karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Κέφι, ωραίο κλίμα, γκολάρες και ...επιτυχίες για τις Μικτές ομάδες ποδοσφαίρου του Ηρακλείου, οι οποίοι προκρίθηκαν στους «4» της Ελλάδος και δείχνουν έτοιμες να σηκώσουν την ...κούπα, κάτι που έχουν κάνει άλλες δυο φορές στο παρελθόν!

Το ποδόσφαιρο του Ηρακλείου, έχει να υπερηφανεύεται ότι υπάρχει ...αύριο, οπως έδειξαν οι πιτσιρικάδες, στους προημιτελικούς αγώνες 2η φάσης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Προεπιλογής Εθνικών Ομάδων.
Ωραία μπάλα, καλό και ποιοτικό επίπεδο και άνετες νίκες κόντρα στα Δωδεκάνησα (4-0 οι Παίδες) και τη Λέσβο (4-2 οι Νέοι).

Νίκες και πρόκριση στις 4 καλύτερες ομάδες της χώρας και όπου πάει! Κυρίως όμως χαρά! Τα παιδιά το χαίρονται και εν τέλει αυτό είναι το ποδόσφαιρο! Χαρά και διασκέδαση!

Αν δείτε το παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV με τα στιγμιότυπα και τα πανηγύρια των πιτρισικάδων στα αποδυτήρια, θα το διαπιστώσετε!

Το Ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο, έδειξε και πάλι σε αυτές τις αναμετρήσεις με τις Ενωσιακές ομάδες, άλλων περιοχών της χώρας, ότι διαθέτει ταλέντο και καλό υλικό στις μικρές ηλικίες, το οποίο και πρέπει να προσεχθεί απο τις μεγάλες ομάδες της πόλης (ΟΦΗ-Εργοτέλης).

Γιατί αν δεν γίνει ...αυτό, οι μεγάλοι της χώρας (Ολυμπιακός, ΠΑΟ, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ) καραδοκούν και οι «σκάουτερ» τους, παρακολουθούν απο κοντά αυτούς τους αναπτυξιακούς αγώνες, γεμίζοντας το «μπλοκάκι» τους.

Και -προσωπικά- θεωρώ αδιανότητο για τον ΟΦΗ που είναι η μεγάλη ομάδα της Κρήτης, να του ξεφεύγει κάποιο ταλέντο, χωρίς να προσπαθήσει -τουλάχιστον- να το πάρει.

Εχει γίνει στο παρελθόν και χάθηκαν παίκτες που σήμερα κάνουν σημαντική καριέρα, όπως για παράδειγμα ο Γιακουμάκης του Πλατανιά, ο οποίος απο το καλοκαίρι θα αγωνίζεται στην ΑΕΚ.

Τέτοια «ευκαιρία» δεν πρέπει να ξαναχαθεί για αυτό και πρέπει εκείνοι που έχουν την ευθύνη, να έχουν και τα μάτια τους ανοιχτά, γιατί η περιοχή μας συνεχίζει να διαθέτει υψηλό επίπεδο ταλέντων και αυτό έχει να καει με την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες της πλειοψηφίας των ομάδων...

Δείτε στο παρακάτω VIDEO της KRHTH-TV στιγμιότυπα και πανηγύρια απο τις επιτυχίες των Μικτών ομάδων του Ηρακλείου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Στους 4 της Ελλάδος οι Μικτές ομάδες του Ηρακλείου!

Δεν έχει σημασία ποιος βάζει το γκολ. Σημασία έχει ότι η ομάδα κέρδισε!».

Με τα λόγια αυτά στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr o Mάριος Ογκμποε, αναφέρθηκε στο διλπό του ΟΦΗ στην Μυτιλήνη επί της Καλλονής (1-2), αλλά και στο δικό του γκολ, που χάρισε τους τρείς βαθμούς στην κρητική ομάδα.

Ο δυναμικός επιθετικός του ΟΦΗ μπήκε ως αλλαγή στο παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο και ήταν ο παίκτης που με δικό του γκολ, χάρισε τη νίκη στον ΟΦΗ, τόνισε για την φάση του γκολ, ότι «έγινε ένας πολύ ωραίος συνδιασμός απο τους συμπαίκτες μου Χαντί και Μάνο, βγήκε ωραία πάσα στον Ράντι, εκείνος με είδε και εγώ έσπρωξα τη μπάλα στα δίχτυα».

Για την σημασία που έχει και για τον ίδιο το γκολ που πέτυχε, ανέφερε ότι «ο επθετικός χρειάζεται το γκολ για την ψυχολογία του. Χαίρομαι που επέστρεψα στα γκολ, αλλά πιο πολύ χαίρομαι για την ομάδα, επειδή το θέλαμε πολύ αυτό το παιχνίδι και το πήραμε».

Για τη συνέχεια ο Μάριος Ογκμποε τονίζει ότι «συνεχίζουμε με το ίδιο μοτίβο. Κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και νίκες σε κάθε αγώνα που έχουμε. Εδω που είμαστε πρέπει να βλέπουμε το αποτέλεσμα. Εχουμε πάρει 4 νίκες συνεχόμενες και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι».

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Λύτρωση με Ογκμποε στο 85' και 4Χ4 ο ΟΦΗ!

Φωνές στα Χανιά, δεν γκέλαρε κανείς-Δείτε τι έγινε στον Football league

«Χρυσή αλλαγή» ο Μάριος στο διπλό του ΟΦΗ!

«Δίκαιη νίκη, μπορούσε και άλλα γκολ ο ΟΦΗ»

Στην σημασία της νίκης του ΟΦΗ στάθηκαν στις δηλώσεις τους μετά το παιχνίδι με την Καλλονή (1-2) στη Μυτιλήνη ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος και ο Ηλίας Κώτσιος.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε πως «είδαμε δυο διαφορετικά ημίχρονα. Στο πρώτο ημίχρονο ξεκινήσαμε καλά, αλλά δεν είχαμε ρυθμό. Η Καλλονή σκόραρε απο μια στημμένη φάση και βρεθήκαμε πίσω στο σκορ.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος και άξιζε τη νίκη. Είχαμε και πολλές ευκαιρίες, για να πετύχουμε και άλλα γκολ».

Ο Ηλίας Κώτσιος, ο οποίος μάλιστα χειροκροτήθηκε απο το κοινό της Μυτιλήνης, για το παλαιότερο πέρασμα του απο την ομάδα της Καλλονής, ανέφερε με τη σειρά του ότι «πήραμε μια νίκη που την χρειαζόμασταν πάρα πολύ. Η Καλλονή πρέπει να παραμείνει στην κατηγορία, γιατί πρόκειται για μια πολύ οργανωμένη ομάδα".

Ο προπονητής της Καλλονής Δημήτρης Γαβαλάς, ανέφερε ότι «το πιο δίκαιο αποτελεσμα θα ήταν η ισοπαλία. Η ομάδα δέχεται ένα κυνηγητό στα τελευταία παιχνίδια. Στο πρώτο 25λεπτο είχε κιτρινιστεί όλη η άμυνα μας. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, γιατί κοίταξαν στα μάτια τον ΟΦΗ. Θα μπορούσαμε να έχουμε πάρει κάτι απο το παιχνίδι».

Ενώ εκ μέρους των ποδοσφαιριστών της Καλλονής, ο Δημήτρης Ζουλιώτης, τόνισε πως «το θέλαμε πολύ αυτό το παιχνίδι. Θα μπορούσαμε να άρουμε κάτι περισσότερο. Αλλά δεν τα καταφέραμε. Θα παλεψουε για να παραμείνουμε στην κατηγορία».

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Λύτρωση με Ογκμποε στο 85' και 4Χ4 ο ΟΦΗ!

Φωνές στα Χανιά, δεν γκέλαρε κανείς-Δείτε τι έγινε στον Football league

«Χρυσή αλλαγή» ο Μάριος στο διπλό του ΟΦΗ!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi