Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεταγραφικές αφίξεις για τον ΟΦΗ στην Ολλανδία!
Ο Νίκος Νιόπλιας, θα μπορεί να έχει απο σήμερα, στην διάθεση του και τον 26χρονο Ισπανό αριστεροπόδαρο μεσοεπιθετικό Τζον Τοράλ.
Ο Τοράλ αναμένεται στο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ, ώστε να περάσει ιατρικά τεστ και να υπογράψει το συμβόλαιο του, που θα είναι για τρία χρόνια.
Αν όλα πάνε καλά, δεν αποκλείεται να κάνει και ντεμπούτο με τον ΟΦΗ στο φιλικό παιχνίδι με την Αντερλεχτ την προσεχή Παρασκευή (16/7).
Αντίθετα με τον Τοράλ, δεν είναι τόσο αισιόδοξες οι προβλέψεις για τον Αυστραλό ακραίο επιθετικό Μπρούς Καμάου, τον οποίο επίσης έχει κλείσει ο ΟΦΗ.
Στην κρητική ομάδα, δίνουν μάχη για να τον βγάλουν απο τη χώρα του, καθώς λόγω covid-19 τα σύνορα είναι κλειστά και η κρητική ΠΑΕ, έχει ζητήσει ειδική άδεια.
Τα στελέχη του ΟΦΗ, είναι σε διαρκή επικοινωνία με την ελληνική πρεσβεία στην Αυστραλία, αλλά και την ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, όπως κάνει και ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής, σε μια προσπάθεια να πιέσει για να βρεθεί λύση και να μπορέσει και αυτός, να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στην Ολλανδία και να προλάβει ένα μέρος της βασικής προετοιμασίας της ομάδας.
Μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί πάνω σε αυτό η χρυσή τομή και στον ΟΦΗ...τρέχουν και δεν φτάνουν, κάνοντας ότι περνάει ωστόσο, απο το χέρι τους, ώστε και ο Καμάου, να τεθεί στην διάθεση του Νίκου Νιόπλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Tο σκάκι του ΟΦΗ, κέρδισε ξανά την άνοδο στην Α' Εθνική και έτσι θα εκπροσωπήσει το σύλλογο, στην μεγάλη σκακιστική κατηγορία.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ αναφέρει:
Το σκάκι του ΟΦΗ, ξανά στην Α' Εθνική! Η σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, κατέλαβε την πρώτη θέση στους διασυλλογικούς αγώνες του Προκριματικού Ομίλου Κρήτης για άνοδο στην Α΄Εθνική 2021 και έτσι επιστρέφει στην μεγάλη κατηγορία.
Συγχαρητήρια σε όλους!
Χαμόγελα στην σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, καθώς κέρδισε ξανά την άνοδο στην Α' Εθνική!
Η σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, κατέλαβε την πρώτη θέση στους διασυλλογικούς αγώνες του Προκριματικού Ομίλου Κρήτης για άνοδο στην Α΄Εθνική 2021 και έτσι επιστρέφει στην μεγάλη κατηγορία.
Οι αγώνες έγιναν σε δύο Σαββατοκύριακα, με τη συμμετοχή 6 ομάδων από τις 8 που είχαν δικαίωμα συμμετοχής, με 10μελείς συνθέσεις (4 γενικές σκακιέρες, 1 γυναικεία, 2 κορίτσια Κ-16, Κ-12, και 3 αγόρια Κ-20, Κ-16, Κ-12).
Οι ομάδες του ΟΑΑΗ και του Σ.Ο. Ανωγείων δεν δήλωσαν συμμετοχή και υποβιβάζονται στη Β΄ Εθνική της επόμενης χρονιάς.
