karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, βράβευσε κορυφαίους επιχειρηματίες-χορηγούς, ανθρώπους της οικογένειας του ΟΦΗ, πρόσωπα του αθλητισμού, αλλά και αθλητές του για επίλεκτες διακρίσεις το 2024, στην πρώτη εκδήλωση που διοργάνωσε για τα 100 χρόνια. Αναλυτικά οι βραβεύσεις:

Οι πέντε επιχειρηματίες

Πρόκειται για πέντε επιχειρηματίες, με διαχρονική προσφορά στο σύλλογο, μέσα απο χορηγίες, αναγκαίες για να μπορέσει το αθλητικό σωματείο, να επιβιώσει.
Οι πέντε επιχειρηματίες που τιμήθηκαν στην εκδήλωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι οι:

Αλέκος Δανδάλης:  Η οικογένεια Δανδάλη, με την μεγάλη ιστορία στον καφέ που πίνουν όλοι η Κρητικοί και πλέον σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, είναι μια οικογένεια που έχει ευεργετήσει το σύλλογο δίχως αμφιβολία. Τον Αλέκο Δανδάλη, βράβευσε ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Γιώργος Πιτσούλης.

Μηνάς Χαλκιαδάκης:   Η οικογένεια Χαλκιαδάκη και ο Μηνάς Χαλκιαδάκης προσωπικά, είναι διαχρονικά κοντά στον ΟΦΗ και μάλιστα στις δύσκολες εποχές, με μεγάλη συμβολή, στην επιστροφή της ποδοσφαιρικής ομάδας, στη μεγάλη κατηγορία, αλλά και στα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Το Μηνά Χαλκιαδάκη, εκπροσώπησε στην εκδήλωση ο διευθυντής του ομίλου, Μιχάλης Τζαγκαράκης. Την βράβευση έκανε ο βουλευτής της Ν.Δ. Λευτέρης Αυγενάκης.

-Μιχάλης Τζιράκης:   Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια για τον Μιχάλη Τζιράκη και το έχει προσφέρει στον ΟΦΗ, σαν ποδοσφαιριστής, παράγοντας και χορηγός. Είναι ένας  δικός μας άνθρωπος. Ο όμιλος STELLA HOTELS, είναι  πολύ κοντά στον ΟΦΗ με καθοριστική συμβολή στην ποδοσφαιρική ομάδα, αλλά και στα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Πρόσφατα εγκαινιάστηκε στο ΒΑΚ το υπερσύγχρονο γυμναστήριο, για τις υποδομές του ΟΦΗ, με τη συμβολή του κ. Τζιράκη, του κ. Βαρδαλαχάκη και κάποιων άλλων επιχειρηματιών.

Τον Μιχάλη Τζιράκη, εκπροσώπησε στην εκδήλωση, ο υιός του Δημήτρης Τζιράκης, ο οποίος επίσης έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο σύλλογο τα τελευταία χρόνια, αλλά και σε χορηγίες και στήριξη προς τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Την βράβευση έκανε ο βουλευτής της Ν.Δ. Κωνσταντίνος Κεφαλογιάννης.

Αντώνης Καράτζης:  Η οικογένεια ΚΑΡΑΤΖΗ είναι πολλά χρόνια κοντά στον ΟΦΗ. Ο Αντώνης Καράτζης ήταν από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες της επανεκκίνησης της ποδοσφαιρικής ομάδας, για να είναι εκεί που βρίσκεται σήμερα. Είναι όμως πολύ κοντά και στα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Τη βράβευση έκανε ο βουλευτής της ΝΔ Μάξιμος Σενετάκης.

Αντώνης Μιχελιδάκης:  Ο Αντώνης Μιχελιδάκης, είναι φίλος του ΟΦΗ επί σειρά ετών, θαμώνας στα αμπονέ, με αδυναμία στο τμήμα μπάσκετ, το οποίο στηρίξει πολύ δυνατά, τα τελευταία χρόνια και τον ευχαριστούμε πολύ αυτό. Τη βράβευση έκανε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Φραγκίσκος Παρασύρης.

 Tιμήθηκαν πρόσωπα απο την οικογένεια του ΟΦΗ

Τρία πρόσωπα, που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στην οικογένεια του ΟΦΗ, τίμησε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, στην εκδήλωση, για τα 100 χρόνια.
Μάλιστα και τους τρείς τους τίμησε σύσσωμο, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, σε ένδειξη αναγνώρισης για τη μεγάλη τους προσφορά στο σύλλογο.
Συγκεκριμένα βραβεύθηκαν:
Ο Παναγιώτης Σπυριδάκης, ο εμβληματικός Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με 55 χρόνια και πλέον συνεχόμενης διοικητικής προσφοράς, στον σύλλογο.

Ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ δεν μπόρεσε να παραστεί στην εκδήλωση, αλλά με ένα μήνυμα του σε VIDEO, το οποίο προβλήθηκε στον προτζέκτορα, μίλησε για την αγάπη του για τον ΟΦΗ και ευχαρίστησε για τη βράβευση.

Ο Κώστας Καζανάκης, ένας σπουδαίος παράγοντας του ΟΦΗ, που έγραψε ιστορία στην ΠΑΕ ΟΦΗ και συνεχίζει να προσφέρει στο σύλλογο, μέσα απο την παρουσία του, στο διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Και ο Μανώλης Τζιρίτας, ένα πρόσωπο σημείο αναφοράς, στο υπαλληλικό προσωπικό της ΠΑΕ ΟΦΗ, με σπουδαία προσφορά, στα καλά και στα δύσκολα χρόνια, της ομάδας.

 Οι υπόλοιπες βραβεύσεις

Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, βράβευσε στην εκδήλωση του, για την κοπή της πίτας του συλλόγου και τα 100 χρόνια:

-Tον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, για την επάνοδο της ομάδας στην Volley League. Τη βράβευση έκανε ο δήμαρχος Ηρακλείου, Αλέξης Καλοκαιρινός.

Μάλιστα στην εκδήλωση προβλήθηκε στον προτζέκτορα ένα VIDEO με τις ιστορικές στιγμές της ανόδου του ΟΦΗ, στους τελικούς με τον Πανιώνιο, μέσα σε κλίμα συγκίνησης, απο τον πρόεδρο του συλλόγου.

-Τον πρόεδρο της ΕΠΣΗ Νίκο Τζώρτζογλου, για την εκλογή του στη θέση του αναπληρωτή προέδρου της ΕΠΟ, που είναι η υψηλότερη θέση που έχει λάβει παράγοντας του Ηρακλείου, στην Ομοσπονδία. Τη βράβευση έκανε ο αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου, Νίκος Συριγωνάκης.

-Τον πρωταθλητή Ελλάδος απο το τμήμα στίβου του ΟΦΗ Μύρων Ρεθυμνιωτάκη, ο οποίος συνεχίζει την καριέρα του στην Αμερική, μετά απο υποτροφία, που εξασφάλισε σε συνεργασία με την MAX COLLEGE, εταιρεία με την οποία συνεργάζεται πλέον ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και ευελπιστεί και άλλοι επίλεκτοι αθλητές του συλλόγου, να έχουν αυτην την ευκαιρία.

Ο αθλητής του ΟΦΗ, που είναι στην Αμερική με μήνυμα του σε VIDEO, αναφέρθηκε στην μεγάλη εμπειρία που βιώνει.

Το βραβείο παρέλαβε ο πατέρας του και προπονητής του ΟΦΗ, Μπάμπης Ρεθυμνιωτάκης. Την βράβευση έκανε ο βουλευτής του ΚΚΕ Μανώλης Συντιχάκης.

-Την σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, που εκπροσώπησε το σύλλογο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Συλλόγων 2024 (European Club Cup 2024), το λεγόμενο Champions League σκακιού, στη Σερβία. Οι σκακιστές αυτοί είναι οι Παναγιώτης Χριστοδούλου (προπονητής και σκακιστής), Γιώργος Γκούμας, Νίκος Παναγιωτάκος, Γιάννης Κουβίδης, Τόνια Χριστοδουλάκη, Ασημένια Τσαπάκη. Τη βράβευση έκανε ο δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας.

-Το τμήμα μπάσκετ,  του ΟΦΗ, για την ξεχωριστή κοινωνική του δράση. Τη βράβευση, προς το μέλος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, Ηρακλή Σφακιανάκη, έκανε ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Γιάννης Τσαπάκης.

-Τον τερματοφύλακα Στέλιο Τσαβολάκη, αθλητή "σημαία" του τμήματος πόλο του ΟΦΗ. Τη βράβευση έκανε ο αντιπρόεδρος του ΠΑΕ ΟΦΗ, Ηλίας Πουρσανίδης.

-Την πρωταθλήτρια Ελλάδος, στην πυγμαχία, Μαρία Βεργετάκη, η οποία συμμετείχε και στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα με την Εθνική ομάδα. Η αθλήτρια του ΟΦΗ, συμμετείχε στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα και το βραβείο παρέλαβε ο πατέρας της. Τη βράβευση έκανε ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Ξυλούρης.

-Την "ψυχή" της ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, εδώ και χρόνια, Νίκο Σατσάκη (Λαχανάς) και ενεργό μέλος των οργανωμένων συνδέσμων του ΟΦΗ. Τη βράβευση έκανε ο αντιδήμαρχος Νίκος Γιαλυτάκης.

 

Δείτε εδώ φωτογραφίες απο τις βραβεύσεις

 

Δείτε παρακάτω VIDEOS απο την εκδήλωση.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Αλέκος Δανδάλης, ιδιοκτήτης της εταιρείας "ΚΑΦΕΣ ΔΑΝΔΑΛΗ" και ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, αλλά και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ήταν στα τιμώμενα πρόσωπα, της φαντασμαγορικής εκδήλωσης για τα 100 ΧΡΟΝΙΑ ΟΦΗ.
Την εκδήλωση, διοργάνωσε με επιτυχία ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που έχει ξεκινήσει για τον ένα αιώνα, που συμπληρώνει φέτος ο σύλλογος (1925-2025).

Ο Αλέκος Δανδάλης, ήταν μεταξύ των 5 κορυφαίων επιχειρηματιών που βραβεύτηκαν, για την διαχρονική του χορηγική προσφορά στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

"Η οικογένεια Δανδάλη, με την μεγάλη ιστορία στον καφέ που πίνουν όλοι η Κρητικοί και πλέον σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, είναι μια οικογένεια που έχει ευεργετήσει το σύλλογο δίχως αμφιβολία" αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην εκδήλωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που γνώρισε μεγάλη επιτυχία.

Τη βράβευση, στον Αλέκο Δανδάλη, έκανε ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Γιώργος Πιτσούλης.

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, βραβεύτηκε, για την επιστροφή της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, στη μεγάλη κατηγορία.

Μάλιστα στην εκδήλωση, προβλήθηκε στον προτζέκτορα ένα VIDEO με τις ιστορικές στιγμές της ανόδου του ΟΦΗ, στους τελικούς με τον Πανιώνιο, μέσα σε κλίμα συγκίνησης, απο τον πρόεδρο του συλλόγου.

Τη βράβευση στον Γιάννη Δανδάλη, έκανε ο δήμαρχος Ηρακλείου, Αλέξης Καλοκαιρινός.

Το βόλεϊ του ΟΦΗ, είχε την τιμητική του και στο φιλμ που παρουσιάστηκε στην εκδήλωση το οποίο ήταν ένα φλας μπακ με φωτογραφίες ντοκουμέντα, απο την ιστορία 100 χρόνων του ΟΦΗ, με πλούσια αναφορά στις επιτυχίες και των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Μέσα σε αυτό, μεταξύ άλλων, υπήρχε η πρώτη ομάδα βόλεΪ γυναικών του ΟΦΗ το 1928, ιστορικές φωτογραφίες απο την ανδρική ομάδα το 1970, η ιστορική άνοδος του ανδρικού τμήματος βόλεϊ στη Γ' Εθνική το 1999 στο Πανεπαρχιακό πρωτάθλημα που έγινε στη Σύρο, η πρώτη άνοδος στην ιστορία του ΟΦΗ στην Volley League Ανδρών το 2019 και η επιστροφή στα σαλόνια το 2024, όπως και η άνοδος της γυναικείας ομάδας βόλει του ΟΦΗ, για πρώτη φορά στην ιστορία της στην Α2 γυναικών το 2023.

Στην λαμπρή εκδήλωση, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, βράβευσε κορυφαίους επιχειρηματίες-χορηγούς, ανθρώπους της οικογένειας του ΟΦΗ, πρόσωπα του αθλητισμού, αλλά και αθλητές του για επίλεκτες διακρίσεις το 2024, στην πρώτη εκδήλωση, που διοργάνωσε για τα 100 χρόνια.

Ο κρητικός λυράρης Γρηγόρης Σαμόλης, απογείωσε με τις μαντινάδες του για τον ΟΦΗ, την εκδήλωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για τα 100 χρόνια απο την ίδρυση του συλλόγου, που γνώρισε μεγάλη επιτυχία και το γλέντι κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, με τον Κρητικό καλλιτέχνη, να δίνει ρέστα. Ο ίδιος δήλωσε συγκινημένος στην αρχή της εκδήλωσης, που θα τραγουδήσει για τον ΟΦΗ και όπως είπε ήταν για τον ίδιο ένα παιδικό όνειρο!

Δείτε στα παρακάτω VIDEO όλη την εκδήλωση και το φιλμ για τα 100 χρόνια ΟΦΗ.

Πέντε στροφές πριν απο το τέλος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, τα κορίτσια της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, οδηγούν την κούρσα της Α2 γυναικών, με στόχο να εξασφαλίσουν το πλεονέκτημα έδρας, στα πλει-οφ ανόδου (θέσεις 1-4).

Τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, ξεπέρασαν το εμπόδιο και της Αργυρούπολης την οποία κέρδισαν με 3-1 σετ (14-25, 25-18, 25-14, 25-20), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και παρέμειναν στην πρώτη θέση.

Επόμενος τους, αντίπαλος, το προσεχές Σάββατο (22/2, 3μμ) η ομάδα της Πετρούπολης, σε ένα ακόμη δυνατό παιχνίδι, αυτή τη φορά στην Αθήνα.

Παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό με Αθηναικές ομάδες, τα κορίτσια του ΟΦΗ, δείχνουν ότι έχουν το βάθος και την ποιότητα, να διεκδικήσουν την άνοδο, μέχρι το τέλος.

Αναλυτικά η εικόνα της Α' Ζώνης στην Α2 γυναικών, μετά την 17η αγωνιστική:

Α2 Γυναικών – Α’ Ζώνη – 17η αγωνιστική

ΣΦΑΜ Φοίβος – ΑΟ Κύδων 3-0 (25-11, 25-15, 25-8)

ΓΕ Παναχαϊκή – ΑΟ Θρίαμβος 1-3 (20-25, 18-25, 25-22, 21-25)

ΑΕ Αγίας Παρασκευής – ΓΣ Πετρούπολης 0-3 (15-25, 18-25, 8-25)
ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημητρίου – ΓΣ Ηλιούπολης 3-0 ( 25-20, 25-18, 25-16)

ΟΦΗ – ΑΟΝ Αργυρούπολης 3-1 (14-25, 25-18, 25-14, 25-20)

Ν.ΟΠΕ. Ρεθύμνου – Αιγάλεω 3-1  (17-25, 25-16, 25-19, 25-22)

Η Βαθμολογία
1. ΟΦΗ 42

2. ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 40
-. ΣΦΑΜ Φοίβος 40
4. ΑΟΝ Αργυρούπολης 36
5. ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 34
6. ΓΣ Ηλιούπολης 32
7. ΓΣ Πετρούπολης 27
8. ΑΟ Αιγάλεω 19
9. Ν. ΟΠΕ Ρεθύμνου 15
10. ΓΕ Παναχαϊκή 14
11. ΑΕ Αγίας Παρασκευής 7
12. ΑΟ Κύδων 0


Οι τελευταίες 5 αγωνισττικές

18η αγωνιστική - Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2025

ΓΣ Ηλιούπολης - ΑΕ Αγ. Παρασκευής
ΑΟ Θρίαμβος - ΑΠΌ Δάφνη
ΑΟ Κύδων - ΓΕ Παναχαϊκή
ΓΣ Πετρούπολης - ΟΦΗ
ΑΟΝ Αργυρούπολης - ΝΟΠ Ρεθύμνου
ΑΟ Αιγάλεω - ΣΦΑΜ Φοίβος

19η αγωνιστική - Σάββατο 1 Μαρτίου 2025

ΟΦΗ - ΓΣ Ηλιούπολης
ΑΕ Αγ. Παρασκευής - ΑΟ Θρίαμβος
ΑΠΌ Δάφνη - ΑΟ Κύδων
ΓΕ Παναχαϊκή - ΣΦΑΜ Φοίβος
ΝΟΠ Ρεθύμνου - ΓΣ Πετρούπολης
ΑΟΝ Αργυρούπολης - ΑΟ Αιγάλεω

20η αγωνιστική - Σάββατο 8 Μαρτίου 2025

ΓΣ Ηλιούπολης - ΝΟΠ Ρεθύμνου
ΑΟ Θρίαμβος - ΟΦΗ
ΑΟ Κύδων - ΑΕ Αγ. Παρασκευής
ΣΦΑΜ Φοίβος - ΑΠΌ Δάφνη
ΓΣ Πετρούπολης - ΑΟΝ Αργυρούπολης
ΑΟ Αιγάλεω - ΓΕ Παναχαϊκή

21η αγωνιστική - Σάββατο 22 Μαρτίου 2025

ΑΟΝ Αργυρούπολης - ΓΣ Ηλιούπολης
ΝΟΠ Ρεθύμνου - ΑΟ Θρίαμβος
ΟΦΗ - ΑΟ Κύδων
ΑΕ Αγ. Παρασκευής - ΣΦΑΜ Φοίβος
ΑΠΌ Δάφνη - ΓΕ Παναχαϊκή
ΓΣ Πετρούπολης - ΑΟ Αιγάλεω

22η αγωνιστική - Σάββατο 29 Μαρτίου 2025

ΓΣ Ηλιούπολης - ΓΣ Πετρούπολης
ΑΟ Θρίαμβος - ΑΟΝ Αργυρούπολης
ΑΟ Κύδων - ΝΟΠ Ρεθύμνου
ΣΦΑΜ Φοίβος - ΟΦΗ
ΓΕ Παναχαϊκή - ΑΕ Αγ. Παρασκευής
ΑΟ Αιγάλεω - ΑΠΌ Δάφνη

Πηγή φωτογραφίας: Δημήτρης Τσίτας

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μεγάλη νίκη με ανατροπή για τα κορίτσια του ΟΦΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi