O πολύπειρος κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, αναδείχθηκε MVP της μεγάλης νίκης του ΟΦΗ, επί του Μίλωνα με 3-0 σετ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο Ανδρεάδης, είχε 8π (3 μπλοκ) και όπως ανέφερε "σήμερα παίξαμε με την πλάτη στον τοίχο. Ήταν ένα παιχνίδι κομβικό, παίζαμε με μια πάρα πολύ καλή ομάδα. Παίξαμε απελευθερωμένα και βγάλαμε αυτό το αποτέλεσμα. Το βραβείο του MVP το αφιερώνω στους συμπαίκτες μου, στη διοίκηση, στον προπονητή μου. Ήταν μια ομαδική προσπάθεια. Καταφέραμε έστω και τελευταία στιγμή να κρατηθούμε στην κατηγορία, γιατί το αξίζαμε. Παίξαμε καλό βόλεϊ, αλλά σε κάποια παιχνίδια, στα τελειώματα των σετ, κάναμε λάθη και τα χάναμε. Θα μπορούσαμε να έχουμε πάνω απο 25-26 πόντους. Ευελπιστώ στα πλει-οφ να παίξουμε ακόμα καλύτερα. Δεν ξέρουμε, μπορεί να γίνουν και θαύματα. Με τις υπόλοιπες ομάδες, Σύρο και Κηφισιά, δεν έχουμε μεγάλες διαφορές. Αν παίξουμε το βόλεϊ που μπορούμε, έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε κάτι καλύτερο και η διοίκηση να ξεκινήσει το σχεδιασμό για τη νέα χρονιά".
Τον Ανδρέα Ανδρεάδη βράβευσε ο βουλευτής Ηρακλείου της ΝΔ και πρώην υφυπουργός αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος είναι φίλος του βόλεϊ και παρακολούθησε με ενδιαφέρον το παιχνίδι.
Μετά το τέλος του αγώνα, συνεχάρη τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, το προπονητικό επιτελείο και τους πάικτες, για την παραμονή στην κατηγορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τέσσερις στροφές, πριν το φινάλε της κανονικής διάρκειας της Α2 βόλεϊ γυναικών, τα κορίτσια του ΟΦΗ, παραμένουν στην πρώτη θέση και θέλουν να συνεχίσουν, ώστε να έχουν το προβάδισμα, στα πλει-οφ ανόδου (1-4).
Το Σάββατο (1/3), υποδέχονται την Ηλιούπολη, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου (4μμ), σε ένα ακόμη δυνατό παιχνίδι.
Ο ΟΦΗ είναι στην πρώτη θέση με 42 βαθμούς και η Ηλιούπολη, στην 6η θέση, με 35 βαθμούς.
Το παιχνίδι, θα διευθύνουν οι διαιτητές, Κόκκας, Χαριτωνίδου.
Αναλυτικά η εικόνα της Α2 βόλεϊ γυναικών:
Α2 Γυναικών - Α' Ζώνη - 19η αγωνιστική
Σάββατο 1 Μαρτίου 2025
Αγ. Δημητρίου, 15.00: Α.Π.Ο. Δάφνη Αγ. Δημητρίου - Α.Ο. Κύδων, Διαιτητές: Δουκάκη, Γεωργοπούλου Αγγ..
Βαρδινογιάννειο, 16.00: Ο.Φ.Η. - Γ.Σ. Ηλιούπολης, Διαιτητές: Κόκκας, Χαριτωνίδου.
Παναχαϊκής, 18.00: Γ.Ε. Παναχαϊκή - Σ.Φ.Α.Μ. Φοίβος, Διαιτητές: Δαγκούνας, Γεωργοπούλου Ευγ..
Νότου Αγ. Παρασκευής, 19.00: Α.Ε. Αγ. Παρασκευής - Α.Ο. Θρίαμβος, Διαιτητές: Δρόσος, Ρούσσος.
Α' Αργυρούπολης, 19.30: Α.Ο.Ν. Αργυρούπολης - Α.Ο. Αιγάλεω, Διαιτητές: Μαλλιάρα, Βέντρας.
Κυριακή 2 Μαρτίου 2025
«Μ. Μερκούρη» Ρέθυμνο, 16.00: Ν.Ο.Π. Ρεθύμνου - Γ.Σ. Πετρούπολης, Διαιτητές: Κουνδουράκη, Παπαδάκη Αν..
Η Βαθμολογία
1. ΟΦΗ (47-14) 45
2. ΣΦΑΜ Φοίβος (46-17) 43
3. Δάφνη Αγίου Δημητρίου (45-19) 40
4. ΑΟΝ Αργυρούπολης (43-19) 39
5. Θρίαμβος Χαϊδαρίου (42-26) 37
6. ΓΣ Ηλιούπολης (42-26) 35
7. ΓΣ Πετρούπολης (32-31) 27
8. Αιγάλεω (25-42) 19
9. ΓΕ Παναχαϊκή (22-41) 17
10. Ν.ΟΠΕ Ρεθύμνου (22-45) 15
11. ΑΕ Αγ. Παρασκευής (13-48) 7
12. Κύδων (3-54) 0
ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 4 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ
19η αγωνιστική - Σάββατο 1 Μαρτίου 2025
ΟΦΗ - ΓΣ Ηλιούπολης
ΑΕ Αγ. Παρασκευής - ΑΟ Θρίαμβος
ΑΠΌ Δάφνη - ΑΟ Κύδων
ΓΕ Παναχαϊκή - ΣΦΑΜ Φοίβος
ΝΟΠ Ρεθύμνου - ΓΣ Πετρούπολης
ΑΟΝ Αργυρούπολης - ΑΟ Αιγάλεω
20η αγωνιστική - Σάββατο 8 Μαρτίου 2025
ΓΣ Ηλιούπολης - ΝΟΠ Ρεθύμνου
ΑΟ Θρίαμβος - ΟΦΗ
ΑΟ Κύδων - ΑΕ Αγ. Παρασκευής
ΣΦΑΜ Φοίβος - ΑΠΌ Δάφνη
ΓΣ Πετρούπολης - ΑΟΝ Αργυρούπολης
ΑΟ Αιγάλεω - ΓΕ Παναχαϊκή
21η αγωνιστική - Σάββατο 22 Μαρτίου 2025
ΑΟΝ Αργυρούπολης - ΓΣ Ηλιούπολης
ΝΟΠ Ρεθύμνου - ΑΟ Θρίαμβος
ΟΦΗ - ΑΟ Κύδων
ΑΕ Αγ. Παρασκευής - ΣΦΑΜ Φοίβος
ΑΠΌ Δάφνη - ΓΕ Παναχαϊκή
ΓΣ Πετρούπολης - ΑΟ Αιγάλεω
22η αγωνιστική - Σάββατο 29 Μαρτίου 2025
ΓΣ Ηλιούπολης - ΓΣ Πετρούπολης
ΑΟ Θρίαμβος - ΑΟΝ Αργυρούπολης
ΑΟ Κύδων - ΝΟΠ Ρεθύμνου
ΣΦΑΜ Φοίβος - ΟΦΗ
ΓΕ Παναχαϊκή - ΑΕ Αγ. Παρασκευής
ΑΟ Αιγάλεω - ΑΠΌ Δάφνη
Στην εξέδρα, μαζί με τους φιλάθλους του ΟΦΗ, στην Τρίπολη, βρέθηκαν ο Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης και ο ταμίας του συλλόγου Γιάννης Κουμπενάκης.
Και οι δυο, έζησαν απο το "πέταλο", τη μεγάλη νίκη (0-1), που φέρνει τον ΟΦΗ, ακόμα πιο κοντά στο μεγάλο στόχο, της συμμετοχής του, στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Και οι δυο, απόλαυσαν την εκδρομή, πανηγύρισαν τη νίκη και τραγούδησαν συνθήματα, ενώ στάθηκαν ιδιαίτερα στο μεγαλείο του κόσμου του ΟΦΗ, ο οποίος δημιούργησε μια φανταστική ατμόσφαιρα στην Τρίπολη, χωρίς να συμβεί το παραμικρό.
Στην Τρίπολη, βρέθηκε σαν φίλαθλος και ο υπεύθυνος οικονομικών του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Μάνος Ζωάκης.

