Μια ακόμη, μεγάλη επιτυχία για το τμήμα στίβου του ΟΦΗ.
Ενα ακόμη "χρυσό κορίτσι" με πολύ μέλλον.
Η 17χρονη δισκοβόλος Κική Μιχελάκη, αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδος, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα (Κ18) που έγινε στο Πανθεσσαλικό του Βόλου.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αναφέρει: Μια ακόμη μεγάλη επίδοση απο ένα αστέρι του ΟΦΗ μας!
Η 17χρονη δισκοβόλος Κική Μιχελάκη, αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδος, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα (Κ18) που έγινε στο Πανθεσσαλικό του Βόλου.
To "χρυσό κορίτσι" του ΟΦΗ μας, έκανε βολή στα 44.06 και κατέκτησε την πρώτη θέση!
Μπράβο στην Κική, μπράβο στον κλασσικό αθλητισμό του ΟΦΗ μας, που κρατάει ψηλά την σημαία, με δυνατή παρουσία και διακρίσεις!
Στην φωτογραφία, η Κική Μιχελάκη, με την προπονήτρια της, Φιλία Μαρουλή.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο 28χρονος διεθνής Καμερουνέζος τερματοφύλακας Devis Epassy, ο οποίος περσι έκανε μια γεμάτη σεζόν με τη Λαμία, είναι ο εκλεκτός του ΟΦΗ, για την θέση κάτω απο τα γκολπόστ.
Η κρητική ομάδα ανακοίνωσε την συμφωνία για δυο χρόνια, με τον Ενπασί, ο οποίος αναμένεται στην Ολλανδία, προκειμένου να υπογράψει για δυο χρόνια.
Ο Ενπασί, ήταν απο την αρχή το μεγάλο φαβορί για την θέση του τερματοφύλακα και μετά απο διαπραγματεύσεις, ο ΟΦΗ.
Σας είχαμε πληροφορήσει εδώ και καιρό για το ενδιαφέρον του ΟΦΗ, για τον πρώην τερματοφύλακα της Λαμίας, το οποίο τελικά κατέληξε σε ...γάμο.
Ο Ενπασί είναι η πέμπτη μεταγραφή του ΟΦΗ μετά τους Πασαλίδη (στόπερ), Φαν Ντάινεν (επιθετικός), Μπρούς Καμάο (εξτρέμ) και Τζον Τοράλ (δεκάρι).
Ο ΟΦΗ θα συνεχίσει την μεταγραφική του ενίσχυση, με ένα αμυντικό μέσο (είναι ήδη κοντά σε ξένο παίκτη) και ένα ακόμη αριστερό μπακ-στόπερ.
Στο Ηράκλειο βρίσκεται η Εθνική ομάδα μπάσκετ Νέων Ανδρών (U-20), η οποία ξεκίνησε την προετοιμασία της στο ανακαινισμένο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, ενόψει της συμμετοχής της, στο European Challenger που θα φιλοξενηθεί στο Ηράκλειο και τα Δυο Αοράκια, από 19 έως τις 24 Ιουλίου.
Στην πρώτη προπόνηση της Εθνικής ομάδας, που έγινε την Τετάρτη (14/7) το απόγευμα στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, την αποστολή, υποδέχθηκε ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Λευτέρης Ζερβός, και σύσσωμη η διοίκηση του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, η οποία μοίρασε αναμνηστικά δώρα στην Εθνική ομάδα.
Στην ανακοίνωση του το ΕΑΚΗ αναφέρει:
Με μεγάλη τιμή και χαρά, το Εθνικό Αθλητικό κέντρο Ηρακλείου υποδέχεται στο Ηράκλειο και στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, την Εθνική ομάδα Νέων Ανδρών (U-20), η οποία θα κάνει την προετοιμασία της, πριν μπεί στην μάχη των επίσημων αγώνων.
Κάθε παρουσία Εθνικής ομάδας στις εγκαταστάσεις μας, μας γεμίζει ικανοποίηση και υπερηφάνεια.
Οπως κάναμε στα κορίτσια της Εθνικής ομάδας βόλει γυναικών, έτσι και στα παιδιά της Εθνικής ομάδας μπάσκετ Νέων Ανδρών, θα προσπαθήσουμε να διευκολύνουμε την προετοιμασία τους και να είμαστε κοντά τους σε ότι χρειαστεί.
Καλές προπονήσεις και καλά αποτελέσματα στα επίσημα παιχνίδια!