Στο αθλητικό κέντρο του «Oosterbeek», στην Ολλανδία, μέσα στο δάσος, χτίζεται ο ΟΦΗ της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Με θερμοκρασία περίπου 20 βαθμούς και βροχή, συνεχίζεται καθημερινά το προπονητικό πρόγραμμα της ομάδας, με τους παίκτες του ΟΦΗ, να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, έδωσε στην δημοσιότητα ένα VIDEO απο την προετοιμασία του ΟΦΗ, η οποία διεξάγεται σε ιδανικές συνθήκες.
Ο ΟΦΗ θα παραμείνει στην Ολλανδία μέχρι τις 31 Ιουλίου και μετά το «Oosterbeek» θα μεταβεί στο «Mill».
Ο ΟΦΗ έχει ήδη δώσει ένα φιλικό παιχνίδι με την Βίτεσε (ήττα με 2-1), ενώ θα αντιμετωπίσει ακόμη τους Anderlecht (16/7), Fortuna Sittard (21/7), Westerlo (24/7), Alkmaar (28/7) και Nijmegen (30/7).
Με την επιστροφή του στην Ελλάδα (31/7), ο ΟΦΗ θα δώσει φιλικά παιχνίδια στο Βόλο στις 8-10 Αυγούστου με τον Βόλο και ένα εκ των Ατρομήτου-Αστέρα Τρίπολης.
Δείτε παρακάτω το VIDEO
Tα "αποκαλυπτήρια" της ...μωβ φανέλας του ΟΦΗ, θα γίνουν στο πρώτο φιλικό της σεζόν, απέναντι στην Vitesse, στην Ολλανδία (Tρίτη 13/7, 7μμ).
Πρόκειται για την τρίτη εμφάνιση της ομάδας (πέρσι ήταν πορτοκαλί), η οποία θα κάνει πρεμιέρα.
Η εμφάνιση των τερματοφυλάκων θα είναι φούξια.
Δείτε το παρακάτω VIDEO
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια, μια δυνατή σχέση με τη NOVA για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της ομάδας, ωστόσο το δυνατό μπάσιμο που επιχειρεί η Cosmote ΤV στην Σούπερ Λίγκ 1, φαίνεται ότι δεν αφήνει αδιάφορη την κρητική ομάδα, η οποία διεκδικεί το καλύτερο δυνατό, τηλεοπτικό συμβόλαιο και πολύ καλά κάνει.
Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο ΟΦΗ έχει κάνει ήδη, ξεχωριστή, διαπραγμάτευση με την Cosmote ΤV, για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας αγωνιστικής περιόδου, χωρίς, ωστόσο, να σημαίνει αυτό, ότι εγκαταλείπει τη NOVA, με την οποία επίσης, συζητάει.
Ο ΟΦΗ πήρε πέρσι ένα ποσό κοντά στο 1.6 εκ. ευρώ, απο τα τηλεοπτικά δικαιώματα και πρφοφανώς ζητάει μια καλύτερη οικονομική συμφωνία.
Σύμφωνα με δημοσιεύμα της ιστοσελίδας sdna ο ΟΦΗ είναι μεταξύ των ομάδων που η Cosmote tv θέλει στο μπουκέτο της.
Μάλιστα το δημοσιεύμα αναφέρει ότι η Cosmote ΤV, βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ και 6 ακόμα ομάδων της Super League (Λαμία, Βόλος, Παναιτωλικός, Απόλλων Σμύρνης, Ιωνικός), όπως και του ΟΦΗ, που όπως αναφέρει το δημοσιεύμα "έκανε ξεχωριστή διαπραγμάτευση μόνος του", όπως σημαιώνεται χαρακτηριστικά.
Συμβόλαιο με τη Nova για την επόμενη σεζόν έχουν: Άρης, ΠΑΣ Γιάννενα, Ατρόμητος.