karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

O OΦΗ μετά απο ένα παιχνίδι με πολύ πάθος κέρδισε τον Εσπερο Λαμίας στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, πετυχαίνοντας μια σημαντική νίκη. Οπως ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα ο γκάρντ του ΟΦΗ Βασίλης Μαιστρέλης «στο δεύτερο ημίχρονο βελτιώσαμε την άμυνα μας και κερδίσαμε δίκαια. Μακάρι να είμαστε έτσι σε όλα τα παιχνίδια. Ο Εσπερος ήταν αήττητος, το παιχνίδι ήταν δύσκολο, αλλά ο κερδίσαμε και αυτό είναι που έχει σημασία. Είχαμε δύσκολο πρόγραμμα, είμαστε μια ομάδα που δημιουργήθηκε απο το μηδέν και βελτιωνόμαστε απο παιχνίδι σε παιχνίδι» ανέφερε ο παίκτης του ΟΦΗ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Νίκη με...πολύ μαγκιά για τον ΟΦΗ

Κόκκινος: Τέτοιες νίκες ανεβάζουν τον ΟΦΗ

Εσταζε...μέλι για τους παίκτες του ΟΦΗ, μετά τη νίκη επί του Εσπέρου Λαμίας (80-73) για το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής μπάσκετ, ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Κόκκινος. «Τέτοιες νίκες, δινουν δύναμη και ψυχολογία στον ΟΦΗ» ανέφερε ο προπονητής της ομάδας, στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε το παιχνίδι. «Χρειαζόμαστε τέτοιες νίκες. Μας ανεβάζουν ψυχολογικά και μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε» πρόσθεσε ο τεχνικός του ΟΦΗ και αναφερόμενος στο παιχνίδι, υπογράμμισε πως «μου αρέσουν αυτά τα παιχνίδια. Με σασπένς και πάθος και απο τις δυο ομάδες.
Εμείς δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι στο ξεκίνημα του αγώνα. Κυνηγούσαμε συνεχώς το σκορ.
Με καλή άμυνα καταφέραμε να το γυρίσουμε. Στο τελευταίο δεκάλεπτο, είχαμε τα ψυχικά αποθέματα, παλέψαμε, πήραμε επιθετικά ριμπάουντ. Αυτα ήταν τα κλειδιά της νίκης. Στο τέλος είχαμε καθαρό μυαλό και πήραμε το παιχνίδι.
Συγχαρητήρια στην ομάδα του Εσπέρου για την πολύ καλή ομάδα που έχει. Του εύχομαι να πετύχει τους στόχους του. Είναι μια οάδα κόσμημα για την κατηγορία. Συνεχίζουμε το στόχο μας, που είναι η εύκολη παραμονή της ομάδας και το χτίσιμο μιας ομάδας βήμα-βήμα για το μέλλον.Μέχρι τώρα πάμε καλά» ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Νίκη με...πολύ μαγκιά για τον ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ μπορεί να έχει ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Football league με δυο ισοπαλίες (με Κισσαμικό και Καλλονή), ωστόσο απο την διοίκηση της ομάδας, υπάρχει εμπιστοσύνη στο ποδοσφαιρικό τμήμα, ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες, για το κρητικό συγκρότημα.

Το κλίμα στον ΟΦΗ είναι «οικογενειακό» και αυτό φάνηκε στο δείπνο που παρέθεσε η διοίκηση της ομάδας στους ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο, την Πέμπτη το βράδυ στην ταβέρνα «Αρχοντικό» στη Ροδιά.

Σε ένα εξαιρετικό και «ζεστό» περιβάλλον, διοίκηση, τεχνική ηγεσία και ποδοσφαιριστές, είχαν για μια ακόμη φορά την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά και να ξεφύγουν απο το καθαρά «αγωνιστικό» κομμάτι.

Το σύνθημα στον ΟΦΗ είναι ότι «είμαστε μια οικογένεια, συνεχίζουμε ενωμένοι» όπως έγραψε και στο λογαριασμό της στο Facebook η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για τον χαρακτήρα που είχε το δείπνο της Πέμπτης.

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, χαιρέτισε ένα προς ένα όλους τους ποδοσφαιριστές, ενώ είχε τη ευκαιρία να τα πεί απο κοντά με τον προποντή της ομάδας Νίκο Νιόπλια, με τον οποίο κάθισε δίπλα-δίπλα στο τραπέζι.

Στο δείπνο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 προς το ποδοσφαιρικό τμήμα, παρέστη σύσσωμη η διοίκηση της ΠΑΕ (Πολεμαρχάκης, Oρφανάκης, Κουμαντάκης, Βάβουλας, Μυλωνάκης), ο Γεν. διευθυντής Δημ. Αποστολάκης, ο υπεύθυνος εγκαταστάσεων Κώστας Ζερβάκης, ο Νίκος Ανδριαδάκης απο τις δημόσες σχέσεις, οι υπάλληλοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, αλλά και δημοσιογράφοι που καλύπτουν το ρεποτάζ του ΟΦΗ.

Η βραδιά ήταν όμορφη με ασπρόμαυρο χρώμα, ενώ για μια ακόμη φορά, η φιλοξενία απο τον ιδιοκτήτη του «Αρχοντικού» και φίλο του ΟΦΗ Μανώλη Σταματάκη, ιδανική.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της ευχαρίστησε το «Αρχοντικό», τον Μαν. Σταματάκη και το προσωπικό, για της άριστη, για μια ακόμη φορά φιλοξενία στην ομάδα του ΟΦΗ, που έδειξε πραγματικά ότι είναι μια οικογένεια και έχει όλες τις προυποθέσεις για μια πετυχημένη χρονιά.

Δείτε εδώ φωτογραφικά στιγμιότυπα απο το δείπνο της διοίκησης του ΟΦΗ στους παίκτες στο «Αρχοντικό».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi