karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο ΟΦΗ κυνηγάει το 4Χ4 στη Μυτιλήνη κόντρα στην Καλλονή (Κυριακή 5/3, 3μμ), ωστόσο θα αγωνιστεί με δυο σημαντικές απουσίες σε αυτήν την κρίσιμη για τη συνέχεια αναμέτρηση.

Οι τραυματίες Βουό (τενοντίτιδα) και Μιλοσάβλιεφ (αιμάτωμα στη λεκάνη), δεν θα είναι τελικά στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου στο παιχνίδι. Και οι δυο δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τις ενοχλήσεις τους και έμειναν εκτός αποστολής.

Ετσι ο προπονητής του ΟΦΗ θα αναζητήσει επιθετικές λύσεις στο παιχνίδι μέσα απο τους Ογκμποε και Πάγκαλο, εκτός απο τους Ράντι και Μάνο, οι οποίοι θα παραμείνουν όπως όλα δείχνουν στο βασικό σχήμα.

Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ για την τελευταία προπόνηση και την 18αδα που επέλεξε ο Νίκος Παπαδόπουλος, αναφέρει:

Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (4/3) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με την Καλλονή στη Μυτιλήνη (5/3, 3μμ).

Μετά τον τραυματία Πάτρικ Βουό, στη Μυτιλήνη δεν ταξιδεύει και ο Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, ο οποίος δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις ενοχλήσεις απο το χτύπημα που είχε δεχθεί στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό.

Ετσι ο Νίκος Παπαδόπουλος τον άφησε εκτός αποστολής.

Στην αποστολή του ΟΦΗ μετέχουν 18 παίκτες.

Πρόκειται για τους: Στρέζο, Δερμιτζάκη, Κιάσσο, Κώτσιο, Κομεσίδη, Βαλλιάνο, Παντίδο, Φαζό, Αντουκόρ, Μητρόπουλο, Νάστο, Χαντί, Πουρτουλίδη, Μπόατεγκ, Ράντι, Ογκμποε, Πάγκαλο και Μάνο.

Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Κοιλιάρας και οι Δάφκος, Οστοιτς, Χίσι Μπουρσέλης, Βρεττός, Μανιαδής και Κοντογιάννης.

Tου Γιώργου Κορτσιδάκη

Τρία νεα πρόσωπα μπαίνουν στο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Ο λόγος για το Νίκο Συριγωνάκη, τον Δημήτρη Καλαιτζάκη και τον Γιώργο Αλετρά.

Η παρουσία τους στο Δ.Σ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα επικυρωθεί μέσα απο έκτακτη γενική συνέλευση, η οποία θα γίνει το επόμενο διάστημα, ωστόσο και οι τρείς έδωσαν το «παρών» στην συνεδρίαση του διοικητικού συμβούλίου που έγινε την Τρίτη (28/2) το βράδυ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και πήραν το «βάπτισμα του πυρός».

Ο Νίκος Συριγωνάκης είναι και μέτοχος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, καθώς συμμετείχε στην τελευταία αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.

Ενώ οι κ.κ. Καλαιτζάκης και Αλετράς, είναι γνωστοί φίλοι του ΟΦΗ και εδώ και καιρό μετέχουν στην επιτροπή που χειρίζεται θέματα της ομάδας Νέων (Κ19), η οποία βρίσκεται υπο την εποτεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

 Ο Νίκος Συριγωνάκης, είναι άνθρωπος του αθλητισμού, καθώς υπήρξε διαιτητής σε επαγγελματική κατηγορία, αλλά και ενεργό μέλος της διαιτησίας στο Ηράκλειο, ως μέλος της επιτροπής ορισμού διαιτητών.

Παράληλα είναι Περιφερειακός σύμβουλος και υπεύθυνος για θέματα αθλητισμού στην Περιφέρεια Κρήτης.

Είναι ακόμη Γενικός διευθυντής στα Σούπερ Μάρκετ «Φαιστός».

