Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε μια απο τις κορυφαίες εκδηλώσεις που έχουν γίνει ποτέ στο σύλλογο, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με αφορμή τα 100 χρόνια, διοργάνωσε μια υπέροχη "ασπρόμαυρη βραδιά", στην οποία η καρδιά του ΟΦΗ, χτύπησε δυνατά!
Μεγάλοι χορηγοί, φίλοι και μέλη του συλλόγου, αθλητές, προπονητές απο όλα τα τμήματα, παλαίμαχοι αθλητές, φίλαθλοι της ομάδας, ήταν εκεί και γλέντησαν με την ψυχή τους, τον ένα αιώνα ζωής, του συλλόγου.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο κορυφαίος πολυαθαλητικός σύλλογος του νησιού, με 10 αθλήματα και πάνω απο 2 χιλιάδες αθλητές, παρουσίασε το έργο και τις επιτυχίες των τμημάτων του.
Με σεβασμό στην ιστορία, παρουσίασε ένα φιλμ με φωτογραφίες ντοκουμέντα, πολλά από αυτά αδημοσίευτα, με τις κορυφαίες επιτυχίες και τη διαδρομή του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, μέσα στον ένα αιώνα ζωής του.
Τη συμμετοχή αθλητών του, σε Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά και τις μεγάλες διεθνείς και εγχώριες διακρίσεις, που έχουν επιτύχει.
Παράλληλα, τίμησε μεγάλους χορηγούς, πρόσωπα της οικογένειας του ΟΦΗ, ανθρώπους του αθλητισμού και αθλητές , που κάνουν περήφανο το σύλλογο, στην Ελλάδα και το εξωτερικό!
Με τραγούδια και μαντινάδες για τον ΟΦΗ, απο τον εξαιρετικό λαικό καλλιτέχνη Γρηγόρη Σαμόλη, το γλέντι κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Δείτε παρακάτω όλη την εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μια βραδιά για τα 100 χρόνια του ΟΦΗ που θα μείνει στην ιστορία
Επιστροφή Σαλτσέντο, στην ενδεκάδα απο τον Μίλαν Ράσταβατς, στο παιχνίδι του ΟΦΗ, με τον Αστέρα Τρίπολης, στο Γεντί Κουλέ.
Στο σχήμα του προπονητή του ΟΦΗ, τερματοφύλακας, ο Χριστογεώργος, δεξιά ο Μπορχα Γκονζάλες, αριστερά ο Χατζηθεοδωρίδης, στο κέντρο της άμυνας οι Λαμπρόπουλος και Σίλβα.
Στη μεσαία γραμμή, οι Καραχάλιος, Ανσδρούτσος και Μπάκιτς.
Στην επίθεση οι Νους, Φούντας και Σαλτσέντο.
Η ενδεκάδα του ΟΦΗ με τον Αστέρα: Χριστογεώργος, Μπόρχα Γκονζάλες, Χατζηθεοδωρίδης, Λαμπρόπουλος, Σίλβα, Καραχάλιος, Ανδρούτσος, Φούντας, Νούς, Μπάκιτς, Σαλτσέντο.
Στον πάγκο οι Ναούμοφ, Λιούις, Μαρινάκης, Μπρεσάν, Αποστολάκης, Νέιρα, Ζανελάτο, Θεοδωσουλάκης, Γιουνγκ.
Eκτός αποστολής, είναι ο τιμωρημένος Σεγκέλια.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τρείς φορές, μέσα σε τρείς εβδομάδες, θα παίξουν ΟΦΗ και Αστέρας Τρίπολης!
Μια για το πρωτάθλημα (σήμερα 15/2) και άλλες δυο φορές για τα ημιτελικά του Κυπέλλου, στις 26/2 το πρώτο παιχνίδι στην Τρίπολη και στις 2 Απριλίου, η ρεβάνς στο Ηράκλειο.
Μαθηματικά, σε παιχνίδια που γίνονται σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, καμία ομάδα δεν κερδίζει όλα τα παιχνίδια.
Συνήθως, τα αποτελέσματα είναι μοιρασμένα.
Οι δυο ομάδες, ζουν και αναπνέουν για τα παιχνίδια του Κυπέλλου, με φόντο την πρόκριση στον τελικό.
Ωστόσο και το σημερινό παιχνίδι του πρωταθλήματος, έχει σημασία, καθώς, είναι κομβικό για την μάχη στις θέσεις 5-8.
Τέσσερις αγωνιστικές, πριν το φινάλε της κανονικής διάρκειας, ο Αστέρας με 35 βαθμούς, είναι στην 7η θέση, ένα πόντο πίσω απο τον 6ο Αρη.
Ενώ ο ΟΦΗ, μετά τις τελευταίες ήττες, απο Παναθηναϊκό (3-2, απο 0-2) και ΠΑΟΚ (0-5), έχει μείνει εκτός 8αδας και είναι στην 9η θέση με 27 βαθμούς, ένα λιγότερο απο τον Ατρόμητο, που είναι στην 8η θέση.
Εκτός απο τον Αστέρα, ο ΟΦΗ για την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, θα αναμετρηθεί ακόμη με Καλλιθέα (έξω), Λαμία (μέσα) και Ολυμπιακό (έξω).
Στην μοναδική φορά, που έχουν αναμετρηθεί φέτος, οι δυο ομάδες, ο Αστέρας, κέρδισε στην Τρίπολη, τον ΟΦΗ με 3-0, στις 4 Νοεμβρίου.
Μάλιστα, στο παιχνίδι αυτό, ο ΟΦΗ είχε στον πα΄γκο τον Ράσταβατς και ο Αστέρας, τον Σάββα Παντελλίδη, όπως είναι και σήμερα δηλαδή!.
Στην Τρίπολη, ο ΟΦΗ δεν έχει καταφέρει να γευτεί ΠΟΤΕ τη χαρά της νίκης, σε επίπεδο Α' Εθνικής!
Ευελπιστεί να το πετύχει αυτό, με τον κόσμο στο πλευρό του, στον ημιτελικό του Κυπέλλου, όπου θα έχει στο πλευρό του, πάνω απο 1000 φιλάθλους, οι οποίοι με αεροπλάνα και βαπόρια, μεταβαίνουν στις 26 του μήνα στην Τρίπολη, για τον ιστορικό ημιτελικό, με την ευχή να μπορέσει ο ΟΦΗ να βρεθεί ξανά σε ένα τελικό Κυπέλλου, μετά απο 35 χρόνια (τελευταία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2).