karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Τυχερός, χρονιάρες μέρες, στάθηκε απο ότι μαθαίνω προπονητής, σε ομάδα της περιοχής μας.

Εκεί που πήγαινε για...φούντο, τελικά διεσώθη!

Ευτυχώς για αυτόν (τον προπονητή ντέ!) η ομάδα άρχισε να κερδίζει και έτσι οι όποιες σκέψεις, καθώς ακολουθούσε η...επικίνδυνη για τους προπονητές, διακοπή των εορτών, έμειναν μόνο στις σκέψεις.

Ετσι το "διαζύγιο" δεν έγινε και η πάντα άκαρδη διακοπή μιας συνεργασίας, εν μέσω εορτών, απετράπη στο...παρα πέντε.

Ο προπονητής είναι καλό παιδί και καλός στη δουλειά του.

Ακόμα και μέσα στην ομάδα, δεν του χρεώνουν απόλυτα τη μέτρια πορεία.

Υπάρχουν και άλλοι λόγοι.

Σε κάθε περίπτωση, απο τη στιγμή που το "διαζύγιο" δεν έγινε, δεν τίθεται θέμα (για την ώρα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει στο ποδόσφαιρο!).

Βέβαια, κάποιοι απο τους υποψήφιους "μνηστήρες" στεναχωρήθηκαν, καθώς δεν θα τους χαλούσε να χτυπούσε το τηλέφωνο τους και μαζί με τις ευχές για την Πρωτοχρονιά, να τους ερχόταν και μια πρόταση για δουλειά!

Τώρα, αναγκαστικά, θα περιμένουν, ξανά στη σειρά τους.

 Και όπως γράφω πάντα στα κουιζάκια μας, ονόματα και υπολήψεις δεν θίγουμε!

Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά σε όλους!

 

 

Ο ΟΦΗ υπέστη ήττα-σοκ απο τον Βόλο, στο Γεντί Κουλέ (1-2) στο πρώτο του παιχνίδι για το 2020.

Οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν με τον Λύραντζη στο 35', ο ΟΦΗ ισοφάρισε με το Νέιρα στο 58', αλλά ο Βόλος χτύπησε ξανά στο 79' με τον Ζοάο για το τελικό 1-2.

Δεύτερη σερί ήττα για τον ΟΦΗ, μετά την ήττα απο τον Παναιτωλικό εκτός έδρας και δεύτερη φέτος απο τον Βόλο, απο τον οποίο είχε ηττηθεί και στον πρώτο γύρο με 1-0.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σε κακό φεγγάρι ο ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε το 2020, όπως τελείωσε το 2019.
Μετά την ήττα στο Αγρίνιο, απο τον Παναιτωλικό (2-0), έχασε και απο τον Βόλο στο Γεντί Κουλέ (1-2) και φαίνεται ότι η κρητική ομάδα δεν είναι σε καλό φεγγάρι, καθώς οι σοβαροί συνεχόμενοι τραυματισμοί που έχει το τελευταίο διάστημα, έχουν επηρεάσει την απόδοση της.
Ενώ στο παιχνίδι με το Βόλο, αναδείχθηκαν ξανά τα σοβαρά αμυντικά κενά, που καθιστούν επιβεβλημένη την μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας.
Σε άλλα παιχνίδια, ο ΟΦΗ με την αποτελεσματικότητα του στην επίθεση, είχε προσπεράσει τα αμυντικά του κενά, αλλά σε αυτό το παιχνίδι, δεν τα κατάφερε να κάνει την ανατροπή που είχε κάνει σε άλλα παιχνίδια στο Γεντί Κουλέ, που ο αντίπαλος προηγήθηκε.
 Ο ΟΦΗ, έμεινε πίσω στο σκορ στο 35', όταν μετά απο σέντρα του Ντεντάκη, ο αφύλακτος Λύρατζης με κεφαλιά μέσα απο την περιοχή, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 0-1, που ήταν σκόρ ημιχρόνου.
Η κρητική ομάδα, ισοφάρισε στο 58' με το Νέιρα (1-1), είχε ευκαιρίες να σκοράρει και ένα δεύτερο γκολ (67' Σεμέντο, 71' Φιεγκειρέδο, 75' Στάικος), αλλά έμεινε και πάλι ευάλωτη στην άμυνα και ο Βόλος  έκανε τη ζημιά με τον Ζοάο στο 79', ο οποίος ξανά με κεφαλιά έκανε το 1-2, δίνοντας την χαριστική βολή στον ΟΦΗ, που δεν είχε απάντηση στο δεύτερο γκολ της ομάδας του Βόλου.
Ο ΟΦΗ πλήρωσε σε ένα ακόμη παιχνίδι τα σοβαρά του αμυντικά λάθη, αλλά στάθηκε και άτυχος, καθώς έχασε νωρίς (στο 7') τον φορναρισμένο τελευταία Σακόρ με διάσειση, μετά απο σύγκρουση στον αέρα με τον Κοροβέση.
Ο ΟΦΗ δεν είχε και τον τραυματία Ναμπί, ενώ και ο Μεγιάδο, αν και ήταν στον πάγκο, δεν χρησιμοποιήθηκε, καθώς προέρχεται απο χειρουργείο.
Εξω απο τα νερά του φάνηκε και ο Σεμέντο, που επίσης προέρχεται απο τραυματισμό στην ωμοπλάτη.
Ετσι, ο ΟΦΗ έχασε για δεύτερη φορά φέτος απο το νεοφώτισμο Βόλο, καθώς είχε ηττηθεί και στο παιχνίδι του πρώτου γύρου με 1-0.
Εξι χαμένοι βαθμοί,  απο μια ομάδα, που σίγουρα είναι του χεριού του ΟΦΗ και θα μπορούσε να τους έχει στην γενικότερα πολύ καλή βαθμολογική συγκομιδή που έχει μέχρι σήμερα.
Ετσι είναι όμως το ποδόσφαιρο.
Εκτός απο τις μεγάλες νίκες, υπάρχουν και οι μεγάλες ήττες και μια τέτοια βίωσε ο ΟΦΗ στο ξημέρωμα του 2020, με την ευχή η συνέχεια, να επαναφέρει τα χαμόγελα και τον ενθουσιασμό, που υπήρχε στην ομάδα, πρι απο μερικές εβδομάδες.
 Διαιτητής: Tζοβάρας.
ΟΦΗ (Γιώργος Σίμος): Σωτηρίου, Μπράουν, Μαρινάκης, Γιαννούλης, Κοροβέσης, Σακόρ (7’ λ.τρ. Βαζ, 77’ Μάνος), Στάικος, Νέιρα, Σεμέντο, Τσιλιανίδης, Φιγκεϊρέντο.
Βόλος (Βίκτορ Μπασάδρε): Γκαραβέλης, Ντεντάκης, Φεράρι, Τσίκα, Οικονόμου, Λυράτζης, Τσοκάνης, Μαξ, Τόρες (87’ Τσαούσης), Γέντριτσεκ (74’ Φερνάντο), Γκουαροτσένα (62’ Μπαλογιάννης).
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο Γιώργος Σίμος ανέφερε μετά το παιχνίδι ότι «δεν κέρδισε η καλύτερη ομάδα. Δεν έχω παράπονο από την προσπάθεια. Στο δεύτερο μέρος αδικήσαμε τους εαυτούς μας, το ποδόσφαιρο είναι λεπτομέρειες δυστυχώς. Ήμασταν κυρίαρχοι στο ματς, αλλά δυστυχώς δεν ήρθε το αποτέλεσμα που θέλαμε. Κοιτάμε την συνέχεια και το ματς της Τρίτης με τον ΠΑΟΚ. Θέλουμε στο Κύπελλο να διεκδικήσουμε τις πιθανότητές μας.
Αύριο θα ξέρουμε τι ακριβώς έχει ο Σακόρ. Σίγουρα δεν ήταν καλό για μας, που έγινε τόσο νωρίς η αλλαγή αυτή».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi