Ο ΟΦΗ εξασφάλισε την παραμονή του στην Volley League και πηγαίνει στην Πολίχνη (Κυριακή, 2/3, 5μμ) στο τελευταίο παιχνίδι της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, για τη νίκη, προκειμένου να μπεί δυνατά στα πλει-οφ για το γκρούπ 5-7, για την διεκδίκηση μιας θέση στην Ευρώπη (η 5η ομάδα κερδίζει τη συμμετοχή της στο Τσάλεντζ Καπ).
Όπως τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης "εξασφαλίσαμε την παραμονή, που ήταν ο πρωταρχικός μας στόχος. Αλλα τώρα μπαίνουμε στην διαδικασία να διεκδικήσουμε μια ψηλότερη θέση, είτε είναι η θέση που δίνει την έξοδο στην Ευρώπη, είτε είναι μια θέση πιο ψηλά, απο αυτήν που βρισκόμαστε σήμερα. Αρα, θα πάμε να παίξουμε για τη νίκη και να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς".
Η αποστολή του ΟΦΗ, θα μεταβεί το Σάββατο (1/3) στη Θεσσαλονίκη και θα προπονηθεί στο βοηθητικό γήπεδο του PAOK SPORTS ARENA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με νίκη στην Πολίχνη, ο ΟΦΗ μπαίνει στο κόλπο για μια θέση στην Ευρώπη
Ο ΟΦΗ, κέρδισε τον Μίλωνα με 3-0 (25-18, 25-20, 25-13), εξασφάλισε την παραμονή στην κατηγορία και ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, είχε κάθε λόγο να είναι χαρούμενος, μετά το παιχνίδι.
Οπως δήλωσε ο προπονητής του ΟΦΗ, "εξασφαλίσαμε τον πρωταρχικό στόχο, που είχαμε βάλει απο την αρχή της χρονιάς. Περάσαμε απο 40 κύματα, ωστόσο, παίξαμε καλό βόλεϊ, σε ένα μεγάλο διάστημα. Σήμερα ήμασταν πιο πεινασμένοι απο το Μίλωνα. Πιο πολλά ήταν στο τραπέζι, για μας και το μέλλον μας. Τους βάλαμε δύσκολα και καταφέραμε να πάρουμε μια καθαρή νίκη".
Για το ποιος θα είναι ο στόχος του ΟΦΗ, στο γκρούπ 5-7, ο Γιάννης Καλμαζίδης, ανέφερε ότι "ο στόχος του ΟΦΗ στο γκρούπ 5-7 θα είναι όσο μπορούμε πιο ψηλά. Έχουμε δείξει ότι με όλες τις ομάδες, με τις οποίες είμαστε κοντά, έχουμε διεκδικήσει νίκες. Θέλουμε και τώρα να συνεχίσουμε και να πάμε όσο πιο ψηλά. Είναι μεγάλο κατόρθωμα για το σύλλογο και πιστεύω ότι με συνεχή προσπάθεια, θα έχει και καλό μέλλον".
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ εξασφάλισε τη σωτηρία του και βάζει πλώρη για ψηλότερα
Ο ΟΦΗ με τη μεγάλη νίκη επί του Μίλωνα 3-0 (25-18, 25-20, 25-13), εξασφάλισε την παραμονή του στην κατηγορία, κλείδωσε την 7η θέση και θα αγωνιστεί στα πλει-οφ για τις θέσεις 5-7, που δίνει ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο για το Τσάλεντζ Καπ.
Ο ΟΦΗ, έχει ένα ακόμη παιχνίδι για την κανονική περίοδο, με τον Πήγασο Πολίχνης στη Θεσσαλονίκη, όπου θα παίξει για τη νίκη, καθώς θα κουβαλήσει την βαθμολογία του, στην επόμενη φάση.
Oτι και να γίνει σε αυτό το παιχνίδι, ο ΟΦΗ είναι 7ος, καθώς είναι στο +5 απο τον Πήγασο, ενώ σε περίπτωση ισοβαθμίας με τον Φλοίσβο ισοβαθμεί (είχε χάσει 3-2, είχε κερδίσει 3-1).
Στα πλει-οφ (5-7), ο ΟΦΗ θα αναμετρηθεί με την Κηφισιά και τον Φοίνικα Σύρου, ενώ στα πλέι-άουτ (8-10), θα αγωνιστούν οι Φλοίσβος, Πήγασος Πολίχνης και Αθλος Ορεστιάδας, εκ των οποίων οι δυο τελευταίοι θα αποχαιρετήσούν την κατηγορία.
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ εξασφάλισε τη σωτηρία του και βάζει πλώρη για ψηλότερα