O ΟΦΗ μετά απο συγκλονιστικά παιχνίδια που έδωσε στην Αθήνα, στην τελική φάση της Β' Εθνικής, πέτυχε την άνοδο του στην Α2 πόλο.
Μια μεγάλη επιτυχία αν αναλογιστεί κανείς τον χαμηλό μέσο όρο ηλικίας της ομάδας, με παιδιά που προέρχονται απο τα σπλάχνα του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ επιστρέφει στην φυσική του θέση, καθώς για πολλά χρόνια ήταν στην Α2 κατηγορία, ενώ κάποια στιγμή κατάφερε να πετύχει και το άλμα για την Α1.
Στην τελική φάση, που έγινε στην Αθήνα, 8 ομάδες, διεκδίκησαν τα τρία προνομιούχα εισιτήρια, για την παραπάνω κατηγορία και ο ΟΦΗ κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση, κερδίζοντας στο τελευταίο και καθοριστικό παιχνίδι το Ναύπλιο με 13-8.
Τις άλλες δυο θέσεις, κατέλαβαν η Ροή (πρωταθλήτρια) και η Κέρκυρα.
Ο ΟΦΗ αγχώθηκε όταν το πρωί της Κυριακής έχασε απο τη Ροή με 8-6 και έτσι χρειαζόταν νίκη με το Ναύπλιο, ώστε να πάρει την τρίτη προνομιούχο θέση, όπως και έγινε.
Στα προηγούμενα παιχνίδια, κέρδισε τον Αρη Νίκαιας (12-8) και τον Φοίβο Θεσσαλονίκης (6-9), ενώ ειχε και μια ισοπαλία με το ΝΟ Ναυπλίου (13-13).
Μετά το τέλος του τελευταίου αγώνα, με το Ναύπλιο (13-8), τα πανηγύρια όλης της αποστολής του ΟΦΗ, ήταν έξαλλα, με τους παίκτες να ρίχνουν στην πισίνα τους προπονητές (Φιτσανάκη-Γιακουμάκη), αλλά και τους παράγοντες (Γιάννη Αρώνη και Δημήτρη Παπαδάκη).
Για την συμβολή του Γιάννη Αρώνη, στην άνοδο και την υποστήριξη του, στην ομάδα της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, όλοι στο σύλλογο, μιλούν με τα καλύτερα λόγια.
Οπως και για την διαχρονική στήριξη του προέδρου του συλλόγου Γιάννη Δανδάλη στο τμήμα.
"To πίστεψαν, το πάλεψαν, το πέτυχαν! Οι μάγκες του ΟΦΗ μας, έφεραν ξανά την υδατοσφαίριση του συλλόγου, στην Α2 κατηγορία! Συγχαρητήρια σε όλους!" αναφέρει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με μια σειρά απο φωτογραφίες απο τα πανηγύρια και τις απονομές στην Αθήνα, μετά την ολοκλήρωση της τελικής φάσης, που έφερε τον ΟΦΗ στην Α2 πόλο.
Νωρίτερα, σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ανέφερε για την άνοδο, ότι "στην Α2 και επίσημα, η ομάδα πόλο του ΟΦΗ μας. Στον τελευταίο και καθοριστικό αγώνα της τελικής φάσης της Β’ Εθνικής, κέρδισε το Ναύπλιο με 14-8 και εξασφάλισε την τρίτη προνομιούχο θέση που οδηγεί στην Α2 υδατοσφαίρισης. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, την τεχνική ηγεσία και τα στελέχη της ομάδας, για την μεγάλη επιτυχία!".
Μια ιστορική σελίδα γράφτηκε για την υδατοσφαίριση του ΟΦΗ!
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες (Πατήστε ΕΔΩ) και VIDEOS απο την ιστορική επιτυχία της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ.
Μεγάλη επιτυχία, για την ομάδα πόλο του ΟΦΗ.
Στην τελική φάση της Β' Εθνικής που έγινε στην Αθήνα, κατέλαβε την τρίτη θέση, μεταξύ 8 ομάδων και κέρδισε την άνοδο στην Α2 πόλο!
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, συγχαίρει όλους τους συντελεστές της επιτυχίας.
Οπως αναφέρει:
"Στην Α2 και επίσημα, η ομάδα πόλο του ΟΦΗ μας.
Στον τελευταίο και καθοριστικό αγώνα της τελικής φάσης της Β’ Εθνικής, κέρδισε το Ναύπλιο με 14-8 και εξασφάλισε την Τρίτη προνομιούχο θέση που οδηγεί στην Α2 υδατοσφαίρισης.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, την τεχνική ηγεσία και τα στελέχη της ομάδας, για την μεγάλη επιτυχία!".
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα ξέφρενα πανηγύρια, μετά τη νίκη επί του Ναυπλίου, που χάρισαν στον ΟΦΗ, την άνοδο! Ολοι μαζί παίκτες, προπονητές και παράγοντες, έπεσαν μέσα στην πισίνα για να πανηγυρίσουν!
H εκπληκτική Μαρία Σάκκαρη, κατάφερε για πρώτη φορά στην καριέρα της να «αναρριχηθεί» στην πρώτη δεκάδα της παγκόσμιας κατάταξης, μετά τη νίκη της με 2-0 σετ (6-4, 7-5) επί της Ίγκα Σφιόντεκ και πήρε πανάξια την πρόκριση στον τελικό του Ostrava Open, όπου την Κυριακή (15.30, Cosmote Sport 9) θα διεκδικήσει τον δεύτερο τίτλο της καριέρας της.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια στον τελικό θα τεθεί αντιμέτωπη με την Ανέτ Κονταβέιτ (Νο 30), καθώς η 25χρονη Εσθονή επικράτησε άνετα ( 6-0, 6-4) στον άλλο ημιτελικό της Τσέχας, Πέτρα Κβίτοβα (Νο10).
Μετά το τέλος του νικηφόρου ημιτελικού η Σάκκαρη δήλωσε: «Δεν επαναπαύτηκα παρά το προβάδισμα. Ήξερα πως αντιμετώπιζα μία από τις καλύτερες παίκτριες του κόσμου. Ήμουν έτοιμη για ένα σκληρό ματς και ένα σκληρό 2ο σετ. Συνολικά πιστεύω πως ήμουν καλή σε όλους τους τομείς του παιχνιδιού. Ήταν πολύ καλό το παιχνίδι μου».
Ο Τσιτσιπάς νίκησε τον Κύργιο
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς άνοιξε το σημερινό πρόγραμμα στο Laver Cup, απέναντι στον Νικ Κύργιο. Χωρίς να αντιμετωπίσει σοβαρές δυσκολίες, ο Έλληνας Νο.3 της παγκόσμιας κατάταξης πήρε τη νίκη με 6-3, 6-4 και έδωσε ακόμα μεγαλύτερο προβάδισμα στην Team Europe, έναντι της Team World, με 5-1.