karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Δυο «πατριωτάκια» έσμιξαν στο παιχνίδι ΟΦΗ-Κισσαμικός!

Ο λόγος για τον Ράντι του ΟΦΗ και τον Κίκε του Πλατανιά.

Οι δυο τους είναι συμπαίκτες στην Εθνική ομάδα της Ισημερινής Γουινέας και το …ποδόσφαιρο, τους έφερε να αγωνίζονται στο ίδιο νησί. Την «μαγική» Κρήτη. Ο Ράντι στο Ηράκλειο και τον ΟΦΗ, ο Κίκε στα όμορφα Χανιά και τον Κισσαμικό.

Στη δεύτερη φετινή τους «κόντρα» (στον πρώτο γύρο στο Μάλεμε ΟΦΗ και Κισσαμικος ήρθαν ισόπαλοι 1-1), ο Ράντι ήταν αυτός που χαμογέλασε, καθώς ο ΟΦΗ πανηγύρισε τη νίκη με 2-0.

Μάλιστα ο Ράντι ήταν από τους διακριθέντες του ΟΦΗ, καθώς από δική του ασίστ (και μάλιστα με ένα χορευτικό γυριστό σουτ), ο Μάνος άνοιξε το σκορ για τον ΟΦΗ!

Στην κρητική μάχη της Β’ Εθνικής στο Γεντί Κουλέ, ο Κίκε δεν αγωνίστηκε, καθώς ήταν τιμωρημένος, όμως ο γρήγορος εξτρέμ, βρέθηκε στο Ηράκλειο, μαζί με την αποστολή της ομάδας των Χανίων, για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση.

Μετά το τέλος του αγώνα Κίκε και Ράντι, είχαν την ευκαιρία να τα πουν στα αποδυτήρια του Γεντί Κουλέ, αλλά και να «φωτογραφηθούν», με τον Ράντι να ανεβάζει την φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Οι δυο τους έδωσαν ραντεβού σε κάποιο από τα επόμενα παιχνίδια της Εθνικής ομάδας της Ισημερινής Γουινέας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ο Μάνος με δυο γκολ ντύθηκε Βουό και ο ΟΦΗ έκανε το 3Χ3

Μόνος τέταρτος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Δείτε πως ο Δημήτρης Μάνος υπέγραψε τη νίκη του ΟΦΗ

Με ...σαμπάνιες και ένα ξέφρενο πανηγύρι στο Γεντί Κουλέ, η γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ, πανηγύρισε την άνοδο στην Α' Εθνική κατηγορία γυναικών!

Δυο χρόνια, δυο άνοδοι για τα κορίτσια του ΟΦΗ, τα οποία ξεκίνησαν πέρσι τη διαδρομή τους και κατάφεραν σε δυο χρόνια να ανέβουν απο την Γ' Εθνική στην Α' Εθνική και μάλιστα ως πρωταθλήτριες!

Το 2-0 επί της Αγίας Παρασκευής στο Γεντί Κουλέ, που είχε αρκετό κόσμο στις εξέδρες για να χειροκροτήσει τα κορίτσια του ΟΦΗ, σήμανε και την επικύρωση της ανόδου!

Η ομάδα του Ζαφείρη Λατσούδη, δυο αγωνισικές πριν το φινάλε του πρωταθλήματος, με τη νίκη αυτή σφράγισε και μαθηματικά τον τίτλο!

Και το πανηγύρισαν έξαλλα!

Τα γκολ του ΟΦΗ πέτυχαν η Συμμεωνίδη στο 13' με κεφαλιά και η Κοκοτσάκη στο 52'.

Διαιτητής: Μιχάλης Ταμπουρατζής (Λασιθίου)

Βοηθοί: Εμμανουήλ Καφεσάκης-Ιωάννης Πλατζουνάκης (Λασιθίου)

ΟΦH (Zαφείρης Λατσούδης): Αποστολάκη, Αγγελάκη (53’ Κηρύκου), Σηφάκη, Γιαννούτσου, Συμεωνίδη, Κουνάλη (28’ λ.τ. Παπαδάκη), Τριβυζάκη (66’ Συλλιγάρδου), Χριστάκη, Κοκοτσάκη, Κυδωνάκη, Κεκερή.

Στον πάγκο οι: Πρινιανάκη, Σκάρλου, Νικηταρά, Σταμπουλή, Συλλιγάρδου, Κηρύκου, Παπαδάκη.

Αγία Παρασκευή (Γιάννης Γιαννόγλου): Πετσετάκη, Πετράκη, Τοπαλίδη, Μιχαλοπούλου, Μπριασούλη (78’ Μπάντα), Πέιου (59’ Μανέτα), Ντάβου, Γατή (61’ λ.τ. Κορομπίλια), Πρίφτη, Παρμαξή, Βιτούλα.

Στον πάγκο οι: Βασιλακάκου, Μπάντα, Κορομπίλια, Παπαμήτρου, Κούρου, Γιαννόγλου, Μανέτα.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με το...δεξί ξεκίνησε ο Θανάσης Κολιτσιδάκης στον πάγκο της Θύελλας Ραφήνας.

Στο κρίσιμο παιχνίδι με τον Ερμή Ζωνιανών για τον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, η ομάδα της Ραφήνας, πήρε τη νίκη με το "φτωχό", αλλά πολύτιμο 1-0 και πέτυχε μια σημαντική νίκη, στη μάχη της σωτηρίας.

Βέβαια, το παιχνίδι κρίθηκε απο ένα αμφισβητούμενο πέναλτι, για το οποίο φωνάζει ο Ερμής Ζωνιανών, ο οποίος μάλιστα εξέδωσε και ανακοίνωση διαμαρτυρίας , τόσο για τη φάση αυτή, όσο και για μια φάση στις καθυστερήσεις του αγώνα, όπου ο Ερμής σκοράρει, αλλά ο διαιτητής, ακυρώνει το γκολ.

Ο Ερμής είναι στην 7η θέση με 27 βαθμούς, έχει εξασφαλίσει την σωτηρία του και θέλει να κλείσει τη χρονιά στην πρώτη 6αδα-8αδα, όπου δικαιωματικά ανήκει με βάση τη μέχρι σήμερα πορεία του.

Ενώ η Θύελλα, με τη νίκη αυτή έφτασε στους 18β. και έκανε σημαντικό βήμα σωτηρίας, καθως άφησε πίσω τον Ηλυσιακό (14) και το ΙΝΚΑ (13) σε μια κατηγορία, όπου η μάχη του τίτλου και της ανόδου, έχει σχεδόν την ίδια αξία, με την μάχη της σωτηρίας:

Στην μάχη της ανόδου, ένας ανεβαίνει στην Β' Εθνική (ο πρωταθλητής) και στην μάχη της ουράς, επίσης ένας , χάνει το τρένο και πέφτει στο τοπικό!

Θα τα καταφέρει ο Θανάσης, να σώσει την Θύελλα; Θα το δούμε προσεχώς. Η αρχή ήταν καλή πάντως, αλλά χρειάζεται και συνέχεια καθώς, υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στα χαμηλά πατώματα και η μάχη -όπως κάθε χρόνο- θα κρατήσει μέχρι το τέλος...

Eπόμενος αντίπαλος για τον Θανάση (Κολιτσιδάκη) και τη Θύελλα, ο βασικός ανταγωνιστής του Εργοτέλη για τον τίτλο, ο Ιωνικός!

Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τι έγινε στο παιχνίδι Θύελλα-Ερμής. Τις αμφισβητούμενες φάσεις και τις δηλώσεις των προπονητών...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Γ' ΕΘΝΙΚΗ: Aυτοκτονία Εργοτέλη, ξανά πρώτος ο Ιωνικός!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi