνεννοήσεις που είχαν γίνει , αλλά και τα… πειράγματα του κόσμου.
Ο Σπύρος και η Ειρήνη είναι μαζί περίπου ένα χρόνο, αλλά η δύναμη του έρωτα, έκανε τον Σπύρο να κάνει την μεγάλη κίνηση.
Και όχι μόνο αυτό.
Και ο… ΟΦΗ, έπαιξε το ρόλο του. Όπως λέει ο Σπύρος «σκέφτηκα πολύ, για να κάνω την πρόταση γάμου. Με αντέχει όταν παίζει ο ΟΦΗ και αυτός ήταν ένας σημαντικός λόγος για μένα!» λέει με μπόλικη δόση χιούμορ ο πρωταγωνιστής, ο οποίος αποκάλυψε και το παρασκήνιο της όμορφης αυτής ιστορίας.
«Συναντήθηκα με τον Γιώργο Σαμαρά και τον ρώτησα αν μπορούσα να το κάνω. Δεν ήταν αρνητικός. Τις τελευταίες τρείς μέρες έγινε όλο αυτό. Τρέξαμε λίγο, αλλά όλα πήγαν καλά» τονίζει.
Οσο για τον τρόπο, που έπεισε την Ειρήνη να κατέβει στο γήπεδο, για να γίνει όλο αυτό, τονίζει πως «είχαμε συνεννοηθεί για ένα παιχνίδι με δώρα υποτίθεται μέσα στο γήπεδο. Μπήκαμε στο γήπεδο, έπρεπε να της δέσουν τα μάτια και να σουτάρει τη μπάλα. Όπως και έγινε. Όταν τις έλυσαν τα μάτια, ήμουν ήδη στα γόνατα μπροστά της» αναφέρει ο τολμηρός Σπύρος.
Οσο για το αν…φοβήθηκε μήπως αντί για το μεγάλο ΝΑΙ εισπράξει ένα παγωμένο ΟΧΙ, ο ίδιος λέει ότι «το σκέφτηκα! Εχει γίνει το NBA! Είπα θα το κάνω και ότι γίνει».
Με τη σειρά της η Ειρήνη Τρουλινού λέει ότι «ήταν πολύ ωραίο. Δεν το περίμενα. Είχα πιστέψει ότι είναι αληθινό αυτό το παιχνίδι που έπρεπε να κάνουμε για να κερδίσουμε υποτίθεται κάποιο δώρο».
Ενώ για το αν έχει γίνει φίλαθλος του ΟΦΗ, λέει πως «αναγκαστικά έχω γίνει ΟΦΗ με το Σπύρο. Πηγαίνω στο γήπεδο. Τώρα χάσαμε, αλλά στο προηγούμενο παιχνίδι είχε κερδίσει!».
Η ίδια αναφέρεται και στη δημοσιότητα που έχει πάρει το όλο θέμα και όπως λέει «είναι λίγο περίεργο. Δεν περίμενα να πάρει τέτοια έκταση».
Ενώ ο Σπύρος αποκαλύπτει και τα …πειράγματα που του έγιναν από την εξέδρα, αμέσως μετά την πρόταση γάμου που έγινα στο ημίχρονο του αγώνα ΟΦΗ-Βόλος 1-2.
Όπως λέει κάποιος του είπε «η έξοδος είναι από εδώ, προλαβαίνεις να φύγεις!».
Για το αν τον πείραξε που στο συγκεκριμένο παιχνίδι που ο ίδιος έκανε πρόταση γάμου ο ΟΦΗ έχασε το παιχνίδι, λέει ότι «πάντα στεναχωριέμαι όταν χάνει ο ΟΦΗ. Ποδόσφαιρο είναι όμως. Όλα μπορούν να συμβούν. Πρέπει να θυμόμαστε τι είχε γίνει τα προηγούμενα χρόνια στην ομάδα και να είμαστε εκεί και να στηρίζουμε. Αγωνιστικά είμαστε καλά. Μπορούσαμε εκτός έδρας να έχουμε πάει καλύτερα. Διοικητικά είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Υπομονή χρειάζεται. Μην ξεχνάμε ότι το 2015 κλαίγαμε στο Γεντί Κουλέ, όταν η ομάδα εγκατέλειπε».
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της εκπομπής WINNER της τηλεόρασης Creta, την συνέντευξη του Σπύρου Βοριζανάκη και της Ειρήνης Τρουλινού, με όλο το παρασκήνιο της πρότασης γάμου, που έγινε στο Γεντί Κουλέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