"Το Ράλλυ Κρήτης είναι ένα προσωπικό μου στοίχημα και θέλω να το πάμε ψηλά" ανέφερε ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, στην δεξίωση που παρέθεσε μαζί με την διοίκηση του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), το βράδυ της Παρασκευής (24/9) παραμονή της έναρξης του Ράλλυ Κρήτης, στους οδηγούς και τα πληρώματα.
Η δεξίωση δόθηκε έξω απο το κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, όπου θα είναι η αφετηρία, αλλά και ο τερματισμός, της μεγάλης αυτής γιορτής του μηχανοκίνητου αθλητισμού, για το Ηράκλειο και την Κρήτη και οι οδηγοί που μόλις είχαν ολοκληρώσει τους τελευταίους ελέγχους, πριν την εκκίνηση.
"Να κάνουμε όλοι μαζί μια προσπάθεια ενωμένοι και να κάνουμε μια διοργάνωση με πειθαρχία, ασφάλεια και ποιότητα, όπως επιβάλλεται. Αυτό θα είναι το πιο δυνατό μήνυμα και στα νέα παιδιά για την οδική ασφάλεια" ανέφερε ο Υπουργός των Σπορ, απευθυνόμενος στους οδηγούς, τα πληρώματα και τους συντελεστές του Ράλλυ Κρήτης, που διεξάγεται το Σαββατοκύριακο.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης αναφέρθηκε στην τεράστια επιτυχία του Ράλλυ Ακρόπολις και την μεγάλη προβολή που έφερε στη χώρα, καθώς μεταδόθηκε σε όλο τον κόσμο, μέσα απο τα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα και τόνισε ότι "η Ελλάδα είχε αποβληθεί απο αυτή τη διοργάνωση, αλλά την επαναφέραμε, μετά απο 8 χρόνια εκεί που αξίζει. Η Ελλάδα, άλλαξε. Μας αρέσει η πειθαρχία, η τάξη και η οργάνωση. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πάνω απο 300 χιλιάδες άνθρωποι βγήκαν στους δρόμους και ενεργοποιήθηκαν, για να παρακολουθήσουν το Ράλλυ Ακρόπολις απο διάφορες διαδρομές. Σε μια δύσκολη διαδρομή στην Ευρυτανία, περίπου 2,5 χιλιάδες άνθρωποι είχαν κατασκηνώσει απο το προηγούμενο βράδυ. Η ισχύς του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είναι πολύ μεγάλη".
Οι άνθρωποι του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Κρήτη, ευχαρίστησαν τον Υφυπουργό Αθλητισμού, για την συμβολή του στην διεξαγωγή του Ράλλυ Κρήτης και όπως του είπαν πρώτη φορά, ένας Υφυπουργός Αθλητισμού ενδιαφέρεται τόσο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Ο πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, Λευτέρης Ζερβός ότι "είναι τιμή για το ΕΑΚΗ, να συμμετέχει σε μια τέτοια διοργάνωση και θα είμαστε πάντα κοντά σε τέτοιες πρωτοβουλίες. Εύχομαι σε όλα τα πληρώματα καλή επιτυχία στους αγώνες".
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού και τα μέλη της Διοίκησης του ΕΑΚΗ, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τον αγώνα και τις ειδικές διαδρομές και έδωσαν ραντεβού, το Σάββατο, στην εκκίνηση των αγώνων.
Στο Ηράκλειο, για το Ράλλυ Κρήτης, βρίσκεται και ο Γενικός διευθυντής του ΟΑΚΑ Κωσταντίνος Χαλιορής, στο πλαίσιο της συνεργασίας με το ΕΑΚΗ, σε θέματα οργάνωσης και τεχνογνωσίας.
Το πρώτο βήμα για την άνοδο στην Α2, έκαναν οι πολίστες του ΟΦΗ , στην τελική φάση, της Β' Εθνικής που διεξάγεται στην Αθήνα.
Μετά απο μεγάλη εμφάνιση, τα παλικάρια του Κώστα Φιτσανάκη, κέρδισαν τον Αρη Νίκαιας, (στο κολυμβητήριο της Νίκαιας) με 12-8 και το Σάββατο το πρωί (11 πμ) αντιμετωπίζουν το ΝΟ Ναυπλίου, με στόχο ένα ακόμη βήμα για τα ημιτελικά και την άνοδο.
Σπουδαία εμφάνιση για τον ΟΦΗ, που έδειξε απο το πρώτο παιχνίδι τα ...δόντια του, αλλά θα χρειαστεί να δείξει το ίδιο πάθος και στα επόμενα παιχνίδια, ώστε να πετύχει το στόχο του.
Στην τελική φάση μετέχουν 8 ομάδες (ΟΦΗ, ΡΟΗ, Τρίτων Αμαρουσίου, Άρης Νίκαιας, ΝΑΟ Κέρκυρας, ΝΟ Ναυπλίου, ΠΑΣ Φοίβος και ΧΑΝΘ), απο τις οποίες οι τρείς, κερδίζουν το εισιτήριο για την Α2 πόλο.
ΟΦΗ - ΑΡΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ 12-8
Tα 8λεπτα: 3-3, 4-1, 3-1, 2-3.
Τα γκολ του ΟΦΗ πέτυχαν οι: Παντερής (4), Παναγιωτάκης (2), Βασιλάκης (1), Λεονταράκης (2), Τσαγκαράκης (1), Βάλσαμος (1), Αποστολάκης (1).
Η σύνθεση του ΟΦΗ: Ταραζάς (τ), Παναγιωτάκης (2), Τζιαμπάζης, Παντερής (4), Βασιλάκης (1), Κώστογλου, Τσαγκαράκης (1), Λεονταράκης (2) , Λουλακάκης, Βάλσαμος (1), Παπαδάκης, Φραγκιαδάκης, Αρώνης, Πιταροκοίλης, Αποστολάκης (1).
Tα ιστορικά δημοσιογραφικά θεωρεία του ΟΦΗ, πάνω απο τη θύρα 7, έγιναν σουίτες!
Τα δυο μπούθ, που βρίσκονται πάνω απο το σκέπαστρο και τα οποία φιλοξένησαν ιστορικές περιγραφές και καταγραφές αγώνων του ΟΦΗ, αποτελούν πλέον τις δυο σουίτες του "Θ. Βαρδινογιάννης", καθώς τα δημοσιογραφικά θεωρεία έχουν μεταφερθεί απο πέρσι στην θύρα 8.
Οι σουίτες αυτές, που φιλοξενούν η κάθε μια απο δέκα άτομα, πλέον ενοικιάζονται ανα αγώνα ή για όλη τη σεζόν, όπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΟΦΗ.
Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Μια νέα εμπειρία φιλοξενίας στο "Θ. Βαρδινογιάννης".
Οι δυο νέες σουίτες του γηπέδου μας είναι έτοιμες να σας υποδεχθούν!
Με χωρητικότητα έως 10 ατόμων η καθεμία, με εξαιρετική οπτική επαφή προς τον αγωνιστικό χώρο πάνω από τη Θύρα 7 και όλες τις απαραίτητες παροχές την ώρα κάθε αγώνα.
Με δυνατότητα εξυπηρέτησης κατά τη διάρκεια του ματς, δυνατότητα γεύματος (catering) και παροχή κλιματισμού, τηλεόρασης και parking, είμαστε έτοιμοι να σας φιλοξενήσουμε, για να ζήσετε την ποδοσφαιρική εμπειρία ενός αγώνα του ΟΦΗ στο «Θ. Βαρδινογιάννης»!
Οι σουίτες είναι διαθέσιμες για μίσθωση είτε καθ' όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου 2021-2022, είτε ανά αγώνα. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας…
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 2810 254 674, καθημερινά 10:00-18:00 ή στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
