Στην σημασία της νίκης του ΟΦΗ, στην Αλεξανδρούπολη, επί του Αθλου Ορεστιαδας με 1-3 σετ (20-25, 16-25, 25-22, 16-25), στάθηκε στις δηλώσεις του, ο Γιάννης Καλμαζίδης.
Ο προπονητής της κρητικής ομάδας, χαρακτήρισε σημαντική τη νίκη, για να μπορέσει ο ΟΦΗ, να αποφύγει τα πλει-άουτ.
Οπως είπε:
"Ήταν πολύ σημαντικό το παιχνίδι αυτό για μας, βαθμολογικά. Κυνηγάμε, όσους βαθμούς μπορούμε να πάρουμε, ώστε αν μπορούμε να αποφύγουμε τα πλέι-άουτ. Αυτός είναι ο στόχος μας. Μένουν άλλες δυο αγωνιστικές, που και εκεί θα μπούμε με αυτό το σκεπτικό.Ήταν ένας δύσκολος αγώνας σήμερα, αν και δεν φαίνεται στο σκορ και στα σετ. Η ψυχολογική πίεση και το πρέπει, πάντα βαραίνει τους αθλητές. Ευτυχώς καταφέραμε να πάρουμε τους τρείς βαθμούς και ελπίζω στις επόμενες αγωνιστικές, να πάρουμε αρκετούς βαθμούς".
Για το σερβίς που ήταν η δύναμη του ΟΦΗ, στο παιχνίδι, ο Γιάννης Καλμαζίδης, ανέφερε ότι "το σερβίς στο βόλεϊ είναι σημαντικό στοιχείο. Πρέπει να κάνεις δυνατό σερβίς για να χαλάσεις την επίθεση του αντιπάλου. Οπως και η Ορεστιάδα προσπάθησε πολύ να μας πιέσει και είχε αρκετά χαμένα. Εμείς με το σερβίς, καταφέραμε σε μεγάλο βαθμό να περιορίσουμε την επίθεση της Ορεστιάδας".
Για το αν ο ΟΦΗ θα μπορούσε να είναι ψηλότερα στην βαθμολογία:
"Προσωπικά λέω πάντα, ότι αξίζεις παίρνεις. Ισως θα μπορούσαμε να είμαστε καλύτερα στην βαθμολογία. Φτάσαμε αρκετές φορές στο ται-μπρέικ, αλλά δεν πήραμε τη νίκη".
Για το παιχνίδι Κυπέλλου, που ακολουθεί την Τετάρτη, ξανά με τον Αθλο Ορεστιάδας:
"Είναι ένα παιχνίδι νοκ-άουτ, που έχει τη σημασία του. Μας ενδιαφέρει το Κύπελλο και θέλουμε να προχωρήσουμε. Θα μείνουμε στον Εβρο, όπου ζούμε συγκινητικές στιγμές τόσο σε αυτό το γήπεδο, όπου πολλοί έχουμε παίξει σαν αθλητές, όσο με αρκετά γνώριμα πρόσωπα".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Νέα ψυχωμένη νίκη και μάλιστα με ανατροπή, για τα κορίτσια του ΟΦΗ, που κρατάνε ζωντανό το όνειρο της Α2!
Βρέθηκαν να χάνουν το πρώτο σετ, αλλά κέρδισαν με 3-1 (14-25, 25-18, 25-14, 25-20) την αξιόλογη ομάδα της Αργυρούπολης, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και συνεχίζουν στην πρώτη θέση της κατηγορίας!
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, βρέθηκαν να χάνουν το πρώτο σετ με 14-25, αλλά στη συνέχεια έδειξαν ψυχή, πήραν και τα τρία επόμενα σετ με 25-18, 25-14 και 25-20, φτάνοντας σε μια ακόμη μεγάλη νίκη, επί ενός αξιόλογου αντιπάλου.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, μετά τη μεγάλη νίκη των κοριτσιών του ΟΦΗ, με ανατροπή, επί της Αργυρούπολης με 3-1 (14-25, 25-18, 25-14, 25-20), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, που κρατάει τα κορίτσια του ΟΦΗ στην κορυφή της Α2 γυναικών, ανέφερε ότι "ξεκινήσαμε νωθρά, αλλά ανεβάσαμε ρυθμούς στη συνέχεια, πιέσαμε στο σερβίς και πήραμε μια ακόμη νίκη, που είναι σημαντική στην προσπάθεια μας για το πλεονέκτημα έδρα στα πλει-οφ. Συγχαρητήρια σε όλα τα κορίτσια για τον πάθος που έδειξαν για μια ακόμη φορά και συνεχίζουμε".
Τα σετ: 14-25, 25-18, 25-14, 25-20.
ΟΦΗ (Προύφας) : Γκουασταβινο, Μαραθοκαμπίτου, Μανάι, Πρινιωτάκη, Ποδαρά, Κοζωνάκη, Φανιουδάκη Ελ, Φανιουδάκη Ν, Βούλγαρη, Αραμπατζή, Κοσμά, Σφακιανάκη, Βερβεράκη, Γαραζανάκη.
Δείτε όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING
To πιο αποφασιστικό βήμα για τη σωτηρία του, έκανε ο ΟΦΗ, που πανηγύρισε ένα σημαντικό διπλό στην Αλεξανδρούπολη, επί του Αθλου Ορεστιάδας με 1-3 σετ (20-25, 16-25, 25-22, 16-25).
Με το καθαρό αυτό τρίποντο, δυο αγωνιστικές πριν το φινάλε της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ έχει την κατάσταση στα χέρια του, για την σωτηρία και την είσοδο του, στην πρώτη 7αδα.
Με κορυφαίο τον Ματέι Μιχαίλοβιτς, ο οποίος αναδείχθηκε και MVP της αναμέτρησης, ο ΟΦΗ κυριάρχησε στα τρία απο τα 4 σετ και πήρε μια δίκαιη νίκη.
Προηγήθηκε με 0-2 (20-25 και 16-25), ο Αθλος με κορυφαίο τον Γκάρετ αντέδρασε και μείωσε σε 1-2 (25-22), αλλά ο ΟΦΗ πήρε εύκολα το τέταρτο σετ, έκανε το 1-3 και πανηγύρισε τη νίκη και τους τρείς βαθμούς.
Αυτή, ήταν η πρώτη φετινή εκτός έδρας νίκη του ΟΦΗ, ο οποίος είχε φτάσει άλλες τρείς φορές κοντά με τον Φλοίσβο, τον ΠΑΟΚ και την Κηφισιά, αλλα είχε ηττηθεί με 3-2.
Πλέον ο ΟΦΗ, έχει το Μίλωνα (εντός) και τον Πήγασο Πολίχνης (εκτός) και ουσιαστικά ψάχνει μια νίκη, ώστε να κλειδώσει τη σωτηρία.
To παιχνίδι
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε το παιχνίδι με τους Λέσκοφ (πασαδόρος), Μιχαίλοβιτς (διαγώνιος), Μάκινεν, Φορμέλα (ακραίοι), Ανδρεάδης, Ράμος (κεντρικοί), Μιχελάκης (λίμπερο).
Η ομάδα του Γιάννη Καλμαζίδη, μπήκε μουδιασμένα στο πρώτο σετ και ο Αθλος με το σερβίς του Γκλακστον και τα προβλήματα στην υποδοχή του ΟΦΗ, προηγήθηκε με 11-8, για να πάρει το πρώτο ταιμ-άουτ ο προπονητής του ΟΦΗ.
Με μπλοκ του Λέσκοφ, ο ΟΦΗ ισοφάρισε σε 13-13 και πέρασε για πρώτη φορά μπροστά με τον Μανδηλάρη, να στέλνει τη μπάλα άουτ (13-14).
Ο Μιχαΐλοβιτς, έστειλε τον ΟΦΗ στο +2 (14-16), με τον προπονητή του Αθλου, να καλεί ταιμ-άουτ.
Ο ΟΦΗ βρέθηκε και στο +3 (14-17) με το μπλόκ του Ράμος, αλλά και 15-18 με τον Μάκινεν. Με τον άσο του Φινλανδού ακραίου, ο ΟΦΗ βρέθηκε στο +4 (15-19), ο τεχνικός του Αθλου πήρε και το δεύτερο ταιμ-άουτ.
Με το σερβίς του Μάκινεν, ο ΟΦΗ βρέθηκε και στο +5 (15-20), ο Μιχαίλοβιτς, κράτησε τον ΟΦΗ μπροστά (17-22), ο Φορμέλα έκανε το 18-23 και το σετ έκλεισε με 20-25 με τον πόντο του Μάκινεν.
Το δεύτερο σετ
Στο δεύτερο σετ, ο ΟΦΗ ξεκίνησε καλά με 5-8 και 7-10. Ο Ανδρεάδης, με έξυπνο πλασέ, έκανε το 8-12 και ο κόουτς του Αθλου, πήρε το πρώτο ταιμ-άουτ. Ενω με το πλασέ του Μιχαίλοβιτς, ο ΟΦΗ βρέθηκε στο +5 (8-13).
Ο Μιχαίλοβιτς κράτησε μπροστά τον ΟΦΗ με δυο συνεχόμενους πόντους (12-17), ο Μάκινεν έφερε τη διαφορά στο +6 (12-18) και ο κόουτς του Αθλου, πήρε το δεύτερο ταιμ-άουτ.
Ο Φορμέλα απο την pipe έκανε το 14-20, ο Μιχαίλοβιτς με άσο έκανε το 16-23, ο Λέσκοφ με πλασέ το 16-24 και το σετ τελείωσε με 16-25 με άσο του Μιχαίλοβιτς, που έφερε τον ΟΦΗ στο 0-2 στα σετ.
Το τρίτο σετ
Με άσο του Μιχαίλοβιτς, ο ΟΦΗ ξεκίνησε με 3-4 το τρίτο σετ, ο Αθλος με άσο του Μανδηλάρη, πέρασε μπροστά με 8-7, αλλά και 11-8 μετά το λάθος του Φορμέλα και τον πόντο του Γκάρετ, με τον Καλμαζίδη, να παίρνει ταιμ-άουτ.
Με το μπλοκ του Παπαγεωργίου, ον Αθλος πέρασε μπροστά με +4 (13-9) και με άσο του Γκλακστον με +5 (14-9), με τον Καλμαζίδη να παίρνει γρήγορα το δεύτερο ταιμ-άουτ.
Με το σερβίς του Γκλακστον και το μπλοκ του Παπαγεωργίου, ο Αθλος πέρασε και με +6 (15-9).
Ο ΟΦΗ με το σερβίς του Μιχαίλοβιτς, πλησίασε 15-13, με ένα σερί 0-4.
Ο ΟΦΗ πλησίασε στον πόντο 16-15, 17-16 και 18-17, αλλά ο Αθλος άντεξε στην πίεση και να προηγείται με 20-17 και με το λάθος του Λέσκοφ με +4 (21-17).
Με δυο άσους του Μάκινεν, ο ΟΦΗ πλησίασε ξανά στον πόντο (21-20) και έφερε ταιμ-άουτ απο πλευράς Αθλου.
Μάκινεν (22-20) και Γκεοργκίεφ (22-21), είχαν χαμένα σερβίς, ο Γκάρετ πήρε ένα μεγάλο πόντο (23-21), ο Μιχαίλοβιτς έκανε το 23-22, ο Γκάρετ ξανά έκανε το 24-22. Ο Φορμέλα έκανε λάθος στην επίθεση και ο Αθλος πήρε το σετ με 25-22, μειώνοντας σε 1-2.
Το τέταρτο σετ
Στο τέταρτο σετ, ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 1-4 με τον Μιχαίλοβιτς, αλλά οι γηπεδούχοι με ένα σερί 3-0, ισοφάρισαν σε 4-4.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε ξανά με +2 (7-9) και +3 (7-10) με το καρφί του Μιχαίλοβιτς, με τον κόουτς του Αθλου να παίρνει ταιμ-άουτ.
Ξανά με τον Μιχαίλοβιτς, ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 7-11 και 8-12.
Με δυο άσους του Μιχαίλοβιτς, ο ΟΦΗ βρέθηκε στο +5 (11-16) με τον προπονητή του Αθλου, να παίρνει τάιμ-'άουτ.
Ο Φορμέλα έκανε το 11-17 (+6), ο Ανδρεάδης το 11-18 (+7) και πάντα με το σερβίς του Μιχαίλοβιτς το 11-19 (+8) μετά την προσπάθεια του Φορμέλα.
Ο Πολωνός ακραίος του ΟΦΗ, με έξυπνο πλασέ έκανε το 12-20 και με άσο, έκανε το 12-21, μέσα σε πανηγυρισμούς.
Με μπλοκ του Αναγνώστου, ο ΟΦΗ έφτασε σε σετ μπολ, ματς μπολ (15-24) και το σετ και το παιχνίδι τελείωσε 16-25 και 1-3 σετ, με τον ΟΦΗ, να παίρνει το καθαρό τρίποντο και να κάνει αποφασιστικό βήμα σωτηρίας.
Aθλος Ορεστιάδας-ΟΦΗ 1-3 (20-25, 16-25, 25-22, 16-25).
Διαιτητές: Γεροθόδωρος, Ιωάννίδης, Παρατηρητής: Σαρδάνης, Επόπτες: Γκοντόλια, Κυρούδης, Γραμματεία: Βαλκάνη.
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-7, 14-16, 16-21, 20-25
2ο σετ: 5-8, 12-16, 15-21, 16-25
3ο σετ: 8-7, 16-13, 21-17, 25-22
4ο σετ: 7-8, 11-16, 12-21, 16-25
*Οι πόντοι του Άθλου Ορεστιάδας προήλθαν από 7 άσσους, 51 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 13 λάθη αντιπάλων και του ΟΦΗ προήλθαν από 11 άσσους, 49 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 30 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 1-3 (20-25, 16-25, 25-22, 16-25) σε 99'
Α.Σ. ΑΘΛΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ (Παναγιώτης Τσιακμάκης): Τσουκούρ 4 (3/3 επ., 1 άσσος), Γκλάντστοουν 12 (8/11 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ), Γκάρετ 19 (17/35 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 67% υπ. - 42% άριστες), Μανδηλάρης 11 (9/25 επ., 2 μπλοκ), Παπαγεωργίου 8 (5/12 επ., 3 μπλοκ), Γκεοργκίεφ 10 (9/16 επ., 1 άσσος, 52% υπ. - 33% άριστες) / Σπανός (λ, 65% υπ. - 40% άριστες), Σταματόπουλος, Τσολακίδης, Γκαμπράνας, Μποζίδης.
Ο.Φ.Η. (Γιάννης Καλμαζίδης): Μάκινεν 16 (10/17 επ., 4 άσσοι, 2 μπλοκ, 46% υπ. - 29% άριστες), Ράμος 3 (3/3 επ.), Ανδρεάδης 5 (3/8 επ., 2 μπλοκ), Φορμέλα 13 (11/20 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 78% υπ. - 44% άριστες), Μιχαήλοβιτς 26 (20/36 επ., 6 άσσοι), Λέσκοφ 2 (1/2 επ., 1 μπλοκ) / Μιχελάκης (λ, 79% υπ. - 29% άριστες), Αναγνώστου 2 (1/2 επ., 1 μπλοκ), Ρουμελιωτάκης, Γκoνας.
*ΜVP της αναμέτρησης, αναδείχθηκε ο ηγέτης για μια ακόμη φορά, του ΟΦΗ, Ματέι Μιχαίλοβιτς.
*Δεν χρησιμοποίησε το νεοαποκτηθέντα Ρώσο ακραίο Σκλιαρένκο, ο Γιάννης Καλμαζίδης, παίζοντας με τους 4 ξένους (Λέσκοφ, Μιχαίλοβιτς, Φορμέλα, Μάκινεν).
Περισσότερα σε λίγο...
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι, που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.