
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τη σφραγίδα του Μιχάλη Μυλωνάκη, έχει η συμφωνία του ΟΦΗ με το «Τάλως» για το άνοιγμα της μπουτίκ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στο μεγάλο εμπορικό κέντρο του Ηρακλείου, όπου μάλιστα πριν απο λίγο καιρό έγινε και η επίσημη παρουσίαση του φετινού ΟΦΗ.
Ο ομιλίτης παράγοντας του ΟΦΗ, ο οποίος διαθέτει τρείς επιχειρήσεις εστίασης στο «Τάλως» (pastarella, giasouvlaki, yankees), γνωρίζει πολύ καλά την εμπορική δύναμη του χώρου και είναι εκείνος που εισηγήθηκε την συμφωνία στην διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Το «Τάλως» έχει πληγεί και αυτό με την οικονομική κρίση και είναι σίγουρο, ότι δεν έχει τον κόσμο που είχε παλαιότερα, αλλά παραμένει μια σημαντική «δύναμη» για την αγορά του Ηρακλείου και τόπο προσέλευσης κόσμου, λόγω των αιθουσών σινεμά (odeon), όσο και των καφετερειών που διαθέτει, τόσο καθημερινά, όσο το Σαββατοκύριακο.
Ο χώρος είναι φυλασσόμενος, όλο το 24ωρο και πολύ προσιτός για την οικογένεια, ενώ όπως μας επισημαίνει ο Μιχ. Μυλωνάκης, ο ΟΦΗ «πήρε» ένα κατάστημα σε πολύ καλό σημείο (δίπλα στα εκδοτήρια της ODEON), με ιδιαίτερα προσιτό ενοίκιο, αλλά και ένα χώρο που δεν θέλει μεγάλες παρεμβάσεις, καθώς πρόθεση των ανθρώπων του ΟΦΗ είναι να ανοίξουν άμεσα την μπουτίκ, ώστε να προλάβουν την εμπορική κίνηση των Χριστουγέννων!
Ηδη στον ΟΦΗ έχουν προχωρήσει σημαντικά τον σχεδιασμό του καταστήματος, το οποίο θα φιλοξενήσει προιόντα του ΟΦΗ απο την συνεργασία που έχει η κρητική ομάδα με την γνωστή αθλητική εταρεία NIKE, με την οποία συνεργάζεται φέτος στο ρουχισμό.
Ηδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία παραγγελίας επίσημων παροιόντων απο τη ΝΙΚΕ με όλη την γκάμα που χρησιμοποιεί η ποδοσφαιρική ομάδα (φανέλα, φόρμα, τσάντες και ρούχα προπόνησης, κ.λ.π), αλλά και άλλων προιόντων που θα υπάρχουν στην μπουτίκ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. τα οποία θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον απο το κοινό του ΟΦΗ.
Στον ΟΦΗ «δουλεύουν» πολύ το θέμα της μπουτίκ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και την θεωρούν ένα «καλό χαρτί» για έσοδα της ομάδας, για την φετινή χρονιά.
Στις σκέψεις των ανθρώπων του ΟΦΗ, υπάρχει ακόμη η δημιουργία e-shop μέσω της μπουτίκ για παραγγελίες μέσω ιντερνετ εντός και εκτός Ελλάδος απο τους φίλους του ΟΦΗ, ενώ παραμένει η σκέψη για μια μπουτίκ στο κέντρο της πόλης και μια ακόμη στο γήπεδο, με τα επίσημα προιόντα της ποδοσφαιρικής ομάδας, αλλά όπως λένε «βήμα-βήμα θα γίνουν όλα».
Ανθρωποι της αγοράς είναι άλλωστε και ξέρουν τα υπέρ και τα κατά της εποχής...

Του Γιώργου Κορτσαιδάκη
Υπο το φως των προβολέων θα γίνει το παιχνίδι ΟΦΗ-Παναθηναικός για την δεύτερη αγωνιστική, της πρώτης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος.
Το παιχνίδι θα γίνει στις 30 Νοεμβρίου στις 7.30 το βράδυ όπως ανακοίνωσε και επίσημα η ΕΠΟ τον ΟΦΗ και οι φίλαθλοι της κρητικής ομάδας, προετοιμάζονται για ένα μεγάλο ματς από τα…παλιά, στην Σούπερ Λίγκ.
Ο ΟΦΗ είναι σήμερα ομάδα της Footballleague, το Κύπελλο δεν είναι στόχος, καθώς έχει στρέψει την προσοχή του στην άνοδο και την επιστροφή στα σαλόνια, αλλά το βέβαιο είναι ότι θα τα δώσει όλα, ώστε να είναι …ανταγωνιστικός, απέναντι στους πράσινους.
Το «κλουβί» του Γεντί Κουλέ, θα πάρει φωτιά, καθώς θα είναι κατάμεστο από κόσμο και είναι σίγουρο, ότι η ατμόσφαιρα του αγώνα, θα είναι «ποδοσφαιρική» και θα θυμίσει τα μεγάλα παιχνίδια του παρελθόντος των δυο ομάδων.
Αλλωστε από την ημέρα της κλήρωσης των ομίλων του Κυπέλλου, το παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟ, καταγράφηκε ως από τα «ιδιαίτερα» στο μυαλό του κόσμου του ΟΦΗ, για την φετινή χρονιά.
Βέβαια καταγράφηκε και ως ένα από τα πιο «εμπορικά», καθώς στον ΟΦΗ δεν το κρύβουν ότι ήθελαν ένα μεγάλο αντίπαλο στο Κύπελλο και για εισπρακτικούς λόγους, σε μια δύσκολη χρονιά από πλευρά εσόδων με τα γνωστά προβλήματα που υπάρχουν στην Footballleague και την έλλειψη εσόδων.
Ο ΟΦΗ αφού απέκλεισε τον Αχαρναικό στην πρώτη φάση του Κυπέλλου, ξεκίνησε τα παιχνίδια στους ομίλους με μια σπουδαία εμφάνιση, αλλά άδικη ήττα από τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη, σε ένα παιχνίδι το οποίο ο ΟΦΗ έπρεπε να κερδίσει, αλλά το έχασε, ελέω …διαιτητή (Μακρυπόδης), ο οποίος αρνήθηκε τρία (!) πέναλτι στον ΟΦΗ, με αποκορύφωνα εκείνο στο 94’ πάνω στον Βουό, το οποίο θα έδινε και ο πρόεδρος του Απόλλωνα!
Η ισοπαλία στο παιχνίδι Παναθηναικός-Ηρακλής, κρατάει ανοιχτά τα προγνωστικά για το ποίες θα είναι οι δυο πρώτες ομάδες στον όμιλο που θα πάρουν το εισιτήριο για την επόμενη φάση.
Ο ΟΦΗ εκτός από τον Παναθηναικό, θα υποδεχθεί στο Γεντί Κουλέ και τον Ηρακλή, σε ένα ακόμη παιχνίδι με μνήμες από τα παλιά και τις μεγάλες κόντρες των δυο ομάδων στην μεγάλη κατηγορία.
Τα παιχνίδια με ΠΑΟ και Ηρακλή, θα έχουν …άρωμα Σούπερ Λίγκ, για τον ΟΦΗ που επιστρέφει σιγά-σιγά στο ποδοσφαιρικό προσκήνιο και αυτό το στοιχείο-πέρα από την σημασία της πρόκρισης- κάνει τα παιχνίδια αυτά ιδιαίτερα και σημαντικά για τους φιλάθλους της ομάδας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να βρουν τον ΟΦΗ ξανά αντιμέτωπο με τους «παραδοσιακούς» του αντιπάλους και όχι με ομάδες της Γ’ και της Β’ Εθνικής, οι οποίοι πέρσι και φέτος, βρίσκονται αναγκαστικά στο δρόμο της ιστορικής ομάδας της Κρήτης…
Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για τη νίκη του, αλλά και την ατμόσφαιρα στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάνειου αθλητικού κέντρου, έδωσε ο προπονητής του Εσπερου Λαμίας Γιάννης Σοφογιάννης, στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε το παιχνίδι, που βρήκε νικητή τον ΟΦΗ με 80-73.
Οπως ανέφερε «συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για τη νίκη του. Εμείς είμαστε μια ομάδα με ιστορία 8 ετών και είναι τιμή μας να πάιζουμε με μια ιστορική ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Μπράβο στον κόσμο του που βοηθάει την ομάδα με αυτόν τον τρόπο. Ηταν ένα παιχνίδι, που το χαρήκαμε όλοι. Μακάρι όλα τα παιχνίδια να γίνονται σε αυτό το μοτίβο.
Εμείς δεν καταφέραμε να κρατήσουμε το ρυθμό μας. Χάσαμε τη συγκέντρωση μας στο τελευταίο δεκάλεπτο και το πληρώσαμε. Μένουμε με την πίκρα της ήττας.
Επιλέξαμε κατα κύριο λόγο την άμυνα ζώνης. Μας βγήκε στο πρώτο ημίχρονο, όπου οι παίκτες του ΟΦΗ ήταν άστοχοι, αλλά όχι και στο δεύτερο, που έβαλαν τα σούτ»
«Το χάσαμε στα σημεία»
Ο έμπειρος γκάρντ και αδερφός του προπονητή και πρώην παίκτης του Ηρακλείου Μάνθος Σοφογιάννης, ανέφερε εκ μέρους των παικτών του Εσπέρου ότι «έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι, με ένταση και πάθος. Το χάσαε στα σημεία. Δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι στο τέλος. Ο ΟΦΗ έχει έμπειρα παιδιά, καλή ομάδα και πήρε τη νίκη. Του αξίζουν συγχαρητήρια. Εμείε είμαστε ένα υγιές σωματείο και κάνουμε ένα βήμα κάθε χρόνο. Φέτος στόχος είναι η παραμονή τς ομάδας και αν έρθει κάτι καλύτερο, καλώς να έρθει» ανέφερε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Νίκη με...πολύ μαγκιά για τον ΟΦΗ