Διευκρινήσεις σε ότι αφορά στα εισιτήρια διαρκείας της νέας αγωνιστικής περιόδου, έδωσε στην δημοσιότητα η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Σύμφωνα με αυτές, "στη Θύρα 6 ΔΕΝ θα γίνονται ανανεώσεις και δεν θα εκδοθούν φέτος Εισιτήρια Διαρκείας".
Ενώ σε ότι αφορά στην Θύρα 1 και τα παράπονα των φιλάθλων περι ορατότητας στις χαμηλές θέσεις, η ΠΑΕ ανακοίνωσε ότι "στις πρώτες πέντε σειρές της Θύρας 1 δεν θα εκδίδονται Εισιτήρια Διαρκείας, για την καλύτερη ορατότητα των φιλάθλων στον αγωνιστικό χώρο. Όσοι κάτοχοι της σεζόν 2019-20 επιθυμούν να ανανεώσουν το Εισιτήριο Διαρκείας τους μπορούν να το κάνουν σε άλλη θέση με καλύτερη ορατότητα".
Ακόμη ΠΑΕ για τα παιδιά διευκρίνισε ότι "σύμφωνα με τις έως τώρα ανακοινώσεις της κυβέρνησης οι ανήλικοι ανεμβολίαστοι δεν πρέπει να υπερβαίνουν το 5% της συνολικής πληρότητας του γηπέδου. Στην περίπτωση του «Θ. Βαρδινογιάννης», ο αριθμός των ανηλίκων ανεμβολίαστων είναι 350 εισιτήρια, τα οποία όταν εξαντληθούν στα σταματήσει η πώληση για τη συγκεκριμένη κατηγορία, μέχρι να υπάρξει νεότερη ενημέρωση".
Ο ΟΦΗ συνεχίζει τις δοκιμές παικτών και στην Ολλανδία.
Μετά τον 20χρονο Αγγλο τερματοφύλακα Ρούτερ, ο οποίος δοκιμάστηκε αλλά απορρίφθηκε, η κρητική ομάδα δοκιμάζει και ένα 20χρονο Ολλανδό αμυντικό.
Ο ποδοσφαιριστής θα περάσει απο το μικροσκόπιο του Νίκου Νιόπλια, ο οποίος και θα αποφασίσει για την περίπτωση του.
Στο μεταξύ, μετά τον ΟΦΗ και η ομάδα του 26χρονου Αυστραλού επιθετικού Μπρούς Καμάου, η Western Sidney Wanderers, ανακοίνωσε την αποχώρηση του ποδοσφαιριστή.
Ο ΟΦΗ έχει ζητήσει ειδική άδεια, ώστε ο παίκτης να μπορέσει να ταξιδέψει απο την Αυστραλία στην Ολλανδία, για να μπορέσει να ακολουθήσει την προτοιμασία της ομάδας και πάνω σε αυτό αναμένονται εξελίξεις τις επόμενες ημέρες.
Ο ΟΦΗ συνεχίζει πλέον το προπονητικό του πρόγραμμα στην Ολλανδία, όπου θα μείνει μέχρι τις 31 Ιουλίου και το πρώτο του φιλικό παιχνίδι θα είναι την Τρίτη με την Φίτεσε.
Συνολικά ο ΟΦΗ θα δώσει έξι φιλικά παιχνίδια με τις Vitesse (13/7), Anderlecht (16/7), Fortuna Sittard (21/7), Westerlo (24/7), Alkmaar (28/7) και Nijmegen (30/7).
Με την επιστροφή του στην Ελλάδα (31/7), ο ΟΦΗ θα δώσει φιλικά παιχνίδια στο Βόλο στις 8-10 Αυγούστου με τον Βόλο και ένα εκ των Ατρομήτου-Αστέρα Τρίπολης.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με ...χαμόγελα ξεκίνησε η προετοιμασία του ΟΦΗ στην Ολλανδία, όπου θα πραγματοποιήσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του.
Ο Αντίλ Ναμπί, 9 μήνες (!) μετά την επέμβαση που έκανε στον πρόσθιο χιαστό (Νοέμβριο του 2020), ακολούθησε το προπονητικό πρόγραμμα της ομάδας και συμμετείχε ως μπαλαντέρ σε ασκήσεις πάσας και παιχνίδι κατοχής, στο αθλητικό κέντρο του Oosterbeek.
Ο Ναμπί έλειψε πολύ απο τον φετινό ΟΦΗ, με τα καλά του χτυπήματα στις στατικές φάσεις και τις επινοήσεις του μέσα στο παιχνίδι.
Ο ίδιος βλέπει το ξεκίνημα της φετινής αγωνιστικής περιόδου, ως μια ευκαιρία να επιστρέψει στον παλιό καλό του εαυτό και να "επιστρέψει" στον ΟΦΗ.
Σίγουρα θα χρειαστεί κάποιο χρόνο, καθώς το διάστημα της αποχής είναι μεγάλο, όμως ο ίδιος έκανε καλή αποθεραπεία στην Αγγλία και το Ηράκλειο, το τελευταίο διάστημα, ώστε να μην χάσει άλλο έδαφος.
Ο ίδιος δείχνει να αισθάνεται καλά, ενώ και το ιατρικό επιτελείο της ομάδας, του έχει ανάψει το πράσινο φως, για να μπεί κανονικά.
Εμείς του ευχόμαστε, να είναι πάνω απο όλα 100% υγιής και να μπορέσει να κάνει το δυναμικό come back που ονειρεύεται.