Για την απόφαση του να συμμετάσχει στην ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ανέφερε πως «αξιολογώντας την προσπάθεια που γίνεται στον ΟΦΗ, αποφάσισα να συμμετάσχω, στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και δέχθηκα μετά χαράς να πλαισιώσω το Δ.Σ., για να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ την προσπάθεια που γίνεται στην ομάδα, που όλοι αγαπάμε».

 Ο Δημήτρης Καλαιτζάκης ασχολείται επι σειρά ετών με το μάνατζμεντ επιχειρήσεων, ενώ έχει και μια σχολή πολεμικών τεχνών. Οπως ανέφερε για την ενασχόληση του με τα διοικητικά του ΟΦΗ «ο ΟΦΗ χρειάζεται τη βοήθεια όλων μας και θα προσπαθήσω και εγώ με τη σειρά μου να δώσω ότι μπορώ».

 Ο Γιώργος Αλετράς, ασχολείται με τις περιφράξεις και την κατασκευή αθλητικών γηπέδων. Οπως ανέφερε «θέλω να βοηθήσω την προσπάθεια που γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ και ελπίζω να τα καταφέρω, Μου ζήτησε την βοήθεια μου ο κ. Γιάννης Πολεμαρχάκης και δεν μπορούσα να την αρνηθώ».

 Να σημειωθεί ότι για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους έχουν εδώ και καιρό υποβάλει την παραίτηση τους, απο το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, οι κ.κ. Γιάννης Τσακαλάκης και Γιάννης Βάβουλας, οι οποίοι όμως παραμένουν μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και θα είναι κοντά στην ομάδα.

Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, τονίζει για τον Γιάννη Τσακαλάκη και τον Γιάννη Βάβουλα, ότι «η οικονομική και ηθική προσφορά τους στην προσπάθεια που έχει γίνει απο πέρσι στον ΟΦΗ είναι πραγματκά μεγάλη. Αμφότεροι υπήρξαν μέλη της προσπάθειας που ξεκίνησε απο 9 επιχειρηματίες αρχικά, για την αναδόμηση του ΟΦΗ και συνεχίζεται σήμερα. Είναι μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με σοβαρή οικονομική προσφορά τόσο πέρσι, όσο και φέτος. Παρά την προσπάθεια του Δ.Σ. να παραμείνουν στις θέσεις τους και οι δυο δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν προσωπικές και επαγγελματικές υποθέσεις.Είμαστε βέβαιοι όμως ότι και οι δυο θα συνεχίσουν να βοηθούν όσο μπορούν την ομάδα μας, όπως έχουν κάνει μέχρι σήμερα».

Στην φωτογραφία απο δεξιά οι κ.κ. Αλετράς, Καλαιτζάκης και Συριγωνάκης, οι οποίοι θα μετέχουν στο νέο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Ο ΟΦΗ συνεχίζει ενωμένος και δυνατός την πορεία του.

Το μήνυμα αυτό αναδείχθηκε στην κοπή της πίτας της ομάδας, που έγινε την Παρασκευή (3/3) το βράδυ σε οικογενειακό κλίμα, στο «Κρήμα Αρχοντικό» στη Ροδιά.

Η παρουσία του μεγάλου κρητικού επιχειρηματία Αντώνη Καράτζη στην εκδήλωση, έστειλε αισιόδοξα μηνύματα για το σήμερα και το αύριο του ΟΦΗ.

Ο Αντώνης Καράτζης, μαζί με Ηρακλειώτες επιχειρηματίες, αποτελεί ένας απο τους πρωτεργάτες της προσπάθειας αναδόμησης του ΟΦΗ, η οποία ξεκίνησε, πριν απο 1,5 χρόνο.

Λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων, αλλά και συνεχούς παρουσίας του στο εξωτερικό, δεν είχε το χρόνο να παρακολουθεί απο κοντά τις εκδηλώσεις της ομάδας, ωστόσο στήριξε και στηρίζει μαζί με τους υπόλοιπους επιχειρηματίες, το πλάνο για ένα ανεξάρτητο, υγιή και καθαρό ΟΦΗ.

Η παρουσία του στην εκδήλωση, έδειξε ότι είναι κοντά στην ομάδα και την σημερινή διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Ο Αντώνης Καράτζης, είχε την ευκαιρία να μιλήσει για αρκετή ώρα με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, για όλα τα τρέχοντα θέματα του ΟΦΗ, ενώ σε μια συμβολική κίνηση με ισχυρά μηνύματα, έκοψαν μαζί την πίτα της ομάδας.

Μάλιστα πέρασε απο όλα τα τραπέζια των παικτών, μίλησε μαζί τους και τους ζήτησε να συνεχίσουν την προσπάθεια που κάνουν, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι ο ΟΦΗ αργά ή γρήγορα θα πετύχει το στόχο που έχει θέσει, για την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ.

Στην κοπή της πίτας του ΟΦΗ, έδωσαν το «παρών» όμως και οι περισσότεροι απο τους μετόχους της ομάδας.

Ο πρώην πρόεδρος και μέτοχος Αντίπας Σηφάκης, οι μέτοχοι Ορφανάκης, Κουμαντάκης, Πλουμάκης, Μυλωνάκης, Συριγωνάκης, τα μέλη της διοίκησης του ΟΦΗ (Ζερβάκης, Αποστολάκης, Καλαιτζάκης, Ανδριαδάκης), ενώ επίλεκτη ήταν και η προυσία του προέδρου της ΕΠΣΗ Νίκου Τζώρτζογλου και του μέλους του Δ.Σ. της ΕΠΣΗ Γιώργου Βοζικάκη.

Ακόμη, «παρών» ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος και όλο του το επιτελείο, αλλά και σύσσωμο το ποδοαφαιρικό τμήμα, για τους οποίους άλλωστε ήταν και η εκδήλωση.

Παρόντες επίσης το υπαλληλικό προσωπικό της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, αλλά και δημοσιογράφοι που καλύπτουν το ρεπορτάζ του ΟΦΗ.

Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, σε μια κίνηση που επίσης έδειξε το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στον ΟΦΗ, πέρασε απο όλα τα τραπέζια των ποδοσφαιριστών και συνομίλησε μαζί τους, με χαλαρή διάθεση.

Ενώ συζήτησε και με τους δημοσιογράφους, τρέχοντα θέματα, όχι μόνο του ΟΦΗ, αλλά και του ποδοσφαίρου γενικά, κάτι που έκανε και στο τέλος της βραδιάς, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης.

Τα φλουριά σε Κιάσσο και Νάστο

Τυχεροί της βραδιάς αναδείχθηκαν ο Κωστας Κιάσσος και ο Ανέστης Νάστος, οι οποίοι βρήκαν τα δυο φλουριά της πίτας, τα οποία αντιστοιχούσαν σε 500 ευρώ το καθ' ένα!

Ενώ στην εκδήλωση κληρώθηκαν και τρία τριήμερα διακοπών, στα ξενοδοχεία των Αντώνη Καράτζη, Αντίπα Σηφάκη και Νίκου Ανδριαδάκη. Τα τριήμερα κέρδισαν μετά απο κλήρωση ο Πατρικ Βουό, ο γυμναστής Νίκος Κουνδουράκης και ο λογιστής της ΠΑΕ Μανώλης Βασιλάκης.

Η βραδιά έκλεισε με πολύ κέφι και αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά το πολύ καλό κλίμα που υπάρχει στον ΟΦΗ αυτήν την εποχή.

Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί για μια ακόμη φορά τον ιδιοκτήτη του «Αρχοντικού» Μανόλη Σταματάκη, ο οποίος είναι ένας αυθεντικός φίλος του ΟΦΗ, για την φιλοξενία που έκανε  στην ομάδα.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την κοπή της πίτας της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi