Υπέγραψε για 3 χρόνια και ξεκίνησε προπονήσεις με τον ΟΦΗ στην Ολλανδία, ο Ισπανός επιτελικός μέσος Τζον Τοράλ, ο οποίος άφησε την Championship και την Μπέρμιγχαμ και συνεχίζει στην Ελλάδα και τον ΟΦΗ.
Ο ίδιος στις πρώτες του δηλώσεις, ανέφερε ότι είναι ενθουσιασμένος απο την μεταγραφή του στην κρητική ομάδα, ενώ αποκάλυψε ότι καθοριστικό ρόλο στο να πεί το ναί στον ΟΦΗ, ήταν η συζήτηση που είχε με τον Γιώργο Σαμαρά, ο οποίος του ανέλυσε το πρότζεκτ της ομάδας.
Πράγματι, ο Γιώργος Σαμαράς, προσπάθησε πολύ για να κλείσει τον Ισπανό μέσο, για τον οποίο είχε πολύ καλές πληροφορίες και απομένει να δούμε αν ο Tοράλ, τον δικαιώσει.
Ο Τοράλ, χαρακτήρισε νέα πρόκληση για την καριέρα του, τον ΟΦΗ και έδωσε ραντεβού στο γήπεδο με τους φιλάθλους της ομάδας.
Η τοποθέτηση του Τζον Τοράλ:
"Είμαι ενθουσιασμένος για αυτό το νέο κεφάλαιο της ζωής μου και ανυπομονώ να αρχίσω και να τους γνωρίσω όλους στην Κρήτη.
Μίλησα με το Γιώργο Σαμαρά, ο οποίος μου εξήγησε το πρότζεκτ.
Μου μίλησε για την ομάδα, τη φιλοσοφία και τον τρόπο παιχνιδιού της.
Μετά απο πολλά χρόνια στην Championship της Αγγλίας, χραιαζόμουν μια νέα πρόκληση.
Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ.
Ανυπομονώ να αρχίσω.
Ελπίζω να απολαύσουμε μια καλή σεζόν, όλοι μαζί.
Ανυπομονώ να σας δώ στο γήπεδο".
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τις δηλώσεις του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Υπέγραψε στον ΟΦΗ για 3 χρόνια
Επιλεγμένα στιγμιότυπα απο το φιλικό του ΟΦΗ με την Βίτεσε (2-1), ανέβασε στην επίσημη σελίδα της η ΠΑΕ ΟΦΗ, με τα τρία γκολ τις αναμέτρησης και τις καλύτερες φάσεις.
Δείτε τα στο παρακάτω VIDEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πέρασαν 40 μέρες απο τον χαμό του Μανώλη Πασπαράκη, παλαίμαχου ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, την δεκαετία του '50 και του '60, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 80 ετών, μετά απο προβλήματα υγείας, σπορπώντας θλίψη στους οικείους του, αλλά και την οικογένεια του ΟΦΗ, στην οποία ήταν πολύ αγαπητός.
Την Κυριακή 18 Ιουλίου, στον ιερό ναό του Αγίου Κωσταντίνου, θα τελεστεί το 40ημερο μνημόσυνο, όπως ενημέρωσε η οικογένεια.
Ετσι, θα έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συλλυπητήρια τους, όσοι δεν κατάφεραν να παραστούν στην κηδεία.
Ο Μανώλης Πασπαράκης, υπήρξε ένας αγνός φίλος του ΟΦΗ, αλλά και σπουδαίος παίκτης της εποχής του.
Υπήρξε ιστορική μορφή της ομάδας, καθώς ήταν μέλος της το 1958, στην πρώτη της συμμετοχή σε Εθνικό πρωτάθλημα.
Πάντα ήταν και μεταγενέστερα, κοντά στον ΟΦΗ και την αγάπη του για το σύλλογο, την μετέφερε στην οικογένεια του και στα παιδιά του.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εφυγε μια ιστορική μορφή του ΟΦΗ