
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Νίκος Νιόπλιας γενικά είναι ένας προπονητής που δεν ασχολείται με τους διαιτητές.
Ακόμα και στα σφοδρά λάθη των διαιτητών σε βάρος του ΟΦΗ στον αγώνα Κυπέλλου με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη, αλλά και με τον Κισσαμικό στα Χανιά, κράτησε ένα επίπεδο, με ήπιες αναφορές.
Το...μπάχαλο που έγινε όμως, με τους άπειρους διαιτητές, που όρισε η επιτροπή διαιτησίας της ΕΠΣΗ και λίγο έλειψε να τινάξουν στον αέρα το φιλικό αγώνα ΟΦΗ-Εργοτέλης, τον έκανε σε μια στιγμή να βγεί απο τα ...ρούχα του!
Η μπάλα έβγαινε άουτ και δεν υπήρχε υπόδειξη, φάουλ που δεν δινόταν απο τον διαιτητή, τρία μέτρα οφσάιντ ο παίκτης το ίδιο, σε κάποια στιγμή απειλήθηκε σύρραξη παικτών και άλλα πολλά, που έριξαν αρκετές φορές το επίπεδο του αγώνα, στο οποίο οι προπονητές ήθελαν να κάνουν τις δοκιμές τους και να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.
Η φάση που εξόργισε περισσότερο το Νιόπλια, ήταν όμως στην φάση του τρίτου γκολ του Εργοτέλη, όπου ο Κατσικοκέρης, ήταν τρία μέτρα οφσάιντ και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα, κάνοντας το 2-3.
Ο Νιόπλιας, απευθύνθηκε στη νεαρή βοηθό διαιτητή: «Υπάρχει οφσάιντ. Γιατί δεν σηκώνεις την σημαία ρε κορίτσι μου;» της είπε.
Για να λάβει την ...απάντηση. «Είναι απο αντίπαλο!».
Ο Νιόπλιας, αλλά και οι παρευρισκόμενοι (αναπληρωματικοί του ΟΦΗ, δημοσιογράφοι και όχι μόνο), έβαλαν τα ...γέλια, καθώς η μπάλα έφτασε στον Κατσικοκέρη, όταν μετά το φάουλ που χτύπησε ο μέσος του Εργοτέλη Βογιατζής, η μπάλα κόντραρε στο τείχος και έφτασε στον εκτεθειμένο σκόρερ.
«Μας δεν είναι απο αντίπαλο. Στο τείχος χτύπησε η μπάλα. Δεν ξέρεις ούτε το οφσάιντ;» αναφώνησε ο Νιόπλιας, που έγινε έξαλλος, με την απάντηση της νεαρού βοηθού, η οποία τα είχε χαμένα λόγω της απειρίας της.
«Θα με κάνετε να πω πράγματα που δεν θέλω» αναφώνησε ο προπονητής του ΟΦΗ, που κάθισε στον πάγκο του και παρακολούθησε εξοργισμένος το υπόλοιπο του αγώνα.
Τα λάθη απο τους διαιτητές ήταν πολλά στο φιλικό, κάποια και για την πλευρά του Εργοτέλη στο πρώτο ημίχρονο, αλλά τα πιο σημαντικά, σε βάρος του ΟΦΗ.
Σε κάποια στιγμή το παιχνίδι πήγε να «ξεφύγει» καθώς μετά το 2-3 οι παίκτες του ΟΦΗ είχαν εκνευριστεί, κάτι που δε αποτελεί βέβαια άλλοθι για την τραγική εμφάνιση τους στο δεύτερο 45λεπτο, καθώς κακές διαιτησίες μπορεί να βρούν και σε κάποιο επίσημο παιχνίδι και πρέπει να ξέρουν πως θα αντιδρούν.
Γενικά, το φιλικό του ΟΦΗ με τον Εργοτέλη στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, επισκιάστηκε απο μια διαιτησία...γειτονιάς, που έπαιξε το ρόλο της στην ροή του αγώνα, με γκολ οφσάιντ και πολλά λάθη και για τις δυο ομάδες στο παιχνίδι, το οποίο έχασε κάποια στιγμή το επίπεδο του και έμοιαζε με παιχνίδι...αλάνας.
Αυτό βέβαια δεν έχει να κάνει με τη νίκη -γοήτρου που πέτυχε ο Εργοτέλης, ο οποίος είδε το παιχνίδι σίγουρα πιο σοβαρά, απο τον αντίπαλο του.
Οσο για τον ΟΦΗ, οι αιχμηρές αναφορές του Νιόπλια μετά το παιχνίδι, για κάποιους παίκτες του, ήταν ένα σαφές μήνυμα προειδοποιήσεων και αλλαγών ενόψει του Ιανουαρίου, που δεν είνα και τόσο μακριά. Σε 1 1/2 μήνα...
Και έτσι όπως πάνε τα πράγματα με τις αναβολές, το πρωτάθλημα και μετά τον Ιανουάριο, θα είναι στο ξεκίνημα του, καθώς θα έχουμε διανύσει μόνο λίγες αγωνιστικές...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Mεγάλο φάουλ της επτροπής διαιτησίας της ΕΠΣΗ ο ορισμός των διαιτητών στο φιλικό ΟΦΗ-Εργοτέλης
Αγγαρεία ο παίκτες του ΟΦΗ, σε φιλικό παρωδία με τον Εργοτέλη!
Εστειλε...μηνύματα σε παίκτες ο Νιόπλιας: «Μάθημα για μας»
Ουσταμπασίδης: «Οτι χειρότερο η διακοπή για ΟΦΗ και Εργοτέλη»
«Πολύ καλό τεστ για τον ΠΟΑ» χαρακτήρισε το φιλικό με τον ΟΦΗ (1-0) ο προπονητής της ομάδας του Ατσαλένιου Βασίλης Κρασανάκης.
Οπως ανέφερε «ήταν ενα πολύ καλο τεστ για μας. Είμαι ευχαριστημένος στην αμυντική μας τακτική. Αλλά και απο την όρεξη και την διάθεση των παιδιών.
Δεν είναι καλή η διακοπή για μας, γιατί είχαμε ένα καλό ρυθμό, αλλά απο την άλλη βοήθησε να επιστρέψουν κάποιοι τραυματίες, όπως ο Ρουμπάκης.
Περιμένουμε να δούμε ποτε θα παίξουμε στο πρωτάθλημα» ανέφερε ο τεχνικός του ΠΟΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Kαλή προπόνηση και φιλική νίκη του ΟΦΗ επί του ΠΟΑ
Nιόπλιας: Μια νίκη θέλει ο ΟΦΗ
Ενα νικηφόρο αποτέλεσμα σε παιχνίδι πρωταθλήματος, λείπει απο τον ΟΦΗ, για να ...πάρει μπροστά δήλωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, μετά τη φιλική νίκη επί του ΠΟΑ, με 1-0 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο
«Θέλαμε να παίξουμε πρωτάθλημα, αλλά αυτό δεν έγινε. Μας λείπει ένα νικηφόρο αποτέλεσμα, για να συνεχίσουμε καλύτερα. Είμαστε καλή ομάδα, αλλά ειναι δύσκολο αυτό που συμβαίνει με τις αναβολές και τις διακοπές. Μετά την ισοπαλία που κάναμε με την Καλλονή, αυτό που θέλουμε είναι μια νίκη, όταν ξεκινήσουμε. Καμία ομάδα δεν πήρε το πρωτάθλημα, με δυο νίκες και καμία δεν το έχασε με δυο ισοπαλίες, όπως συμβαίνει τώρα με εμάς» υπογράμμισε ο τεχνικός του ΟΦΗ, ο οποίος αναφερόμενος στο φιλικό με τον ΠΟΑ, υπογράμμισε πως «ήταν μια καλή προπόνηση, με ένα καλό αντίπαλο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Kαλή προπόνηση και φιλική νίκη του ΟΦΗ επί του ΠΟΑ