
Του Γιωργου Κορτσιδάκη
Στην γνωστή ταβέρνα «Τρία Πεύκα» του Εργοτελίτη Κώστα Σολάκη, ή «σκαλάκια», όπως τον λέμε οι φίλοι του, δείπνησε η ομάδα των Νέων του Εργοτέλη.
Ο «Σκαλάκιας» είναι ένας ρομαντικός Εργοτελίτης. Παθιάζεται με την πρώτη ομάδα, αλλά η αδυναμία του είναι τα μικρά παιδιά, το «φυτώριο» της ομάδας, οι ακαδημίες, τα ταλέντα, ενώ στηρίζει και την προσπάθεια του μπάσκετ.
Ο Κώστας, που είναι εδώ και χρόνια κοντά στον Εργοτέλη (απο την εποχή των Ντάλτονς!) και βοηθάει όποτε του ζητηθεί με οποιοδήποτε τρόπο, τόσο στο ποδόσφαιρο, οσο και στο μπάσκετ του συλλόγου, πρόσφερε για μια ακόμη φορά, άριστη φιλοξενία στους μικρούς του Εργοτέλη.
Το ίδιο και στους παράγοντες της ομάδας, καθώς όπως βλέπετε και στην παρακάτω φωτογραφία, η «παρέα» είχε ενδιαφέρον, με τους «παλιούς» Γιώργο Ταμιωλάκη, Γιώργο Στειακάκη, αλλά και τον Μανόλη Στιβακτάκη,οι οποίοι στην όμορφη βραδιά, είχαν να πουν πολλά, για το χθες, αλλά και σήμερα της ομάδας.
Στην Εργοτελίτικη οικογένεια, τα φώτα πέφτουν σήμερα στην προσπάθεια που γίνεται στην Γ' Εθνική, για την άνοδο της ομάδας και την επιστροφή της ξανά στις επαγγελματικές κατηγορίες.
Μια προσπάθεια που έχει δυσκολίες και θα χρειαστεί πίστη, υπομονή και ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια, για την επίτευξη του στόχου.
Και η βραδιά δεν θα μπορούσε να μην αποτελέσει αφορμή για το απαραίτητο εργοτελίτικο κους-κους, για τα συμβαίνοντα στο σύλλογο και την πορεία που κάνει.
Ο Κώστας Σολάκης μπορεί να είναι εργοτελίτης, όμως είνα ένας ωραίος φίλαθλος που χαίρεσαι να ανταλλάζεις απόψεις μαζί του.
Ενώ θα πρέπει να τονιστεί ότι το ταβερνάκι του είναι υπερ-άνω ομάδων,όπως και η πελατεία του!
Πρώτον, γιατί ο Κώστας είναι μεγάλη καρδιά και ξέρει να ακούει ότι έχει να πεί ο καθ' ένας.
Αλλά το κυριότερο, επειδή στου «σκαλάκια» θα βρείς ένα απο τα καλύτερα και ποιοτικότερα για φαγητό, στέκια, στην πόλη!
Το βόλει του ΟΦΗ πέρασε αλώβητο και απο την δύσκολη έδρα των Χανίων, καθώς πήρε τη νίκη με 3-2 σετ για την δεύτερη αγωνιστική της Α2 βόλει.
Το παιχνίδι ήταν συγκλονιστικό με τον ΟΦΗ να πανηγυρίζει τελικά τη νίκη στο κρητικό ντέρμπι έχοντας στο πλευρό του και 50 φιλάθλους, που ταξίδεψαν απο το Ηράκλειο, για να συμπαρασταθούν στον ΟΦΗ!
Μάλιστα το παιχνίδι καθυστέρησε να ξεκινήσει 40 λεπτά λόγω καπνογόνων που άναψαν πριν την έναρξη του αγώνα στην κερκίδα!
Τα Χανιά που έχουν επίσης δυνατή ομάδα, πήραν το πρώτο σετ με 25-19, ο ΟΦΗ πήρε το δεύτερο με 23-25, έχασε το τρίτο με 25-22, πήρε το τέταρτο με 23-25 και πανηγύρισε τη νίκη στο ται-μπρέικ με 15-11.
«Ηταν ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Απο το τέταρτο σετ και μετά βάλαμε πάθος στο παιχνίδι μας και κερδαμε. Πήρεμα ένα διπλό σε μια δύσκολη έδρα, απέναντι σε μια πολύ καλή και δεμένη ομαδα και συνεχίζουμε. Εχουμε μεγάλα περιθώρια βελτίωσης σαν ομάδα. Ευχαριστούμε τους φιλάθλους του ΟΦΗ για τη συπαράσταση στο παιχνίδι» ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης.
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης και υπεύθυνος για το βόλει του ΟΦΗ, ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ότι «πήραμε μια σημαντική νίκη για τη συνέχεια. Ευχαριστώ τους φιλάθλους που ήρθαν μαζί μας για να συμπαρασταθούν στην προσπάθεια της ομάδας. Τους θέλουμε κοντά μας και στα εντός έδρας παιχνίδια»
Τα σετ: 25-19, 23-25, 25-22, 23-25, 11-15
Του Γιώργου Κορτσδάκη
Οι παίκτες του ΟΦΗ έχουν ψυχή! Μπορεί για 30 λεπτά να έβλεπαν την πλάτη των αντιπάλων τους και να κυνηγούσαν το σκορ, αλλά τελικά εκείνοι είπαν την τελευταία λέξη στο συγκλονιστικό παιχνίδι που έγινε στο «παλατάκι» του ΒΑΚ το οποίο και κατάφεραν να κερδίσουν, με όπλο την σκληρή άμυνα του δευτέρου ημιχρόνου και πολύ...μαγκιά!
Ο ΟΦΗ κέρδισε με 80-73 τον αήττητο Εσπερο Λαμίας και πέτυχε την τρίτη του νίκη στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής (δεύτερη συνεχόμενη), σε ένα ακόμη παιχνίδι με πάθος και γερά νεύρα, που κρίθηκε στο φινάλε!
Ο ΟΦΗ είχε σε μεγάλη μέρα τον Ανδρέα Ξενάκη, που είναι ο ηγέτης αυτής της ομάδας.
Ο έμπειρος φόργουορντ με 25 πόντους οδήγησε τον ΟΦΗ στην σπουδαία νίκη, σε ένα παιχνίδι όμως που ο Γιάννης Κόκκινος πήρε σημαντικές βοήθειες απο τους «ψηλούς» Μπούμπαρη και Μουλά (πολλά ριμπάουντ ο πρώτος, 16π ο δεύτερος), τον πάντα αξιόπιστο Αγαπιάδη (15 π.) αλλά και τον Καρλάφτη (9π) σε κάποια σημεία του παιχνιδιού.
Ο ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο είχε μεγάλα προβλήματα στην άμυνα του, ενώ στην επίθεση η άμυνα ζώμης του αντιπάλου του δημιούργησε δυσκολίες.
Στο τρίτο και το τέταρτο δεκάλεπτο όλα ξεκίνησαν για τον ΟΦΗ απο την άμυνα.
Ενώ και στην επίθεση βρήκε τρίποντα με τους Ξανάκη, Αγαπιάδη, Καρλάφτη και γύρισε το παιχνίδι, το οποίο κει τελικά κέρδισε.
Ο ΟΦΗ μπήκε ...υπνωτισμένος στο παιχνίδι και ο Εσπερος προηγήθηκε με 14-3 στο 6'.
Στο διάστημα αυτό ο ΟΦΗ είχε μόνο ένα εύστοχο σούτ! (τριποντο Ξενάκης).
Ο ΟΦΗ ξύπνησε και με ένα σερί 10-0, ξαναμπήκε στο παχνίδι 13-14 στο 8'.
Οι φιλοξενούμενοι έκλεισαν το δεκάλεπτο προηγούμενοι με 17-23.
Ο ΟΦΗ με ένα 7-0 πέρασε για πρώτη φορά μπροστά (24-23) στο 12', αλλά ο Εσπερος με ηγέτη τον έμπειρο Σοφογιάννη βρήκε τις λύσεις στην επίθεση και έκλεισε το ημίχρονο προηγούμενος με 34-41.
Στο τρίτο δεκάλεπτο ξεκίνησε η αντεπίθεση του ΟΦΗ.
Ε ένα σερί 10-5 έφερε το παιχνίδι στο καλάθι (44-46) στο 25' και 50-52 στο 28', αλλά ο Εσπερος άντεξε ξανά στην πίεση και έκλεισε το δεκάλεπτο προηγούμενος με 53-57.
Στην τελευταία περίοδο οι παίκτες του ΟΦΗ τα έδωσαν όλα.
Με ένα σερί 9-2 και ηγέτη τον Ξενάκη, πέρασαν μπροστά με 62-59 στο 34' και με καλή άμυνα άφησαν τον αντίπαλο με ένα καλάθι σε 5, 5 λεπτά αγώνα, στην τελευταία περίοδο.
Στα τελευταία λεπτά είχαμε ένα μαράζ τριπόντων απο πλευράς ΟΦΗ με τους Ξενάκη, Αγαπιάδη και Καρλάφτη να δίνουν αέρα νίκης στον ΟΦΗ (72-67) και τον πολύπειρο Σοφογιάννη να κρατάει στο παιχνίδι τους φιλοξενούμενους (72-70 στο 38').
Ενα αποφασιστικό καλάθι του Ξενάκη 74-72 (1.12 πριν το τέλος) και ένα του Μουλά (76-73 στα 44 δεύτερα πριν τη λήξη) χάρισαν ουσιαστικά τη νίκη στον ΟΦΗ, με τον Αγαπιάδη να βάζει υπογραφή σε αυτην με δυο βολές (78-73) στα 20 δεύτερα πριν τη λήξη, για να τελειώσει τελικά το παιχνίδι μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς με το τελικο 80-73 υπέρ του ΟΦΗ.
Διαιτητές: Σκαλτσής, Σιδέρης
Tα δεκάλεπτα: 17-23, 34-41, 53-57, 80-73
OΦΗ (Κόκκινος): Μητρόπαπας, Κριθινάκης, Μαιστρέλης 6 (1), Ξενάκης 25 (2), Μπούμπαρης 8, Καρλάφτης 9 (2), Αγαπιάδης 15 (1), Πρωτογεράκης 2, Κιρίτσι, Μουλάς 16 (2).
Εσπερος Λαμίας (Σοφογιάννης): Ρόκας 7 (2), Φραγκιαδάκης, Σέττος 8 (1), Στογίλκοβιτς 8 (2), Παναγιωτίδης 8, Φυκας 2, Σοφογιάννης 20 (4), Φούντας 2, Ζαχαράκης 9 (3), Παπαργυρόπουλος 6.