Ενας απο τους παράγοντες που άφησαν το στίγμα τους στον αθλητισμό του Ηρακλείου στα τέλη της δεκαετίας του '80, έφυγε απο τη ζωή. Ο λόγος για τον ιδρυτή του Ανδρογέα Γιώργο Τζομπανάκη. Ο εκλιπών έπαιξε σημαντικό ρόλο στην διάδοση του αθλητισμού και του μπάσκετ στην περιοχή του Αη Γιάννη, απο το 1987, όταν μετά την κατάκτηση του Ευρωμπάσκετ απο την Εθνική μας ομάδα του Γιάννη, του Γιαννάκη και των άλλων θρύλων του Ελληνικού μπάσκετ, ίδρυσε τον Ανδρογέα, ο οποίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στον αθλητισμό της περιοχής και του αθλητισμού γενικότερα.
Στην επίσημη του ανακοίνωση ο Ανδρογέας, αναφέρει ότι:
"Αναπάντεχη είδηση έφτασε σήμερα 6 Μαρτίου στα αυτιά όλων με το άκουσμα του αιφνίδιου θανάτου του επίτιμου προέδρου της ομάδας Γεώργιου Τζομπανάκη. Ο επίτιμος πρόεδρος είχε ιδρύσει την ομάδα μας το 1987 μετά από αίτημα που έκαναν τα παιδιά της εποχής εκείνης για να μπορούν να αθλούνται, μετά την επιτυχία της Εθνικής ομάδας. Άνθρωπος δραστήριος στην περιοχή του Αη Γιάννη με πλούσια επιχειρηματική δραστηριότητα αλλά και αγάπη για τον αθλητισμό. Το όραμα του ξεκίνησε και έβγαλε καρπούς αφού πλήθος κόσμου από την περιοχή , και όχι μόνο, ασχολήθηκαν με τον αθλητισμό, μετά τις αμέτρητες πρωτοβουλίες που έιχε αναλάβει. Τιμήθηκε από την ομάδα πριν από ένα χρόνο ως επιτιμος πρόεδρος. Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου τα θερμότερα συλλυπητήρια στην σύζυγο του και στα παιδιά του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει".
Συλλυπητήρια απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ
Με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια για τον θάνατο του ιδρυτή του Ανδρογέα Γιώργου Τζομπανάκη.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
"Το Δ.Σ. του Ο.Φ.Η. συνήλθε έκτακτα με την είδηση του θανάτου του μέλους του και παράγοντα ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΖΟΜΠΑΝΑΚΗ και αποφάσισε να εκφράσει τα θερμά συλλυπητήρια του Σωματείου στους δικούς του και αντιπροσωπεία να παραστεί στην κηδεία του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα της κρητικής γης που θα τον δεχθεί".
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η επιτροπή μπάσκετ του συλλόγου, εκφράζουν ακόμη τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια Γουλιώτη, τόσο στον μικρό αθλητή της ακαδημίας Αιγαία, όσο και στον πατέρα Φώτη, για τον χαμό της συζύγου του. Δύναμη και κουράγιο σε όλη την οικογένεια.
Η αποστολή του ΟΦΗ επέστρεψε τη Δευτέρα (6/3) το πρωί, από τη Μυτιλήνη και η σκέψη πλέον στρέφεται στο επόμενο παιχνίδι, που είναι ξανά εκτός έδρας, κόντρα στην Ελευσίνα.
Στόχος του ΟΦΗ είναι να συνεχίσει το αήττητο σερί που έχει αρχίσει να χτίζει , καθώς έχει 4 νίκες σε ισάριθμους αγώνες.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Νίκου Παπαδόπουλου, οι παίκτες του ΟΦΗ, που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με την Καλλονή (1-2) θα έχουν ρεπό τη Δευτέρα, ενώ οι υπόλοιποι θα δώσουν στις 3.30 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, φιλικό δίτερμα με την Κ19 του ΟΦΗ.
Η προετοιμασία για το εκτός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ στην Ελευσίνα, θα ξεκινήσει ουσιαστικά με προπόνηση, που θα γίνει την Τρίτη (7/3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ενώ το ιατρικό επιτελείο θα αξιολογήσει τους τραυματίες Βουό και Μιλοσάβλιεφ, οι οποίοι δεν αγωνίστηκαν στη Μυτιλήνη.

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ συνεχίζει ενωμένος και δυνατός την πορεία του.
Το μήνυμα αυτό αναδείχθηκε στην κοπή της πίτας της ομάδας, που έγινε την Παρασκευή (3/3) το βράδυ σε οικογενειακό κλίμα, στο «Κρήμα Αρχοντικό» στη Ροδιά.
Η παρουσία του μεγάλου κρητικού επιχειρηματία Αντώνη Καράτζη στην εκδήλωση, έστειλε αισιόδοξα μηνύματα για το σήμερα και το αύριο του ΟΦΗ.
Ο Αντώνης Καράτζης, μαζί με Ηρακλειώτες επιχειρηματίες, αποτελεί ένας απο τους πρωτεργάτες της προσπάθειας αναδόμησης του ΟΦΗ, η οποία ξεκίνησε, πριν απο 1,5 χρόνο.
Λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων, αλλά και συνεχούς παρουσίας του στο εξωτερικό, δεν είχε το χρόνο να παρακολουθεί απο κοντά τις εκδηλώσεις της ομάδας, ωστόσο στήριξε και στηρίζει μαζί με τους υπόλοιπους επιχειρηματίες, το πλάνο για ένα ανεξάρτητο, υγιή και καθαρό ΟΦΗ.
Η παρουσία του στην εκδήλωση, έδειξε ότι είναι κοντά στην ομάδα και την σημερινή διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Ο Αντώνης Καράτζης, είχε την ευκαιρία να μιλήσει για αρκετή ώρα με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, για όλα τα τρέχοντα θέματα του ΟΦΗ, ενώ σε μια συμβολική κίνηση με ισχυρά μηνύματα, έκοψαν μαζί την πίτα της ομάδας.
Μάλιστα πέρασε απο όλα τα τραπέζια των παικτών, μίλησε μαζί τους και τους ζήτησε να συνεχίσουν την προσπάθεια που κάνουν, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι ο ΟΦΗ αργά ή γρήγορα θα πετύχει το στόχο που έχει θέσει, για την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ.
Στην κοπή της πίτας του ΟΦΗ, έδωσαν το «παρών» όμως και οι περισσότεροι απο τους μετόχους της ομάδας.
Ο πρώην πρόεδρος και μέτοχος Αντίπας Σηφάκης, οι μέτοχοι Ορφανάκης, Κουμαντάκης, Πλουμάκης, Μυλωνάκης, Συριγωνάκης, τα μέλη της διοίκησης του ΟΦΗ (Ζερβάκης, Αποστολάκης, Καλαιτζάκης, Ανδριαδάκης), ενώ επίλεκτη ήταν και η προυσία του προέδρου της ΕΠΣΗ Νίκου Τζώρτζογλου και του μέλους του Δ.Σ. της ΕΠΣΗ Γιώργου Βοζικάκη.
Ακόμη, «παρών» ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος και όλο του το επιτελείο, αλλά και σύσσωμο το ποδοαφαιρικό τμήμα, για τους οποίους άλλωστε ήταν και η εκδήλωση.
Παρόντες επίσης το υπαλληλικό προσωπικό της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, αλλά και δημοσιογράφοι που καλύπτουν το ρεπορτάζ του ΟΦΗ.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, σε μια κίνηση που επίσης έδειξε το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στον ΟΦΗ, πέρασε απο όλα τα τραπέζια των ποδοσφαιριστών και συνομίλησε μαζί τους, με χαλαρή διάθεση.
Ενώ συζήτησε και με τους δημοσιογράφους, τρέχοντα θέματα, όχι μόνο του ΟΦΗ, αλλά και του ποδοσφαίρου γενικά, κάτι που έκανε και στο τέλος της βραδιάς, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης.
Τυχεροί της βραδιάς, αναδείχθηκαν ο Κωστας Κιάσσος και ο Ανέστης Νάστος, οι οποίοι βρήκαν τα δυο φλουριά της πίτας, τα οποία αντιστοιχούσαν σε 500 ευρώ το καθ' ένα!
Ενώ στην εκδήλωση κληρώθηκαν και τρία τριήμερα διακοπών, στα ξενοδοχεία των Αντώνη Καράτζη, Αντίπα Σηφάκη και Νίκου Ανδριαδάκη. Τα τριήμερα κέρδισαν μετά απο κλήρωση ο Πατρικ Βουό, ο γυμναστής Νίκος Κουνδουράκης και ο λογιστής της ΠΑΕ Μανώλης Βασιλάκης.
Η βραδιά έκλεισε με πολύ κέφι και αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά το πολύ καλό κλίμα που υπάρχει στον ΟΦΗ αυτήν την εποχή.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί για μια ακόμη φορά τον ιδιοκτήτη του «Αρχοντικού» Μανόλη Σταματάκη, ο οποίος είναι ένας αυθεντικός φίλος του ΟΦΗ, για την φιλοξενία που έκανε στην ομάδα.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την κοπή της πίτας της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925