Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Γρηγόρης Σαμόλης, απογείωσε με τις μαντινάδες του για τον ΟΦΗ, την εκδήλωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για τα 100 χρόνια απο την ίδρυση του συλλόγου, που γνώρισε μεγάλη επιτυχία και το γλέντι κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, με τον Κρητικό καλλιτέχνη, να δίνει ρέστα.
Ο ίδιος δήλωσε συγκινημένος στην αρχή της εκδήλωσης, που θα τραγουδήσει για τον ΟΦΗ και όπως είπε ήταν για τον ίδιο ένα παιδικό όνειρο!
Όπως ανέφερε ο Κρητικός Καλλιτέχνης, που έκλεψε την παράσταση, στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια "είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά για μένα, που είμαι μαζί σας, αυτή τη βραδιά. Ποιoς θα μου το λεγε, ότι θα παίξω και θα τραγουδήσω στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια του ΟΦΗ. Είναι ένα παιδικό όνειρο για μένα. Συγχαρητήρια που στηρίζετε την ομάδα της Κρήτης. Η Κρήτη είναι ΟΦΗ" ανέφερε ο Γρηγόρης Σαμόλης, που είπε με το...καλημέρα την πρώτη μαντινάδα, που του έγραψε ο στιχουργός Γιάννης Θεοδωράκης.
"Ενας αιώνας όμιλος είναι πολλοί οι χρονοι,
Μα η φωτιά που ανάψαμε άφτη και μεγαλώνει".
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, ο Γρηγόρης Σαμόλης, με ένα κασκόλ του ΟΦΗ, στο λαιμό του, αφιέρωσε ένα ξεχωριστό κομμάτι στις μαντινάδες για τον ΟΦΗ.
Εκείνη που συγκίνησε περισσότερο, ήταν εκείνη για τον αείμνηστο Ευγένιο Γκέραρντ.
"Αν ήταν δίκαιος ο θεός έπρεπε ν’αναστήσει,
τον Γκέραντ στην παρέα μας μαζί μας να γλεντήσει!".
Δείτε τις μαντινάδες, που ο μαντιναδολόγος Γιάννης Θεοδωράκης έγραψε και ο Γρηγόρης Σαμόλης, τραγούδησε στην εκδήλωση του ΟΦΗ:
"Φωνάξτε τσι γραμματικούς Να γράψουνε στα βιβλία,
πώς έφταξε στα εκατό του ΟΦΗ η ιστορία"
---------------------------------------------------
"Άνθρωπος που ναι κρητικός είναι και ομιλητής,
μόνο τον ΟΦΗ έμαθα εντός κι εκτός τση Κρήτης …"
----------------------------------------------------------------
"Απόψε ένιωσα σεισμό σ´ολο τον Ψηλορείτη,
τον ΟΦΗ εκατό χρονών τον έκανε η Κρήτη …."
----------------------------------------------------
"Λίγοι την ιστορία μας Εχουνε στο πλανήτη,
Ο ΟΦΗ εκατό χρονών εγινηκε στην Κρήτη …"
----------------------------------------------------
"Ενας αιώνας όμιλος είναι πολλοί οι χρονοι,
Μα η φωτιά που ανάψαμε άφτη και μεγαλώνει".
------------------------------------------------------
"Στο τελικό το κύπελο θέλω να το σηκώσω,
παρέα με τον όμιλο και γω να παλάβωσω …"
-----------------------------------------------------
"Την ιστορία μας κανεις δεν έχει ξεχασμένη,
ο ΟΦΗ εκατό χρόνο είναι και ανεβαίνει …"
-----------------------------------------------------
"Την τελευταία μου αναπνιάστην τέσσερα θα αφήσω,
σε ομιλητές φίλους μου τα μάτια μου να κλείσω.."
------------------------------------------------------------
Αν ήταν δίκαιος ο θεός έπρεπε ν’αναστησει ,
τον Γκέραντ στην παρέα μας μαζί μας να γλεντήσει".
Δείτε στα παρακάτω VIDEO τις μαντινάδες του Γρηγόρη Σαμόλη, για τον ΟΦΗ, αλλά και τις δηλώσεις του, στην πετυχημένη βραδιά των 100 χρόνων.
Mεγάλη επιτυχία για το τμήμα κολύμβησης του ΟΦΗ, στο χειμερινό πρωτάθλημα Νότια Ελλάδας Κ13-Κ14, που έγινε στην πισίνα του ΟΑΚΑ.
Η 13χρονη κολυμβήτρια Ευτυχία Ροβιθάκη, κατέκτησε την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο στα 50 μέτρα πεταλούδα.
Η κολυμβήτρια του ΟΦΗ, είχε κατακτήσει την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο και στους αγώνες των παμπεριφερειακών αγώνων Ελλάδος.
Η αθλήτρια του ΟΦΗ, με τη σημαία του συλλόγου, ανέβηκε στο βάθρο των νικητών.
Στο πρωτάθλημα Νότιας Ελλάδος, η ομάδα Κολύμβησης του ΟΦΗ, συμμετείχε με 4 κολύμβητες.
Συνολικά οι επιδόσεις τους:
-Ευτυχία Ροβυθάκη, 50μ πεταλούδα, 3η θέση, χάλκινο μετάλλιο. 50μ ελεύθερο, 9η θέση, 100μ πεταλούδα, 11η θέση.
-Αικατερίνη Τσικανδυλάκη, 50μ ελεύθερο, 20η θέση, 200μ μικτή ατομική, 20η θέση, 100μ ελεύθερο, 43η θέση.
-Ρούσσος Κυπριωτάκης, 200μ πρόσθιο, 15η θέση, 50μ πρόσθιο, 22η θέση και 100μ πρόσθιο, 22η θέση.
-Μαρία-Σύλβια Τσαλοπούλου, 50μ ύπτιο, 37η θέση, 100μ πρόσθιο, 38η θέση, 50μ πρόσθιο, 46η θέση.
O επικεφαλής προπονητής του τμήματος κολύμβησης του ΟΦΗ Γιάννης Ζελεσκίδης, ανέφερε ότι "όλοι οι κολυμβητές έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και με την δυναμική προσπάθεια τους κατάφεραν να κερδίσουν τις καλύτερες εντυπώσεις. Συγχαρητήρια στην Ευτυχία Ροβυθάκη για το χάλκινο μετάλλιο. Αυτή είναι η αρχή που σηματοδοτεί την επιστροφή της ομάδας του ΟΦΗ, στα μετάλλια στις μεγάλες διοργανώσεις".
Δείτε παρακάτω το VIDEO.
Επιστροφή στις νίκες, για το μπάσκετ του ΟΦΗ, που κέρδισε τη Νάξο, στο Λίντο με 74-58 και κρατήθηκε στην 6η θέση, της Β' Εθνικής (National League 1).
Με 24 πόντους του Σταμπουλή, ο ΟΦΗ, ήλεγξε το παιχνίδι σε όλη του, τη διάρκεια και έφτασε σε μια δίκαιη νίκη.
Στην 6η θέση, με 9 νίκες, 9 ήττες, συνεχίζει ο ΟΦΗ.
Στην επόμενη, αγωνιστική, αγωνίζεται στην Αθήνα, με τον Μίλωνα.
Στο περιθώριο του αγώνα, ο ΟΦΗ τίμησε τη ζωντανή ιστορία του Κρητικού μπάσκετ, τον Μιχάλη Δασκαλάκη.
Τα δεκάλεπτα: 20-14, 42-36, 57-51, 74-58
ΟΦΗ (Ράλλης): Σταμπουλής 24 (3), Μποχωρίδης 11 (3), Πιλκούδης 12, Τσιαβές 2, Χατζηκυριακίδης 8 (2), Κασπίρης 2, Λιανός 8, Πρωτογεράκης 2, Γρίψιος 2, Φρογάκης 1, Σμύρνης 2, Τσερκιτζόγλου.
ΑΠΑΣ Νάξου (Δάγλας): Τσιμπιράκης 5 (1), Νάνος 3 (1), Κωστόπουλος 18 (2), Οικονομόπουλος 6 (2), Μπάρμπας 5 (1), Στογιάνοβιτς 5, Τζουγκαράκης 5, Βαφειάδης 6 (2), Τσάμης 3, Μαραγκουδάκης 2, Λάμπρου.National League 1
1ος όμιλος- 18η Αγωνιστική- Αποτελέσματα:
Παλαιό Φάληρο-ΑΟ Δάφνης 75-78
Πανελευσινιακός- Μίλων 84-67
ΟΦΗ- ΑΠΑΣ Νάξου Τα Φανάρια 74-58
Ερμής Αργυρούπολης-ΑΣΑ Αναγέννηση 98-74
Αιγάλεω-Αμύντας 68-81
Παγκράτι-Έσπερος Καλλιθέας 74-71
Η Βαθμολογία (σε 18 αγώνες):
1.Αμύντας 31 (13-5)
2.Δάφνη 30 (12-6)
---------------------------------------
3.Αιγάλεω 30 (12-6
4.Έσπερος Καλλιθέας 30 (12-6)
5.Ερμής Αργυρούπολης 28 (10-8)
6.ΟΦΗ 27 (9-9)
---------------------------------------
7.Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου 26 (8-10)
8.Μίλωνας 25 (7-11)
---------------------------------------
9.Παλαιό Φάληρο 25 (7-11)
10.Παγκράτι 25 (7-11)
11.ΑΠΑΣ «Τα Φανάρια» 23 (6-11)
12.Πανελευσινιακός 21 (4-13)
Η επόμενη αγωνιστική (19η, 22/2)
Έσπερος-ΑΠΑΣ Νάξου Τα Φανάρια
Μίλων-ΟΦΗ
ΑΟ Δάφνης-Πανελευσινιακός
Αμύντας-Παλαιό Φάληρο
Παγκράτι-Ερμής Αργυρούπολης
ΑΣΑ Αναγέννηση-Αιγάλεω
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι και δηλώσεις.