karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Κέφι, ωραίο κλίμα, γκολάρες και ...επιτυχίες για τις Μικτές ομάδες ποδοσφαίρου του Ηρακλείου, οι οποίοι προκρίθηκαν στους «4» της Ελλάδος και δείχνουν έτοιμες να σηκώσουν την ...κούπα, κάτι που έχουν κάνει άλλες δυο φορές στο παρελθόν!

Το ποδόσφαιρο του Ηρακλείου, έχει να υπερηφανεύεται ότι υπάρχει ...αύριο, οπως έδειξαν οι πιτσιρικάδες, στους προημιτελικούς αγώνες 2η φάσης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Προεπιλογής Εθνικών Ομάδων.
Ωραία μπάλα, καλό και ποιοτικό επίπεδο και άνετες νίκες κόντρα στα Δωδεκάνησα (4-0 οι Παίδες) και τη Λέσβο (4-2 οι Νέοι).

Νίκες και πρόκριση στις 4 καλύτερες ομάδες της χώρας και όπου πάει! Κυρίως όμως χαρά! Τα παιδιά το χαίρονται και εν τέλει αυτό είναι το ποδόσφαιρο! Χαρά και διασκέδαση!

Αν δείτε το παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV με τα στιγμιότυπα και τα πανηγύρια των πιτρισικάδων στα αποδυτήρια, θα το διαπιστώσετε!

Το Ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο, έδειξε και πάλι σε αυτές τις αναμετρήσεις με τις Ενωσιακές ομάδες, άλλων περιοχών της χώρας, ότι διαθέτει ταλέντο και καλό υλικό στις μικρές ηλικίες, το οποίο και πρέπει να προσεχθεί απο τις μεγάλες ομάδες της πόλης (ΟΦΗ-Εργοτέλης).

Γιατί αν δεν γίνει ...αυτό, οι μεγάλοι της χώρας (Ολυμπιακός, ΠΑΟ, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ) καραδοκούν και οι «σκάουτερ» τους, παρακολουθούν απο κοντά αυτούς τους αναπτυξιακούς αγώνες, γεμίζοντας το «μπλοκάκι» τους.

Και -προσωπικά- θεωρώ αδιανότητο για τον ΟΦΗ που είναι η μεγάλη ομάδα της Κρήτης, να του ξεφεύγει κάποιο ταλέντο, χωρίς να προσπαθήσει -τουλάχιστον- να το πάρει.

Εχει γίνει στο παρελθόν και χάθηκαν παίκτες που σήμερα κάνουν σημαντική καριέρα, όπως για παράδειγμα ο Γιακουμάκης του Πλατανιά, ο οποίος απο το καλοκαίρι θα αγωνίζεται στην ΑΕΚ.

Τέτοια «ευκαιρία» δεν πρέπει να ξαναχαθεί για αυτό και πρέπει εκείνοι που έχουν την ευθύνη, να έχουν και τα μάτια τους ανοιχτά, γιατί η περιοχή μας συνεχίζει να διαθέτει υψηλό επίπεδο ταλέντων και αυτό έχει να καει με την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες της πλειοψηφίας των ομάδων...

Δείτε στο παρακάτω VIDEO της KRHTH-TV στιγμιότυπα και πανηγύρια απο τις επιτυχίες των Μικτών ομάδων του Ηρακλείου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Στους 4 της Ελλάδος οι Μικτές ομάδες του Ηρακλείου!

Περσι ήταν μέλος της ομάδας του ΟΦΗ, που κέρδισε την άνοδο στην Β' Εθνική. Φέτος επέστρεψε σαν αντίπαλος, στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Κισσαμικό (2-0). Ο Γιάννης Γκούμας μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στο Γιώργο Κορτσιδάκη για τον ΟΦΗ το πρωτάθλημα της Football league και την μάχη της ανόδου.

Στο ερώτημα αν ο ΟΦΗ μπορεί να καλύψει τη διαφορά των 13 βαθμών που τον χωρίζει απο τον Απόλλωνα και τη Λαμία, στις θέσεις της ανόδου, ο έμπειρος μέσος είναι κατηγορηματικός! «Αν ο ΟΦΗ είναι σοβαρός μπορεί! Κάποια στιγμή πιστεύω ότι οι ομάδες που είναι μπροστά θα κάνουν και αυτές το στραβοπάτημα τους. Αρκεί ο ΟΦΗ να είναι σοβαρός και να μην έχει απώλειες» τονίζει ο Γιάννης Γκούμας, ο οποίος αναφέρθηκε και στο σημαντικό παχνίδι με τη Λαμία που δίνει ο Κισσαμικός, στο Μάλεμε. «Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το παιχνίδι αυτό, γιατί το χρειαζόμαστε για τους στόχους μας».

Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Γιάννη Γκούμα στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1

-Πως ήταν τα πρώτα συναισθήματα στο Γεντί Κουλέ;

«Ανεκτίμητα! Ζήσαμε μεγάλες στιγμές πέρσι με την ομάδα. Καταφέραμε και ανεβάσαμε την ομάδα στην Β' Εθνική. Μπαίνοντας στο Γεντί Κουλέ, νοιώθεις πάντα κάτι παραπάνω απο τα αλλα γήπεδα».

-Πως είδες το παιχνίδι ΟΦΗ-Κισσαμικός;

«Φάγαμε ένα γκολ στο 46' και αυτό άλλαξε όλη την ψυχολογία της ομάδας. Ο ΟΦΗ εκμεταλεύτηκε τις φάσεις που είχε και πήρε τους τρείς βαθμούς. Νομίζω ότι το γκολ που δεχθήκαμε στις καθυστερήσεις του ρπώτου ημιχρόνου, έκρινε και το παιχνίδι.

Θα μπαίναμε και εμείς με άλλη ψυχολογία στο δεύτερο ημίχρονο, αν είχαμε κρατήσει το μηδέν.

Μας στοίχησε πολύ αυτό το γκολ».

-Πως είδες τον ΟΦΗ;
«Τον περίμενα καλύτερο σε σχέση με άλλα παιχνίδια, που τον είχα δεί. Ισως το παιχνίδι να ήταν τέτοιο».

-Πέρσι με τους συμπαίκτες σου στον ΟΦΗ, καταφέρατε να κάνετε μια μεγάλη ανατροπή στην Γ' Εθνική και να πανηγυρίσετε τελικά την άνοδο. Φέτος πιστεύειες ότι μπορεί να κάνει κάτι ανάλογο ο ΟΦΗ σε άλλη όμως κατηγορία όπως είναι η Football legue;

«Μην ξεγελιόμαστε. Η φανέλα του ΟΦΗ έχει μεγάλη πίεση. Η φανέλα είναι βαριά. Πιστεύω ότι ο ΟΦΗ μπορεί να τα καταφέρει. Αν είναι σοβαρός σε κάθε παιχνίδι και κοιτάζει κάθε ματς ξεχωριστά. Πιστεύω ναι. Οτι ο ΟΦΗ μπορεί να τα καταφέρει και να καλύψει αυτήν την μεγάλη διαφορά, που έχει. Ετσι πιστεύω. Και πέρσι η διαφορά ήταν μεγάλη, αλλά τα καταφέραμε. Είναι άλλη κατηγορία, αλλά και πάλι δεν αλλάζει κάτι. Κάποια στιγμή πιστεύω ότι οι ομάδες που είναι μπροστά θα κάνουν και αυτές το στραβοπάτημα τους. Αρκεί ο ΟΦΗ να είναι σοβαρός και να μην έχει απώλειες».

-Κάνε μας ένα σχόλοι για την μάχη της ανόδου:

«Οι 4 ομάδες που έχουν ξεχωρίσει θα διεκδικήσουν την άνοδο. Για μένα δεν λέει κάτι η διαφορά. Με ένα-δυο στραβοπατήματα, αλλάζει η κατάσταση. Πιστεύω ότι αυτές οι 4 ομάδες θα πάνε μέχρι το τέλος, για τις δυο θέσεις».

-Τι γίνεται στον Κισσαμικό φέτος;

"Μια χαρά είναι όλα. Ισως έπρεπε να έχουμε κάποιους βαθμούς ακόμη. Είχαμε και το Κύπελλο, παιχνίδια Τετάρτη-Κυριακή και μας στοίχησε η κούραση. Πιστεύω όμως ότι θα τα καταφέρουμε. Υπάτχει ανταγωνισμός και στις θέσεις της σωτηρίας».

-Πως αντιμετωπίζετε το παιχνίδι με τη Λαμία;

«Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Θέλουμε τη νίκη. Πιστεύω ότι θα κριθεί στη δύναμη.
Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το παιχνίδι αυτό, γιατί το χρειαζόμαστε για τους στόχους μας».

Ικανοποιημένος απο την δουλειά που γίνεται στην Κ19 του ΟΦΗ και στις υποδομές γενικότερα, δηλώνει ο προπονητής της Κ19 του ΟΦΗ Βασίλης Πλεσίτης, σε συνέντευξη του στον Athletic Radio 104,2 . «Όλα τα παιδιά υπηρετούν το πλάνο με μεγάλη προσήλωση» τονίζει ενώ επισημαίνει πως «είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εξέλιξη και την βελτίωση που παρουσιάζουν τα παιδιά. Πιστεύω ότι υπάρχουν παιδιά που θα στελεχώσουν την πρώτη ομάδα». Ο Βασίλης Πλεσίτης αναφέρεται στην διάθεση που υπάρχει απο την πλευρά της διοίκησης του ΟΦΗ «να στηρίξουν το μοντέλο των υποδομών» και επισημείνει την σημασία, ο ΟΦΗ να γίνει πρωτοπόρος στην Κρήτη, στο θέμα αυτό, της ανάδειξης δηλαδή παικτών απο τις ακαδημίες.

Τέλος για την πρώτη ομάδα τονίζει πως «απο εδώ και πέρα θα είναι συνεχώς καλύτερη και θα παραμείνει ανταγωνιστική μέχρι το τέλος στο στόχο της ανόδου, αλλά ακόμη και αν δεν το πετύχει φέτος τότε υπάρχουν οι βάσεις για να γίνει το αδιαφιλονίκητο φαβορί της επόμενης χρονιάς».

Aναλυτικά όσα είπε ο Βασίλης Πλεσίτης στον Athletic Radio 104,2:

Για την Κ19 του ΟΦΗ: «Τα περισσότερα παιδιά είναι 17 και 18 χρονών και επιλέξαμε αυτές τις ηλικίες. Η αλήθεια είναι ότι με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο η βελτίωση αυτών των παιδιών και τους αξίζουν μπράβο γιατί παρότι δεν υπήρχε πρωτάθλημα, οι προπονήσεις μας είναι καθημερινές. Όλα τα παιδιά υπηρετούν το πλάνο με μεγάλη προσήλωση. Γίνεται μια νέα προσπάθεια και μου αφήνει μεγάλη ικανοποίηση το πως πορευόμαστε. Ήδη, έχει δημιουργηθεί μια Κ19 που είναι αντίστοιχη του καλού ονόματος του ΟΦΗ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εξέλιξη και την βελτίωση που παρουσιάζουν τα παιδιά. Πιστεύω ότι υπάρχουν παιδιά που θα στελεχώσουν την πρώτη ομάδα και εφόσον εξακολουθήσουν να δουλεύουν καθημερινά τότε έχουν δρόμο μπροστά τους».

Για το αν δίνεται βαρύτητα από τον ΟΦΗ, στις υποδομές: «Είναι πολύ ελπιδοφόρο γιατί δεν αρκεί να υπάρχουν παιδιά με ταλέντο. Είμαστε σε επικοινωνία, σε καθημερινή βάση και είναι μια μοναδική εμπειρία για τα παιδιά μας να αντιμετωπίζουν εκείνους που χειροκροτούν από τις εξέδρες του «Γεντί Κουλέ». Οι άνθρωποι της διοίκησης θέλουν να στηρίξουν αυτό το μοντέλο. Και βέβαια πρέπει να πω για τον ΟΦΗ ’94 όπου υπάρχουν αρκετά παιδιά με πλούσιο ταλέντο. Εφόσον δουλέψουν όλα με την σειρά τους τότε όλα θα πάνε καλά».

Για το πρωτάθλημα Νέων: «Η φετινή χρονιά έχει πολλά προβλήματα για την Football league. Θέλουμε να πάμε στην τελική φάση και να παίξουμε με τις ομάδες της υπόλοιπης Ελλάδας. Νομίζω ότι πιστοποιήσαμε πως είμαστε σε ανώτερο επίπεδο, στην Κρήτη όμως το σημαντικότερο είναι ότι τα παιδιά δουλεύουν σωστά. Οι διακρίσεις της ομάδας είναι σημαντικές όμως μας ενδιαφέρουν τα άτομα για το πως βελτιώσαμε τα παιδιά. Από εκεί θα κριθούμε και όχι από τα αποτελέσματα. Καμία φορά παρασυρόμαστε από τα παιχνίδια, κερδίζουμε ή χάνουμε όμως το πραγματικό νόημα είναι το ποια είναι η μεγαλύτερη εξέλιξη για αυτά τα παιδιά».

Για τη… ρότα που πρέπει να ακολουθήσει ο ΟΦΗ, στο θέμα των υποδομών: «Ο ΟΦΗ πρέπει να αποκτήσει, επιτέλους, την δυναμική που του αναλογεί σε όλη την Κρήτη. Δεν έχει να κάνει μόνο με την δουλειά που γίνεται στα τμήματα υποδομής αλλά με ολόκληρο το οικοδόμημα. Όταν υπάρχει σωστή λειτουργία τότε θα υπάρξουν και τα επιθυμητά αποτελέσματα».

Για την πορεία του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Stoiximan.gr Football League: «Νομίζω ότι θα είναι συνεχώς καλύτερη, στον δεύτερο γύρο θα είμαστε μια πραγματικά καλή ομάδα. Υπάρχει μια μεγάλη απόσταση όμως ξέρω ότι ο ΟΦΗ θα είναι ανταγωνιστικός, υπάρχει υγεία στην ομάδα και αν σε τελική ανάλυση, δεν το πετύχει φέτος τότε υπάρχουν οι βάσεις για να γίνει το αδιαφιλονίκητο φαβορί της επόμενης χρονιάς».

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi