Οι Κορασίδες του ΟΦΗ, κατέκτησαν το πρωτάθλημα και πλέον πηγαίνουν ως πρωταθλήτριες Κρήτης στην Αθήνα για την πρώτη φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος (16-19/7), με στόχο την πρόκριση στην επόμενη φάση.
Τα κορίτσια της Εφης Ζερβάκη και του Μάνου Καρλάφτη, κατέκτησαν αήττητες το πρωτάθλημα Κρήτης και πηγαίνουν με αξιώσεις στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, όπου θα αντιμετωπίσουν κατά σειρά τον ΓΑΣ Ολυμπιάς Μηθ. Λέσβου, τον ΑΟ Άνδρου και τον ΑΣ Ηρακλής 2000.
Οι αγώνες θα γίνουν στο κλειστό του Μετς.
Το πρόγραμμα αγώνων:
17/7
ΑΟ Άνδρου – ΑΣ Ηρακλής 2000
ΓΑΣ Ολυμπιάς Μηθ. Λέσβου – Ο.Φ.Η.
18/7
ΑΣ Ηρακλής 2000 – ΓΑΣ Ολυμπιάς Μηθ. Λέσβου
Ο.Φ.Η. – ΑΟ Άνδρου
19/7
ΓΑΣ Ολυμπιάς Μηθ. Λέσβου – ΑΟ Άνδρου
ΑΣ Ηρακλής 2000 – Ο.Φ.Η.
*Η Τελική Φάση θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 24-28 Ιουλίου 2021.
"Καλή επιτυχία στα κορίτσια μας" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Πηγή φωτογραφίας: kritikobasket.gr
Tο σκάκι του ΟΦΗ, κέρδισε ξανά την άνοδο στην Α' Εθνική και έτσι θα εκπροσωπήσει το σύλλογο, στην μεγάλη σκακιστική κατηγορία.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ αναφέρει: Το σκάκι του ΟΦΗ, ξανά στην Α' Εθνική! Η σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, κατέλαβε την πρώτη θέση στους διασυλλογικούς αγώνες του Προκριματικού Ομίλου Κρήτης για άνοδο στην Α΄Εθνική 2021 και έτσι επιστρέφει στην μεγάλη κατηγορία.
Συγχαρητήρια σε όλους!
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, παραμένει στις σκέψεις της ομάδας βόλει του ΟΦΗ και για την προσεχή αγωνιστική σεζόν, τουλάχιστον για τα μεγάλα παιχνίδια, ανέφερε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ Βόλει Γιάννης Δανδάλης, στη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ Λευτέρη Ζερβό.
Οι δυο άνδρες με αφορμή την χρησιμοποίηση του κλειστού γυμναστηρίου Λίντο, απο τον ΟΦΗ, την αγωνιστική σεζόν που πέρασε, συζήτησαν περαιτέρω συνεργασία και απο κοινού δράσεις της ομάδας βόλει του ΟΦΗ με το ΕΑΚΗ.
Οπως ανέφερε ο κ. Δανδάλης, το Λίντο, παραμένει στις σκέψεις του ΟΦΗ και τη νέα σεζόν, τουλάχιστον για τα μεγάλα παιχνίδια της Volley League, κάτι που οι δυο πλευρές θα συζητήσουν εκ νέου.
Ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ, ευχαρίστησε τον κ. Ζερβό και τους υπαλλήλους του ΕΑΚΗ, για την θερμή φιλοξενία που έτυχε ο ΟΦΗ φέτος στο Λίντο.
«Νοιώσαμε σαν το σπίτι μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Δανδάλης, ο οποίος συνεχάρη τη διοίκηση του ΕΑΚΗ, για την σημαντική ανακαίνιση που έχει γίνει στο κλειστό γυμναστήριο.
«Είναι τιμή μας, που φιλοξενήσαμε τον ΟΦΗ στο ανακαινισμένο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, το οποίο πήρε ζωή μέσα απο τα παιχνίδια υψηλού επιπέδου της Volley League. Θα είναι χαρά μας να το ξανακάνουμε και πάλι. Ο ΟΦΗ είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Κρήτης και κοσμεί με την παρουσία του, τη μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει» ανέφερε ο κ. Ζερβός.
Η συνάντηση έγινε με σκοπό, ο κ. Ζερβός να ευχαριστήσει και προσωπικά τον Γιάννη Δανδάλη και την εταιρεία «Δανδάλης» για την χορηγική της υποστήριξη, για εργασίες αναβάθμισης, του κλειστού γυμναστηρίου του Λίντο.