Δυο αγνοί φίλοι του ΟΦΗ, που υπηρέτησαν στο παρελθόν το σύλλογο απο διάφορα πόστα «έφυγαν» την Παρασκευή (18/11) απο τη ζωή.
Ο λόγος για τον Αντώνη Τσελεπάκη και τον Κώστα Πατεράκη, δυο πρόσωπα με προσφορά στον ΟΦΗ.
Η συλλυπητήρια ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
«Η οικογένεια του ΟΦΗ θρηνεί την απώλεια δυο αγνών φίλων της ομάδας, οι οποίοι κατά καιρούς πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους στο σύλλογο. Πρόκειται για τον Αντώνη Τσελεπάκη, ο οποίος υπηρέτησε επί σειρά ετών τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και τον Κώστα Πατεράκη, ο οποίος υπήρξε Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ.
Με ανακοινώνσεις τους η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, εκφράζουν τα θερμά συλλυπητήρια στους οικείους τους.
Αντώνη και Κώστα, καλό παράδεισο...
H νεκρώσιμη ακολουθία για τον Αντώνη Τσελεπάκη θα ψαλεί στις 11 π.μ. Στον Ιερό Ναό της Παναγίτσας Μασταμπά.
H νεκρώσιμη ακολουθία για τον Κώστα Πατεράκη θα ψαλεί στις 12 το μεσημέρι στον Αγιο Ιωάννη».
Ο Πάτρικ Βουό, συμμετείχε σε ένα μέρος του προπονητικού διτέρματος, στην προπόνηση του ΟΦΗ την Παρασκευή (18/11) και όλα δείχνουν ότι απο Δευτέρα επιστρέφει σε φουλ ρυθμούς μετά τον τραυματισμό που τον ταλαιπώρησε.
Αντίθετα ο Ούγκο Μασάδο, ακολούθησε και πάλι ατομικό πρόγραμμα και έκανε θεραπεία.
Το Σάββατο το πρωί (11.30 π.μ.), ο ΟΦΗ θα δωσει ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι.
Αντίπαλος του ο Ερμής Ζωνιανών (ομάδα Γ' Εθνικής) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ έχουν ευαισθησία σε κοινωνικά ζητήματα και θα κάνουν ότι χρειαστεί σε συνεργασία με την Αρχιεπισκοπή Κρήτης, για να βοηθήσουν Ηρακλειώτες που το έχουν ανάγκη.
Το μήνυμα αυτό μετέφερε στον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης, το μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μιχάλης Μυλωνάκης, στην συνάντηση που έγινε την Παρασκευή (18/11) στην Αρχιεπισκοπή.
Όπως ανέφερε ο κ. Μυλωνάκης «έχουμε την πρόθεση να βοηθήσουμε το έργο της Αρχιεπισκοπής και συζητήσαμε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα τα οποία θα είναι μια αρχή, με κάποιες δράσεις που αποφασίσαμε. Οι άνθρωποι που διοικούν τον ΟΦΗ, έχουν ευαισθησία σε τέτοια ζητήματα και θα είμαστε κοντά στο έργο της Αρχιεπισκοπής για την βοήθεια οικογενειών από την πόλη που το έχουν ανάγκη. Ξεκινάμε με αυτά που αποφασίσαμε και θα συνεχίσουμε» ανέφερε.
Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης, κ. Ερηναίος ανέφερε για την συνάντηση με τους ανθρώπους του ΟΦΗ: «Χαρήκαμε πολύ για την συζήτηση που είχαμε με τους ανθρώπους του ΟΦΗ. Είναι πολύ καλό αυτό που έγινε. Είναι σημαντικό να είμαστε όλοι μαζί. Δεν έχουμε λόγο σήμερα να είναι κανείς, κλεισμένος στον εαυτό του. Τους ευχαριστούμε που θέλουν να βοηθήσουν. Ολες αυτές οι ενέργειες είναι για τον άνθρωπο”.
Η υπεύθυνη επικοινωνίας της Επισκοπής Κική Φανιουδάκη, τόνισε ότι «με μεγάλη προθυμία οι άνθρωποι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα βοηθήσουν στην διακονία Αγάπης της Αρχιεπισκοπής. Είναι άνθρωποι με αισθήματα και είμαστε ευτυχισμένοι που είναι κοντά μας. Παρακαλέσαμε τον ΟΦΗ να μας βοηθήσει και οι άνθρωποι του το αποδέχθηκαν με χαρά».
Ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Δημήτρης Αποστολάκης ανέφερε ότι «η φιλοσοφία των ανθρώπων που είναι στον ΟΦΗ είναι εκτός από το αθλητικό κομμάτι και η προσφορά στην κοινωνία και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο».
Ενώ εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Κώστας Ζερβάκης συμφώνησε ότι "μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα μέσα από την συνεργασία ανάμεσα στις δυο πλευρές, ώστε να βοηθηθούν οικογένειες της πόλης που το έχουν ανάγκη".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: