Με προπόνηση στο κλειστό γυμναστήριο Σουφλίου, ολοκλήρωσε ο ΟΦΗ την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τον Αθλο Ορεστιάδας (Κυριακή 16/2, 4μμ), που θα γίνει στην Αλεξανδρούπολη.
Ο πρόεδρος Γιάννης Δανδάλης, ο Γενικός Αρχηγός Δημήτρης Ζλατιλίδης, που έχει ισχυρούς δεσμούς στην περιοχή, αλλά και όλος ο οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν θερμά, όλους τους ανθρώπους στο Σουφλί, για την εξαιρετική φιλοξενία, στην αποστολή του ΟΦΗ.
Ειδικότερα, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν τους προπονητές Νίκο Μούχλια και Γιώργο Τάσιου, που έκαναν τα πάντα, ώστε να μην λείψει τίποτε απο την αποστολή του ΟΦΗ.
Στην Αλεξανδρούπολη, ταξίδεψε και ο νεοαποκτηθέντας Ρώσος ακραίος Ευγκένι Σκλιαρένκο, ο οποίος προπονήθηκε κανονικά με την ομάδα, για να μπαίνει στο κλίμα της.
Η νίκη επί του Αστέρα Τρίπολης (2-1), αλλά και η εμφάνιση του ΟΦΗ, έδωσε βαθιά ανάσα και στον προπονητή της κρητικής ομάδας Μίλαν Ράσταβατς, ο οποίος δέχθηκε μεγάλη πίεση και αποδοκιμασίες απο τους φιλάθλους, μετά την βαριά ήττα απο τον ΠΑΟΚ (0-5).
Ο ίδιος ανακουφισμένος, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, ότι "πιστεύω πως όλοι καταλαβαίνουν ότι αξίζαμε τη νίκη 300%. Από την εμφάνιση μας, την προσπάθεια τις ευκαιρίες που είχαμε. Αν είμαστε σε αυτήν την κατάσταση και την διάθεση είναι δύσκολο να μας κερδίσει, κάποια ομάδα. Το σκορ θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο αλλά αν μπορούσα να διαλέξω ένα σενάριο θα επέλεγα αυτό γιατί δείχνει την δουλειά και την διάθεση μας".
Για τα παιχνίδια του Κυπέλλου, με τον Αστέρα Τρίπολης, ανέφερε πως "θα είναι εντελώς διαφορετικα τα ματς. Το κύπελλο είναι άλλος θεσμός με διαφορετική προσέγγιση. Στο πρωτάθλημα έχεις την δυνατότητα να διορθώσεις στο κύπελλο όχι. Το πώς θα παίξουμε και η ιδέα και η φιλοσοφία δεν θα είναι διαφορετική. Θα είναι αρκετά όμοιο με τις ιδέες που έχουμε".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο τρομερός Νους στο 92' λύτρωσε τον ΟΦΗ
Πρωταθλήτρια Ελλάδος, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στην κατηγορία των Νεανίδων, αναδείχθηκε η πυγμάχος του ΟΦΗ, Μαρία Βεργετάκη, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2025 Εφήβων, Νεανίδων, Νέων Ανδρών και Νέων Γυναικών, που έγινε στην Μάνδρα Αττικής.
Η 18χρονη (2007) πυγμάχος του ΟΦΗ (57 κιλά), κέρδισε στον τελικό την αθλήτρια της ΑΕΚ και πήρε την πρώτη θέση και το χρυσό μετάλλιο.
Ωστόσο, η πυγμαχία του ΟΦΗ, είχε και άλλες επιτυχίες στην διοργάνωση.
Την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο, κατέκτησαν ο Βασίλης Αποστολάκης (2008-60 κιλά) και η Ελένη Τσατσάκη (2008-50 κιλά).
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, συγχαίρει τους αθλητές για τις επιτυχίες τους και τους εύχεται ακόμα μεγαλύτερες διακρίσεις, μελλοντικά.