karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

O Κέβι Χισι ήταν το πρόσωπο του αγώνα του ΟΦΗ στο Μενίδι. Ο μέσος του ΟΦΗ, μπήκε αλλαγή στο 46' στη θέση του Μητρόπουλου και με γκολ στο 92' χάριςσε μια νίκη χρυσάφι στον ΟΦΗ, κόντρα στον Αχαρναικό (2-3)!

Η κρητική ομάδα βρέθηκε να χάνει με 2-0 στο πρώτο ημίχρονο, αλλά με αντεπίθεση διαρκείας στην επανάλληψη, ισοφάρισε σε 2-2, πίεσε για το γκολ της νίκης και δικαιώθηκε σκοράροντας στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων, κάνοντας μια μεγάλη ανατροπή.

Οπως ανέγφερε ο Κέβι Χίσι μετά το τέλος του αγώνα για γερά νεύρα στο Μενίδι «θέλω να πω συγχαρητήρια στον Αχαρναϊκό γιατί αντιμετωπίσαμε μια ομάδα με καλούς και ποιοτικούς παίκτες και μπορώ να πω ότι στο πρώτο ημίχρονο ήταν η καλύτερη ομάδα που έχουμε αντιμετωπίσει. Στο δεύτερο ημίχρονο πιέσαμε, έγιναν οι αλλαγές και δικαιωθήκαμε».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Λύτρωση με Χίσι και επική ανατροπή ο ΟΦΗ!

Επεισοδιακό φινάλε στο Αχαρναικός-ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αλήθεια, γιατί στην περίπτωση του αγώνα Ξάνθη-ΟΦΗ, η ΕΠΟ δεν έδειξε τα ίδια «αντανακλαστικά» με τους αγώνες Λεβαδειακός-ΑΕΚ, Αρης-Ολυμπιακός, Πλατανιάς-Γιάννινα, Λαμία-Ατρόμητος, τους οποίους ανέβαλε έγκαιρα, λόγω της κακοκαιρίας;
Ο ΟΦΗ διαπιστωμένα προσπάθησε να φτάσει στον προορισμό του, χρεώθηκε εισιτήρια και ξενοδοχεία, αλλά δεν είναι και...Θεός, για να κάνει το αδύνατο, δυνατό!
Η αποστολή ταλαιπωρήθηκε βάναυσα, πέταξε στην Αθήνα, αλλά εγκλωβίστηκε εκεί, καθώς τα αεροδρόμια της Χρυσούπολης Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης ήταν κλειστά, λόγω του χιονιά και οι πτήσεις ματαιώθηκαν.

Προσπάθησε να βρεί πτήσεις την Τρίτη το βράδυ και την Τετάρτη το πρωί, αλλά με τον...καιρό δεν μπορεί να τα βάλει κανείς!

Οι παικτες του ΟΦΗ πήγαν άγρυπνοι στο αεροδρόμιο την Τετάρτη τα ξημερώματα μήπως και πετάξουν για την Αλεξανδρούπολη, τους έβαλαν στο αερπλάνο και τους ...έβγαλαν, καθώς η πτηση απαγορεύτηκε!
Τι περίμενε η ΕΠΟ, για να βγάλει την ανακοίνωση της ματαίωσης του αγώνα;
Ακόμα και όταν είχε γίνει ήδη γνωστό, ότι η αποστολή του ΟΦΗ επιστρέφει όπως-όπως στο Ηράκλειο (σε ...τρείς δόσεις καθώς δεν υπήρχαν αεροπορικά εισιτήρια), η ΕΠΟ...τηρούσε τον κανονισμό και δεν ανακοίνωσε την ματαίωση του παιχνιδιού.
Επρεπε να συνεναίσει (sic) και η αντίπαλη ομάδα (Ξάνθη) στην αναβολή του αγώνα, για να συμβεί αυτό, λένε οι ειδικοί, μια και ο Καζναφέρης της Ξάνθης, μέχρι και την τελευταία στιγμή επέμενε ότι μπορεί να γίνει το παιχνίδι (!), αλλά μάλλον...ξέχασε, ότι ο ΟΦΗ δε διαθέτει κάποιο ...διαστημόπλοιο για να ταξιδέψει στην Ξάνθη, καθώς τα αεροπλάνα αδυνατούσαν να πετάξουν!
Σοβαρότης μηδέν! Και όχι μόνο!
Αμ, το άλλο; Να μείνει η αποστολή του ΟΦΗ στην Αθήνα και να γίνει το παιχνίδι την Πέμπτη! (προτροπή του απίθανου Κασναφέρη και αυτή!).
Και αν δεν...πετάξει, που ήταν το πιθανότερο, ούτε την Πέμπτη, καθώς η κακοκαιρία συνεχίζεται, να χάσει μια ακόμη μέρα, για να επιστρέψει στη βάση της.

Kαι το χιόνι καλά κρατεί στην Ξάνθη. Οι πόντοι ανεβαίνουν, η θερμοκρασία στο -6 και κάποιοι λένε ότι ακόμα και αν οι ομάδες βρισκόταν στο γήπεδο, το πιθανότερο, είναι ότι δεν θα γινόταν το παιχνίδι!

Γιατί αυτή η μαζοχιστική διάθεση λοιπόν και όχι μια απόφαση που θα διευκολύνει τα πράγματα.

Γιατί αυτή η μιζέρια.

Τον κανονισμό υπεραμύνθηκε λοιπόν και ο ΟΦΗ! "Ανωτέρα βία". Πήρε τα χαρτιά που έπρεπε απο την αεροπορική εταιρεία για τις ακυρώσεις των πτήσεων και την αδυναμία να πετάξει και θα τα κάνει ...χιονόμπαλες για να πετάξει στη μούρη εκείνων που βουλιάζουν στο...χιόνι το Ελληνικό ποδόσφαιρο!
Χιονάνθρωποι!

Υποθετικό ερώτημα: Στη ρεβάνς του Γεντί Κουλέ (όταν γίνει)  η Ξάνθη δεν μπορεί να ταξιδέψει στο Ηράκλειο και ο ΟΦΗ λέει του Καζναφέρη, πάρε τους και ελάτε κολυμπώντας! 

 

Επεισοδιακό ήταν το φινάλε του αγώνα Αχαρναικός-ΟΦΗ 2-3, το οποίο κρίθηκε στις καθυστερήσεις με τον ΟΦΗ να χάνει με 2-0 στο ημίχρονο, αλλά να κάνει μια εντυπωσιακή ανατροπή στο δεύτερο ημίχρονο, να βάζει τρία γκολ και να παίρνει τη νίκη με γκολ του Χίσι στις καθυστερήσεις του αγώνα!

Μετά το γκολ του ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, οι παίκτες του Αχαρναικού, επιτέθηκαν στους παίκτες του ΟΦΗ.

Στη σύρραξη συμμετείχαν και οι παίκτες απο τον πάγκο του Αχαρναικού.

Οι του Αχαρναικού υποστήριξαν ότι ο Μάνος του ΟΦΗ, τους έκανε χειρονομία μετά το 2-3.

Μετά απο διακοπή αρκετών λεπτών, το παιχνίδι συνεχίστηκε για λίγο, αλλά ο διαιτητής Μπλάνας σφύριξε τη λήξη.

Και μετά το σφύριγμα της λήξης οι του Αχαρναικού συνέχισαν στο ίδιο μοτίβο.

Μετά απο αρκετη ώρα επανήλθε η ηρεμία, αλλά η αποστολή του ΟΦΗ είχε προβλήματα και όταβ αποχώρησε απο το γήπεδο του Μενιδίου.

Πάντως απο την επίσημη διοίκηση του Αχαριαικού, οι άνθρωποι του ΟΦΗ, δεν έχουν κανένα παράπονο όπως είπαν, καθώς η ένταση αφορούσε κυρίως τους παίκτες μέσα στο αγωνιστικό χώρο.

Μάλιστα όπως είπαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ οι παράγοντες του Αχαρναικού, προστάτεψαν την αποστολή του ΟΦΗ, για να φύγει απο το γήπεδο, παρά την ένταση που υπήρχε με φιλάθλους του Αχαρναικού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Λύτρωση με Χίσι και επική ανατροπή του ΟΦΗ στο Μενίδι

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi