karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μεγαλύτερη σοβαρότητα και υπευθυνότητα, σε ότι έχει να κάνει με το αγωνιστικό πρόσωπο της ομάδας, ζήτησε απο τους παίκτες του ΟΦΗ, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, στην συζήτηση που είχε μαζί τους στην προπόνηση της Τρίτης (15/11) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Ο πρόεδρος της ομάδας ανέφερε στους ποδοσφαιριστές ότι η εικόνα που έχει εμφανίσει η ομάδα το τελευταίο διάστημα, δεν είναι αυτό που περιμένει η διοίκηση, αλλά και ο φίλαθλος κόσμος.

«Εχουμε απαιτήσεις απο εσάς. Σαν διοίκηση είμαστε απόλυτα εντάξει στις υποχρεώσεις μας απέναντι σας και θέλουμε το ίδιο απο εσάς. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι απο αυτό που βλέπουμε μέχρι σήμερα και η εικόνα αυτή, πρέπει να αλλάξει άμεσα» ανέφερε στους παίκτες ο Γιάννης Πολεμαρχάκης.

Ο πρόεδρος του ΟΦΗ ξεκαθάρισε, ότι η διοίκηση της ομάδας, πιστεύει στην ομάδα και τις δυνατότητες της, αλλά αυτό που θέλει είναι ένα σύνολο που θα τα δίνει όλα στο γήπεδο και δεν θα δίνει αφορμές για σχόλια που αδικούν την προσπάθεια που γίνεται στον ΟΦΗ. Τόσο αγωνιστικά, όσο και διοικητικά.

«Αδικείτε τους εαυτούς σας και την προσπάθεια που κάνουμε όλοι. Είναι στο χέρι σας να αλλάξετε γρήγορα αυτήν την εικόνα και πρέπει να το κάνετε και μάλιστα άμεσα» ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΦΗ.

Ο Γιάννης Πολεμαρχάκης είχε ακόμη, συζήτηση τόσο με το Νίκο Νιόπλια, όσο και τον Σταύρο Λαμπράκη για θέματα που αφορούν την ομάδα και τον αγωνιστικό σχεδιασμό.

Αμέσως μετά ακολούθησε διοικητικό συμβούλιο απο την διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στο οποίο συζητήθηκαν τρέχοντα ζητήματα της ομάδας, όπως οι εξελίξεις στο πρωτάθλημα της Football league, οικονομικά θέματα, το θέμα της μπουτικ στο «Τάλως» που βρίσκεται στο προσκήνιο και δραστηριότητες που ετοιμάζει η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 το επόμενο διάστημα.

*Στα αγωνιστικά Βουό και Μασάδο, δεν ακολούθησαν το κανονικό πρόγραμμα προπόνησης την Τρίτη (15/9). Την Τετάρτη (3.30) ο ΟΦΗ θα δώσει φιλικό παιχνίδι με τον ΠΟΑ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Οι παίκτες του ΟΦΗ έκαναν...αγγαρεία, οι διαιτητές ήταν σκέτη ...παρωδία (λάθος επιλογή διαιτητών για ένα φιλικό παιχνι μεταξύ των δυο ομάδων της πόλης) και ο Εργοτέλης που αντιμετώπισε πιο σοβαρά το φιλικό με τον ΟΦΗ πήρε η νίκη με 2-5, σε μια αναμέτρηση προπονητικού χαρακτήρα που έγινε το Σάββατο το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Οι παίκτες του ΟΦΗ δεν έχουν καμιά δικαιολογία για την εμφάνιση τους, ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο (στο πρώτο μέρος το σκόρ ηταν 1-1), αλλά η αλήθεια είναι ότι τα καραμπινάτα λάθη των διαιτητών σε σημαντικές φάσεις, έφεραν εκνευρισμό στους ποδοσφαιριστές.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στο τρίτο γκολ του Εργοτέλη, ακόμα και ο Νίκος Νιόπλιας, που είναι ήρεμος και δεν ασχολείται με τους διαιτητές, βγήκε απο τα ρούχα του και έκανε κατσάδα στους διαιτητές για τις αποφάσεις τους, που «χάλασαν» το παιχνίδι!

Αυτό δεν είναι άλλοθι για τους παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι εκνευρίστηκαν απο τις διαιτητικές αποφάσεις, έχασαν την συγκέντρωση τους στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά σίγουρα η επιτροπή διαιτησίας της ΕΠΣΗ, θα έπρεπε να βάλει στο φιλικό παιχνίδι των δυο κορυφαίων ομάδων της πόλης, πιο έμπειρους διαιτητές και όχι να είναι βοηθός ένα άπειρο κοριτσάκι 16 ετών, που ήταν λογικό ίσως να μην αντέξει την πίεση σε ένα τέτοιο παιχνίδι!

Ο προπονητής του ΟΦΗ, ο οποίος χρησιμοποίησε δυο ενδεκάδες, στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι ήταν απογοητευένος απο την εικόνα κάποιων παικτών ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο και έκανε λόγο, για έλλειψη ανταγωνιστικότητα απο κάποιους που δεν έχουν πολύ χρόνο συμμετοχής και απο ότι φαίνεται, θα ...συνεχίσουν να μην έχουν, με την εικόνα που παρουσίασαν στο παιχνίδι.

Το φιλικό είχε νεύρα, σκληρά μαρκαρίσματα, αλλά και ένταση, ειδικά στο πρώτο μέρος, όπου απειλήθηκε σύρραξη, μεταξύ Ράντι-Καλέ, όταν ο δεύτερος έφτυσε τον παίκτη του ΟΦΗ.

Ο ΟΦΗ προηγήθηκε στο 4' με πέναλτι του Χατί, το οποίο κέρδισε ο Ογκμποε.

Στο 18' ο Εργοτέλης ισοφάρισε, όταν ο Μισέλ, εκτέλεσε φάουλ η μπάλα κόντραρε στο τείχος στο σώμα του Κιάσσου, άλλαξε πορεία και αιφνιδίασε τον Δερμιτζάκη (1-1).

Ο Εργοτέλης έκανε το 1-2 στο 63' με σούτ του Πόι, ενώ ο ΟΦΗ ισοφάρισε στο 73' με γκολ του Μάνου, μετά απο ωραία σέντρα του Βαλλιάνου.

Στο 76' ο Κατσικοκέρης, που ήταν εμφανώς σε θέση οφσάιντ, έκανε το 2-3, ενώ ο ίδιος παίκτης με δυο γκολ στο 83' και 86' διαμόρφωσε το τελικό 2-5.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

 

"Θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχει ο ΟΦΗ την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ" τονίζει ο Κώστας Κιάσσος σε συνέντευξη του στην εφημερίδα Livesport. Στα 41 του ο έμπειρος μέσος παραμένει απαραίτητος για τον ΟΦΗ. Ξεκίνησε επαγγελματικά το 1993 στον ΟΦΗ, ταξίδεψε σε Ισπανία, Κύπρο, Αγγλία, αλλά ο κύκλος ξανά στον ΟΦΗ. Ο μεγαλύτερος σε ηλικία ποδοσφαιριστής της Football League, μίλησε για τον ΟΦΗ, τις αντοχές του, τα ταλέντα, αλλά και τη ευαισθησία που δείχνει σε αγώνες  για φιλανθρωπικούς σκοπούς....

-Τι σε κρατάει και συνεχίζεις και πώς διατηρείσαι σε καλή κατάσταση;
«Έχει να κάνει πώς προσεγγίζεις αυτό που κάνεις, πόσο το αγαπάς και αν αντέχεις να το κάνεις. Καθρέφτης είναι η προπόνηση και η εξωγηπεδική ζωή, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό η ενέργεια στο γήπεδο. Ανέκαθεν μου άρεσε η ποιοτική και δυνατή προπόνηση. Τώρα που μεγάλωσα, συντηρούμαι».

-Ήσουν από τα μεγαλύτερα ταλέντα της Κρήτης. Εξελίχθηκες σε υπόδειγμα αθλητή. Είσαι και καλός σύμβουλος για τους νέους;
«Είμαι καλός σύμβουλος, αλλά, αυστηρός και σκληρός κριτής. Πολλοί έχουν λάθος νοοτροπία και τους προστατεύω, χωρίς να τους προσβάλω. Αν ήξεραν τις δυσκολίες παλαιότερα θα αναγνώριζαν την αξία να είσαι ποδοσφαιριστής. Σήμερα αρκεί να έχεις λίγο ταλέντο. Είναι μεγάλη χαρά να βλέπω Έλληνες παίκτες με σωστή νοοτροπία. Έχω δει πολλά από τη νέα γενιά και μερικές φορές απογοητεύομαι».

-Υπάρχουν ταλέντα στη φετινή Football League;
«Έχω ξεχωρίσει κάποιους, αλλά θα αποδειχθεί στην πορεία, αν είναι ταλέντα. Ο ΟΦΗ έχει πολλούς. Πρέπει να δείχνουμε υπομονή».

-Θα επιστρέψει στη μεγάλη κατηγορία ο ΟΦΗ;
«Ο ΟΦΗ έχει στόχο την άνοδο και είναι το φαβορί να την κατακτήσει. Θα κάνουμε το παν γι’ αυτό».

-Είσαι, όμως… επιμελής και στη δραστηριότητά σου εκτός γηπέδων συμμετέχοντας σε φιλανθρωπικούς αγώνες...
«Χωρίς την υγεία δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Βρίσκομαι πολύ κοντά στους καρκινοπαθείς. Με «αγγίζει» στην καρδιά, όταν παίρνει χαρά ένας ασθενής. Αξίζουν συγχαρητήρια και στον ΠΣΑΠ, επειδή παίρνει πρωτοβουλίες».

-Με τι θα ασχοληθείς, όταν αποσυρθείς;
«Θα τελειώσω την πτυχιακή μου. Έχω ασχοληθεί με το performance, που αφορά στην ενδυνάμωση και φυσική κατάσταση. Έχω αφιερώσει πολλές ώρες διαβάσματος».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi