Ενας ΟΦΗ σοβαρός απο το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό, κέρδισε με 2-0 τον Ερμή Ζωνιανών σε φιλικό παιχνίδι που έγινε το Σάββατο (19/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Μάριος Ογκμποε που συνέχισε τις καλές του εμφανίσεις άνοιξε το σκόρ για τον ΟΦΗ στο 15', ενώ το 2-0 σημείωσε ο πάντα σταθερός σε απόδοση Αντουκόρ στο 55'.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ είχε και δυο δοκάρια με τον Μάνο (22' και 48'), αλλά και αρκετές χαμένες ευκαιρίες για ένα μεγαλύτερο σκορ.
Τραυματίας αποχώρησε απο το φιλικό ο Ηλίας Κώτσιος, με ενοχλήσεις στους προσαγωγούς.
Ο Νίκος Νιόπλιας χρησιμοποίησε και πάλι όλους τους διαθέσιμους παίκτες και πήρε μια εικόνα απο την αγωνιστική τους κατάσταση.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ δεν χρησιμοποίησε τους Βουό, Μασάδο, οι οποίοι ταλαιπωρούνται απο τραυματσμούς (ο Βουό αναμένεται να μπεί κανονικά απο τη Δευτέρα), αλλά και τον Ράντι, ο οποίος έχει κάποιες ενοχλήσεις στη μέση και δεν χρησιμοποιήθηκε για προληπτικούς λόγους.
Σοβαρή και η εικόνα των αξιοιολογημένων διαιτητών, όπως αρμόζει σε ένα παιχνίδι ομάδων που αγωνίζονται σε Εθνικές κατηγορίες.
Στο φιλικό σφύριξαν οι Ζαχαριουδάκης, Τρουλινός, Μαυρουδής.
ΟΦΗ: Δάφκος (46' Δερμιτζάκης), Κομεσίδης (60' Φαζός), Οστοιτς (46' Κώτσιος, 60' λ.τ. Κομεσίδης), Βαλλιάνος (46' Κοιλιάρας), Αντουκόρ (60' Χίσι), Νάστος (46' Κιάσσος), Μπουρσέλης, Χαντί (60' Ροβίθης), Ογκμποε (46' Μιλοσάβλιεφ), Μάνος (60' Βρεττός), Μίκιτς (60' Μπολάκης).
Ερμής Ζωνιανών: Κόλλιας (46' Ανδρεαδάκης, 73' Ζερβός), Ταβλαδωράκης (52' Κοζυράκης, 75' Λογοθέτης), Ραπτάκης (52' Χατζηβασίλης), Γεωργούλης (52' Ανυφαντάκης), Πρωτογεράκης (52' Γεμιστός), Φαμπίνιο (52' Προβιδάκης), Πουλάκης (52' Γιακουμάκης), Ανωγειανάκης (52' Δ. Πλουσής), Πασιαλής (52' Σκουτέλης), Πλουσής (52' Χριστοδούλου, 75' Λαδιανός), Τοπούζης (65' Σεχολάρι).
ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
7' Απευθείας φάουλ του Νάστου, διώχνει δύσκολα σε κόρνερ ο Κόλλιας.
15' Το 1-0 για τον ΟΦΗ. Ο Ογκμποε σε θέση βολής μέσα στην περιοχή, σουτάρει δυνατά, η μπάλα κοντράρει στα
σώματα και καταλήγει στα δίχτυα (1-0).
22' Ωραία σέντρα του Βαλλιάνου, πλασέ του Μάνου, η μπάλα στο δοκάρι και άουτ
26' Ο Πουλάκης στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα γα τον Ερμή, αλλά το γκολ ακυρώνεται ως επιθετικό φάουλ.
31' Ωραία μπαλιά του Αντουκόρ για τον Βαλλιανο που βγαίνει στην πλάτη της άμυνας και πλασάρει, η μπάλα φεύγει λίγο άουτ.
39' Σέντρα-σούτ του Βαλλιάνου, έδιωξε δύσκολα ο τερματοφύλακας του Ερμή.
40' Σούτ του Φαμπίνιο απο καλή θέση, η μπάλα άουτ.
44' Σούτ του Μπουρσέλη απο καλή θέση η μπάλα άουτ.
48' Δεύτερο δοκάρι για τον ΟΦΗ και το Μάνο. Ο επιθετικός του ΟΦΗ μετά απο ωραία μπαλιά του Χαντί, πλασάρει με περιστροφική κίνηση, αλλά η μπάλα σταματάει στο αριστερό κάθετο δοκάρι.
50' Ωραία ενέργεια και σούτ του Κιάσσου, απο το ύψος της περιοχής, η μπάλα λίγο πάνω απο το οριζόντιο δοκάρι.
55' Κόρνερ του Χαντί, κεφαλιά του Κώτσιου και απο κοντά με προβολή ο Αντουκόρ, στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα (2-0).
74' Δυνατό σούτ του Βρεττού, ο Χατζηβασίλης έδιωξε τη μπάλα πάνω απο τη γραμμή τέρματος.
76' Ο Κιάσσος βρήκε τον Ροβίθη μέσα στην περιοχή, ο τελευταίος πλάσαρε, αλλά ο τερματοφύλακας του Ερμ έδιωξε τη μπάλα.
77' Σούτ του Κιάσσου, απο το ύψο της περιοχής μπλόκαρε με διπλή προσπάθεια ο γκολκήπερ του Ερμή.
82' Σούτ του Σκουτέλη έξω απο την περιοχή, η μπάλα λίγο άουτ.
+90 Απευθείας φάουλ του Μπουρσέλη,ο γκολκήπερ του Ερμή, έδιωξε σε κόρνερ,
Ως τον καλύτερο διαιτητή όλων των εποχών στην Κρήτη, χαρακτηρίζει τον Μιχάλη Κουκουλάκη, με ανακοίνωση του, ο σύνδεσμος διαιτητών ποδοσφαίρου Ηρακλείου.
Ο πρώην Ηρακλειώτης διεθνής ρέφερυ, θα βρίσκεται στη νέα Κεντρική Επιτροπή διαιτησίας και όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ΣΔΠΗ:
«Από την στιγμή που η FIFA και η UEFA για να στελεχώσουν την ΚΕΔ αναζητούσαν άτομα άφθαρτα, έντιμα που να μην έχουν δώσει κανένα δικαίωμα στην διαιτητική τους πορεία να μην ανήκουν σε άρματα και παρατάξεις ήταν αναμενόμενο να φτάσουν στο όνομα του Μιχάλη Κουκουλάκη. Αισθανόμαστε δικαιωμένοι πλήρως όταν πριν από λίγους μήνες σε ανακοίνωση μας μιλούσαμε για τον καλύτερο διαιτητή της Κρήτης όλων των εποχών. Του ευχόμαστε καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο του».
Συγχαρητήρια ανακοίνωση για τον Μιχάλη Κουκουλάκη, εξέδωσε και η ΕΠΣΗ, στην οποία αναφέρει ότι:
«Η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου και η Επιτροπή Διαιτησίας της ΕΠΣΗ συγχαίρουν τον κ. Μιχάλη Κουκουλάκη για την ανάληψη καθηκόντων ως μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας και του εύχονται καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που καλείται να επιτελέσει».
O Γιούχτας θα είναι αντίπαλος της Κ19 του ΟΦΗ στην φάση των "16" του Κυπέλλου της ΕΠΣΗ. Με βάση το πρόγραμμα που ανακοίνωσε η Ενωση, το παιχνίδι θα γίνει την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016.
Αναλυτικά, τα ζευγάρια της φάσης των «16» του Κυπέλλου της ΕΠΣΗ:
Τετάρτη 7/12/2016
Νέοι Εργοτέλη-ΑΟ Τυμπακίου
Ομόνοι-Αλμυρός
Γιούχτας-K19 ΟΦΗ
Μαραθώνας-Ρωμανός
Τετάρτη 14/12
Πόρος-ΠΑΟ Κρουσώνα
Αγ. Βαρβάρα-Ηρόδοτος
Ν. Ηροδότου-Ζαρός
Ηρακλής Νιπ.-ΟΦΑ