Ο Αυστραλός επιθετικός Bruce Kamau, προστέθηκε στα ερωτηματικά του ΟΦΗ, για το παιχνίδι της Δευτέρας (27/9, 5.15μμ) με τον ΠΑΣ Γιάννινα.
Ο γρήγορος εξτρέμ του ΟΦΗ, δεν προπονήθηκε το Σάββατο και θα φανεί την Κυριακή, που ο Νίκος Νιόπλιας βγάλει την αποστολή, το αν θα τον πάρει μαζί του στα Γιάννινα.
Πέρα απο τους γνωστούς απόντες (Μεγιάδο, Ναμπί, Τοράλ, τάικο, Τσιλιανίδη), οι υπόλοιποι παίκτες είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με παιχνίδι κατοχής, τελειώματα φάσεων και τακτικό παιχνίδι συνεχίστηκε το πρωί του Σαββάτου (25/9) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο η προετοιμασία της ομάδας μας ενόψει του εκτός έδρας αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα.
Κανονικά προπονήθηκε ο Κωνσταντίνος Μπαλογιάννης, όπως και οι Jonathan De Guzman, Felipe Gallegos, Juan Neira, Απόστολος Διαμαντής και Πραξιτέλης Βούρος.
Ο Bruce Kamau έκανε για μια ακόμη ημέρα αποθεραπεία. Πρόγραμμα αποφόρτισης ακολούθησε ο Αdil Nabi.
Οι Jon Toral, Miguel Mellado, Πασχάλης Στάικος και Κοσμάς Τσιλιανίδης συμμετείχαν σε μέρος της προπόνησης, ενώ συνέχισαν παράλληλα τα ατομικά τους προγράμματα αποκατάστασης.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Κυριακή (26/9) στις 10:00, μετά το τέλος της οποίας θα ανακοινωθεί η αποστολή που θα αναχωρήσει το απόγευμα της ίδιας μέρας από το Ηράκλειο με προορισμό τα Γιάννενα.
Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ και ΑΕΚ εύκολα ή δύσκολα ξεπέρασαν τα εμπόδια των Απόλλωνα Σμύρνης (4-1), Παναιτωλικού (1-2) και Λαμίας (1-0).
Μεγάλη νίκη του Αρη, επί του Παναθηναικού (1-0) στο ντέρμπι του Κλεάνθης Βικελίδης.
Δείτε παρακάτω στιγμιότυπα απο τα παιχνίδια της Σούπερ Λίγκ 1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το πρώτο του φετινό επίσημο παιχνίδι δίνει ο Εργοτέλης, ο οποίος αγωνίζεται την Κυριακή κόντρα στον ΠΑΟ ΡΟΥΦ στην Νέα Σμύρνη (26/09 , 16.00), σε νοκ-άουτ αναμέτρηση για το Κύπελλο Ελλάδος.
Η ομάδα του Νίκου Μπαδήμα, θα αγωνιστεί με αρκετές απουσίες, καθώς εκτός έμειναν ο τιμωρημένος Πέιος, ο στρατευμένος Κοκκίνης, καθώς επίσης και οι τραυματίες Πατρινός, Abdulahi, Tyrone, Κουτάντος και Θεοδωράκης.
Στην αποστολή και οι 4 Αιγύπτιοι που απέκτησε ο Εργοτέλης απο την Wandi Degla.
Στην αποστολή μετέχουν οι: Τσέλιος, Τζελέπης, Ψιμόπουλος, Σαρρής, Μπουτσάκης, Ποζατζίδης, Κωστανάσιος, Βουτσάς, Μήτσο, Ντουμάνης, Σερβιλάκης, Κόλα, Kwateng, Neral, Gabry, Farrag, Youssef, Houssman, Κατσούρρι, Μπουρσέλης.
Κόντρα σε μια ομάδα Γ' Εθνικής, ο Εργοτέλης, θέλει την πρόκριση, για να συνεχίσει στο Κύπελλο και να βάλει όσον το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια στα πόδια του.