Δίκαιο, χαρακτήρισε το 0-0 με τον Αστέρα Τρίπολης, στο Γεντί Κουλέ, ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας.
Σε δηλώσεις του στην Cosmote tv μετά το παιχνίδι, ανέφερε ότι "δίκαιο αποτέλεσμα. Είχαμε αντίπαλο μια καλή και έμπειρη ομάδα που παίζει μαζί για τρία χρόνια ενώ εμείς είμαστε στην φάση της δημιουργίας. Κάναμε μια καλή προσπάθεια. Ματς με ματς θα είμαστε καλύτεροι και όταν επιστρέψουν τα παιδιά που λείπουν, θα γίνουμε καλύτεροι. Στο ποδόσφαιρο είναι όλα τα αποτελέσματα. Θα μπορούσαμε να σκοράρουμε και εμείς αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει μεγάλη φάση".
Ο τεχνικός του Αστέρα Μίλαν Ράσταβατς, τόνισε πως «το γκολ είναι λίγο συγκέντρωση, λίγο τύχη. Για μένα θέλω να μιλάω για εκείνους που παίζουν και όχι για εκείνους που λείπουν. Η ομάδα έδειξε πως έχει βάθος στο ρόστερ σήμερα πήγαμε αρκετά καλά».
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρείς αγωνιστικές μετά την έναρξη του πρωταθλήματος, ο Ιρανός γυμναστής την συμφωνία με τον οποίο, έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό ο ΟΦΗ, έφτασε στο Ηράκλειο και έπιασε δουλειά στον ΟΦΗ, όπως ανακοίνωσε και επίσημα η κρητική ΠΑΕ.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της ομάδας ο Alireza Rabbani, βρισκόταν όλο αυτό το διάστημα, σε άμεση επικοινωνία με τον Νίκο Νιόπλια και τους συνεργάτες του από την πρώτη μέρα της προετοιμασίας.
Η καθυστέρηση της άφιξης του, οφείλεται προφανώς, στις απαιτούμενες διαδικασίες για την έκδοση βίζας, προκειμένου να ταξιδέψει στην Ελλάδα και την Κρήτη.
Η ΠΑΕ OΦH 1925 αναφέρει στην ανακοίνωση της, ότι: Από το Ηράκλειο συνεχίζει πλέον να παρέχει τις υπηρεσίες του στον ΟΦΗ ο Alireza Rabbani. Ο Ιρανός Sports Scientist / Fitness Coach της ομάδας μας, ο οποίος βρισκόταν σε άμεση επικοινωνία με τον Νίκο Νιόπλια και τους συνεργάτες του από την πρώτη μέρα της προετοιμασίας, ολοκλήρωσε τη συνεργασία με την πρώην ομάδα του κι αφού ρυθμίστηκαν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες για την έκδοση της βίζας από την πατρίδα του, ήρθε στην Κρήτη για να μείνει, κάνοντας ακόμα πιο ισχυρό το τεχνικό τιμ του ΟΦΗ.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Λευτέρης Ζερβός και όλα τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ, κήρυξαν την έναρξη του 43ου Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης, άνοιξε με την εκκίνηση 29 πληρωμάτων, έξω απο το κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Μεγάλες στιγμές για το ΕΑΚΗ, το οποίο έχει για πρώτη φορά την τιμή, να συμμετέχει σε αυτήν την γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς η αφετηρία, αλλά και ο τερματισμός, επιλέχθηκε να γίνει έξω απο το κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Πριν την έναρξη του αγώνα, o Υφυπουργός Αθλητισμού συνοδευόμενος απο τον πρόεδρο του ΕΑΚΗ, χαιρέτησαν όλους τους οδηγούς και τα πληρώματα και τους ευχήθηκαν καλή επιτυχία.
31 πληρώματα του Ράλλυ Κρήτης ξεκίνησαν για τις 9 ειδικές διαδρομές και 81χλμ συνολική απόσταση, που περιλαμβάνει συνολικά ο αγώνας, το Σάββατο και την Κυριακή.
Οι οδηγοί ανταγωνίστηκαν το Σάββατο (25/9) στην ειδική διαδρομή της Αυγενικής, η οποία πραγματοποιήθηκε τρεις φορές.
Ο αγώνας συνεχίζεται την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει τις ειδικές διαδρομές «Κεράσια» (8.20 χλμ.) και «Αγία Βαρβάρα» (10.90 χλμ.), οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από τρεις φορές.
Το 43ο Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης θα ολοκληρωθεί το απόγευμα στις 16:09, με τα αγωνιστικά να τερματίζουν έπειτα από συνολικά 9 Ειδικές Διαδρομές και 81 αγωνιστικά χιλιόμετρα στο χώρο του Service Park στο εξωτερικό χώρο του Παγκρήτιο Σταδίου.
H απονομή των Επάθλων θα γίνει την Κυριακή στις 18:15, μπροστά στην Ράμπα Τερματισμού, που έχει στηθεί έξω απο το κλειστό γυμναστήριο Λίντο.