Η τελική βαθμολογία (σε 5 αγώνες) ήταν η εξής:
1 Ο.Φ.Η. 10 35
2 ΚΑΪΣΣΑ Χανίων 8 33
3 ΚΥΔΩΝ Χανίων 5 24
4 ΛΑΤΩ Αγ.Νικολάου 5 23
5 Ο.Φ.Η. 2000 2 18
6 Ο.Φ.Σ. Χανίων 0 13
Η ομάδα του ΟΦΗ ήταν από την αρχή το αδιαφιλονίκητο «φαβορί» και χρησιμοποίησε στους περισσότερους αγώνες αρκετά νέα παιδιά που είχαν μεγάλη δίψα για ζωντανές παρτίδες, μετά από 1,5 χρόνο διαδικτυακών αγώνων και προπονήσεων. Ο ΟΦΗ νίκησε διαδοχικά τον ΛΑΤΩ με 7-2,5 τον ΟΦΗ2000 με 7-3, τον ΟΦΣΧ με 7,5-2 , τον ΚΥΔΩΝ με 7-3 και την ΚΑΪΣΣΑ με 6,5-3,5 στον αγώνα της περασμένης Κυριακής, που έκρινε και την πρώτη θέση.
Με την ομάδα του ΟΦΗ αγωνίστηκαν οι Παναγιώτης Χριστοδούλου, Κυριάκος Βλάχος, Νίκος Παναγιωτάκος, Μανόλης Μπρας, Κώστας Βαρβεράκης, Χρήστος Μπροκαλάκης, Γιώργος Καδιάνης, Γιάννης Κουβίδης, Νίκος Σερπετσιδάκης, Γιώργος Παπιδάκης, Νίκος Καζάκος, Γιώργος Τερζάκης, Μανόλης Καλαϊτζάκης, Κώστας Μπακάλης, Γιάννης Καρτσάκης, Μαρία Βιγλιράκη, Εύα Σερπετσιδάκη, Ειρήνη Εργαζάκη, Ασημένια Τσαπάκη και Κάλλια Ορφανάκη.
Αξιόλογη παρουσία είχε όμως και η δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ, ο ΟΦΗ 2000 που πήρε την 5η θέση, νικώντας στον κρίσιμο αγώνα τη δεύτερη ομάδα του Κύδωνα, τον ΟΦΣΧ με 7-2,5. Με τον ΟΦΗ2000 αγωνίστηκαν οι εξής: Ιάκωβος Καδιάνης, Μανόλης Φραγκιαδάκης, Γιώργος Πρεδευτάκης, Αργύρης Κόντογλου, Φώτης Καρβέλης, Κώστας Γκίζης, Μάνος Ξηρουχάκης, Νίκος Φραγκιαδάκης, Δημήτρης Σακλαμπανάκης, Μανόλης Δασκαλάκης, Αριστοφάνης Χουρδάκης, Παναγιώτης Καγιάμης, Άργυ Βαρβεράκη, Νικολέτα Μαυράκη, Μαρία Καπνιστού και Νεφέλη Αργυρούδη.
Η τελική φάση των αγώνων έγινε στο φιλόξενο χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Βουτών, με την τήρηση όλων των υγειονομικών πρωτοκόλλων, που ειδικά για το σκάκι είναι πολύ αυστηρά, λόγω της φύσης του αθλήματος. Διευθυντής των αγώνων ήταν ο Έφορος Αγώνων της ΕΣΣΚ και πρόεδρος της Σκακιστικής Ακαδημίας Γαζίου Χαράλαμπος Στεφανάτος, που είχε και το κύριο βάρος της διοργάνωσης, υπό την αιγίδα του ΔΟΠΑΦΜΑΗ του Δήμου Ηρακλείου.
Η ομάδα του ΟΦΗ, μαζί με τον Σ.Ο.Η., τον Ο.Α.Χ και την Σ.Α.Χ. θα εκπροσωπήσουν την Κρήτη στο νέο πρωτάθλημα Α΄ Εθνικής που θα διεξαχθεί Σεπτέμβριο και Οκτώβριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.