Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είχα γράψει και στο πρόσφατο παιχνίδι πρωταθλήματος στο Ηράκλειο, στο οποίο ο ΟΦΗ κυριάρχησε στο γήπεδο και η νίκη αν και ήρθε στο 92' με 2-1, τον αδικεί σαν σκόρ, ότι ο Αστέρας Τρίπολης, ήταν εντυπωσιακά χειρότερος, απο ότι τον περιμέναμε.
Μάλιστα, είχα τονίσει, ότι αν είναι στο ίδιο μοτίβο και στο παιχνίδι Κυπέλλου, δεν θα έχει καμία τύχη, απέναντι στον ΟΦΗ, όπως και έγινε.
Ο ΟΦΗ με την ώθηση που του έδωσε 2 χιλιάδες κόσμος, που έκανε την Τρίπολη...Γεντί Κουλέ, αλλά και την κεντροεπιθετική του ποιότητα (πολύ καλοί οι Καραχάλιος και Ανδρούτσος), έδειξε πιο ομάδα στο γήπεδο και κατάφερε με το γκολ του Φούντα, να πάρει μεγάλο προβάδισμα για την ρεβάνς.
Που θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο, αν ο Φούντας, είχε ευστοχήσει στο πέναλτι, για να έχει σχεδόν τελειώσει ο ΟΦΗ τη δουλειά, για την πρόκριση στον τελικό Κυπέλλου.
Ακόμα και με το 0-1, όμως, ισχύει για τον Αστέρα, το "καλως ήρθατε στην κόλαση!".
Που σημαίνει ...καλως ήρθατε στο καμίνι του Γεντί Κουλέ, το οποίο στις 2 Απριλίου θα κοχλάζει, απο την δίψα του κόσμου, να ξαναδεί τον ΟΦΗ, μετά απο 35 χρόνια, σε ένα τελικό Κυπέλλου (τελευταία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2).
Ας με συγχωρέσει ο συμπαθής σε μένα Σάββας Παντελίδης, αλλά αυτός ο Αστέρας, που έχουμε δεί στα τελευταία παιχνίδια με τον ΟΦΗ, απλά δεν μπορεί να κάνει την ανατροπή που ονειρεύεται.
Αφού, δεν κατάφερε, να εκμεταλλευτεί την τραγική παράδοση του ΟΦΗ, στο γήπεδο που δεν είχε κερδίσει ποτέ και να έχει η δική του ομάδα, ένα προβάδισμα στη ρεβάνς του Γεντί Κουλέ, τότε γνωρίζει και ο ίδιος, πως έχει πλέον η κατάσταση.
Ο Αστέρας, είναι σκιά του καλού εαυτού που είχε δείξει χτίζοντας ένα μεγάλο σερί με 8 νίκες και μια ισοπαλία με τον Ολυμπιακό.
Τα τρεξίματα του στο γήπεδο, οι επινοήσεις του παιχνιδιού (δεν φτάνει μόνο ο Εντερ), η έλειψη αποτελεσματικότητας στις στιγμές του αγώνα (Μπαρτόλο-Χατζηγιοβάννης).
Για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι με τον ΟΦΗ, ο Αστέρας, δεν έδειξε κάτι ιδιαίτερο.
Δεν είχε ποτέ το πάνω χέρι στον αγώνα, ενώ μετά το γκολ του ΟΦΗ, έδειξε ένα τρομερό εκνευρισμό και γενικά "χάθηκε" στο γήπεδο.
Είχε να διαχειριστεί και την πίεση απο τον κόσμο του ΟΦΗ, ο οποίος φαίνεται να αποδιοργάνωσε τους γηπεδούχους, οι οποίοι δεν έχουν συνηθίσει να παίζουν σε τόσο μεγάλο κοινό, στο γήπεδο τους.
Δεν ξέρω τι Αστέρα, θα δούμε, στη ρεβάνς του Γεντί Κουλέ.
Αν όμως, το επίπεδο απόδοσης του, είναι το ίδιο, με τα τελευταία δυο παιχνίδια, δεν έχει καμία τύχη, στο "καμίνι".
Αυτόν τον Αστέρα, που βλέπουμε στα τελευταία δυο παιχνίδια, οι παίκτες και ο κόσμος του ΟΦΗ, θα τους καταπιούν, πριν βγούν απο την καταπακτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με δυο χιλιάδες φιλάθλους στο πλευρό του, ο ΟΦΗ έκανε το πρώτο βήμα για τον τελικό
Θλίψη σκόρπισε, στην οικογένεια του ΟΦΗ, ο χαμός του Μανώλη Λιδάκη.
Ο Κρητικός τραγουδιστής, ήταν ένθερμος φίλος της ομάδας.
"Ο ΟΦΗ ήταν για τον Μανώλη, μια μεγάλη αγάπη, όπως και το τραγούδι" αναφέρει στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, για τον Μανώλη Λιδάκη, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει ότι:
"Είναι πραγματικά κρίμα, μέσα σε αυτή τη μέρα χαράς, για το σύλλογο μας, με τη μεγάλη νίκη στην Τρίπολη, να αποχαιρετούμε, ένα ΜΕΓΑΛΟ ΟΜΙΛΙΤΗ, όπως ήταν ο Μανώλης Λιδάκης, που έφυγε πολύ νέος, σε ηλικία 65 ετών.
O χαμός του, σκόρπισε θλίψη, σε όλη την οικογένεια του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ ήταν για τον Μανώλη, μια μεγάλη αγάπη, όπως και το τραγούδι.
Ο Μανώλης έφυγε, αλλά τα τραγούδια του είναι εδώ, για να τον έχουμε πάντα, στη μνήμη μας.
Καλό Παράδεισο, Μανώλη Λιδάκη".
"Δεν είναι πλέον, όνειρο" αναφέρει σε χτύπημα του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, μετά τη μεγάλη νίκη της ποδοσφαιρικής ομάδας, στην Τρίπολη (0-1) στον πρώτο ημιτελικό, του Κυπέλλου Ελλάδος.
O Ερασιτέχνης ΟΦΗ, καλεί τους φιλάθλους, την Κυριακή στο γήπεδο, στο παιχνίδι με τη Λαμία, για να χειροκροτήσουν τους παίκτες, ενώ εύχεται καλή επιστροφή στους φιλάθλους, οι οποίοι "για μια ακόμη φορά, έστειλαν μηνύματα πολιτισμού, σε όλη την Ελλάδα!"
Αναφέρει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ:
"Δεν πλέον, μόνο όνειρο!
Μεγάλη νίκη, με μεγάλη ψυχή!
Στη ρεβάνς, 2 Απριλίου, στο "σπίτι" μας, όλοι ξέρουμε τι πρέπει να γίνει.
Και θα γίνει.
Και την Κυριακή, όμως, με τη Λαμία (2/3, 5μμ) αυτά τα παιδιά, αξίζουν το χειροκρότημα μας!
Τα έδωσαν όλα στο γήπεδο!
Καλή επιστροφή, στους υπέροχους φιλάθλους μας!
Για μια ακόμη φορά, έστειλαν μηνύματα πολιτισμού, σε όλη την Ελλάδα!".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMH
Με δυο χιλιάδες κόσμο στο πλευρό του, ο ΟΦΗ έκανε το πρώτο βήμα για τον τελικό