Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (14/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με τον Αχαρναικό, που θα γίνει την Κυριακή (3μμ) στο Μενίδι.
Ο Πάτρικ Βουό επέστρεψε στην ώρα του απο την Πορτογαλία και ακολούθησε όλο το πρόγραμμα του Σαββάτου και έτσι ο Νίκος Νιόπλιας τον πήρε κανονικά στην αποστολή για το παιχνίδι.
Εκτός αποστολής έμειναν οι τιμωρημένοι Κώτσιος και Νάστος, αλλα και οι τραυματίες Μπουρσέλης και Φαζός.
Αναλυτικά η 18αδα που ταξιδεύει στην Αθήνα: Δάφκος, Δερμιτζάκης, Κιάσσος, Κομεσίδης, Οστοιτς, Βαλλιάνος, Κοιλιάρας, Μητρόπουλος, Χίσι, Ογκμποε, Μάνος, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Βουό, Χαντί, Ροβίθης, Βρεττός, Αντουκόρ.
Εκτός αποστολής έμειναν οι: Κώτσιος, Νάστος, Φαζός, Μπουρσέλης, Κασμερίδης, Τουγλής, Κοντογιάννης, Μανιαδής.
Την 8η μεταγραφή του για τον Ιανουάριο, ανακοίνωσε ο Εργοτέλης, ο οποίος προχώρησε στην απόκτηση του 31χρονου Πορτογάλου μεσοεπιθετικού Sergio Filipe Dias Ribeiro ή αλλιώς Σερτζίνιο.
Ο Σερτζίνιο προοριζεται για αντι-Καλέ, έμεινε ελεύθερος απο τα Τρίκαλα και έχει αγωνιστεί σε αρκετές ομάδες όπως η Λαμία, η Λάρισα, Πιερικός, Λεβαδειακός, Λοκομοτίβ Πλόντιβ και ΤΣΣΚΑ Σόφιας.
Ο Σερτζίνιο προστιθεται στα άλλα 7 μεταγραφικά αποκτήματα της κρητικής ομάδας, που είναι οι: Παπαπαναγιώτου (αμυντικός), Μπρατσιάνι (επιθετικός), Μίνγκας (μεσοεπιθετικό), Γκαρακλίδης (αμυντικός), Νιάρος (αριστερός μπακ) , Νικολακάκης (δεξιός μπακ), Μπάτζιο (αμυντικός).
«Έρχομαι στον Εργοτέλη για να βοηθήσω κι εγώ στην επίτευξη του στόχου να ανεβάσουμε την ομάδα στις επαγγελματικές κατηγορίες» ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις του ο Σερτζίνιο.
Να σημειωθεί ότι ο Εργοτέλης ψάχνει ένα τερματοφύλακα μετά την αποχώρηση του Στεφανάκου και ένα ακόμη μεσοεπιθετικό, με το Μανώλη Ροβίθη του οποίου να είναι ψηλά στη λίστα αν μείνει τελικά ελεύθερος απο το ΟΦΗ.
Τον παίκτη διεκδικέι και ο ΑΟΧανιά, που αγωνίζεται στην Football league.
Δεν αποκείεται δε, να υπάρξουν και άλλες αποχωρήσεις στον Εργοτέλη, μετά τους 7 που έχουν ήδη φύγει και είναι οι: Μάουρο Πόι, Καλέ, Δημήτρης, Ζουμπουλάκης, Τσουμάνγκας, Στεφανάκος, Κολόκας.
Επιβεβαιώθηκε η αρχική ιατρική διάγνωση για τον 21χρονο αμυντικό του ΠΟΑ, Αγγελο Καρβελά, ο οποίος είχε τραυματιστεί στο γόνατο στο παιχνίδι με τη Ρόδο για το Κύπελλο Γ’ Εθνικής.
Το αποτέλεσμα της μαγνητικής τομογραφίας έδειξε ότι ο ποδοσφαιριστής υπέστη ρήξη χιαστών και έτσι θα μπεί στο χειρουργείο τις επόμενες ημέρες. Ο χρόνος αποθεραπείας είναι περίπου 6 μήνες, κάτι που σημαίνει ότι ο ταλαντούχος ακραίος αμυντικός χάνει το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: