"Ήμασταν πολύ καλοί στο μπλοκ και το σερβίς", ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, μετά τη νίκη των κοριτσιών του ΟΦΗ με 3-0 (25-15, 25-13, 25-22), επί της Ηλιούπολης στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Μια νίκη, που κρατάει τα κορίτσια του ΟΦΗ, στην κορυφή της Α2 βόλεϊ γυναικών, τρείς αγωνιστικές πριν το φινάλε της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.
Οπως είπε ο Νίκος Προύφας, "τα κορίτσια μας ήταν πολύ δυνατά στο φιλέ, στο μπλόκ και το σερβίς και πήραμε μια δίκαιη νίκη, απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα. Έχουμε τρία ακόμη παιχνίδια μπροστά μας και βλέπουμε το καθ΄' ένα ξεχωριστά, για να τερματίσουμε πρώτοι" ανέφερε ο Νίκος Προύφας, που δήλωσε χαρούμενος που είδε ξανά τις πρώην αθλήτριες του ΟΦΗ, Ελένη Καλουτσάκη και Ιωάννα Κοτζεδάκη, οι οποίες αγωνίζονται στην ομάδα της Ηλιούπολης, συνδυάζοντας το βόλεϊ με τις σπουδές.
Στη φωτογραφία, ο Νίκος Προύφας, με την άλλοτε πασαδόρο του ΟΦΗ, Ελένη Καλουτσάκη, που αγωνίζεται στην ομάδα της Ηλιούπολης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
To όνειρο της ανόδου, καλά κρατεί, για τα κορίτσια του ΟΦΗ, που καθάρισαν και την Ηλιούπολη, με 3-0 στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και τρείς στροφές πριν τη λήξη της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος της Α2 γυναικών, συνεχίζουν να οδηγούν την κούρσα!
"Μπράβο κοριτσάρες!" έγραψε στα μέσα κοινωνικης δικτύωσης, ο Οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, βρήκαν αντίσταση, απο την αντίπαλη ομάδα, μόνο στο τρίτο σετ, όταν προηγήθηκαν με 23-20, η Ηλιούπολη, μείωσε σε 23-22, αλλά μετά το ταιμ-άουτ του Νίκου Προύφα, ο ΟΦΗ με ένα 2-0, έκλεισε το σετ με 25-22 και το παιχνίδι με 3-0.
Πολύ όμορφες στιγμές, πριν την έναρξη του αγώνα!
Η ομάδα του ΟΦΗ, υποδέχθηκε με ανθοδέσμες τις δυο πρώην αθλήτριες του, που αγωνίζονται στην ομάδα της Ηλιούπολης, την Ελένη Καλουτσάκη και την Ιωάννα Κοτζεδάκη.
Σε μια ακόμη υπέροχη στιγμή, οι δυο ομάδες, φωτογραφήθηκαν μαζί, πριν την έναρξη της αναμέτρησης, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Τα σετ: 25-15, 25-13, 25-22.
Διαιτητές: Κόκκας, Χαριτωνίδου.
ΟΦΗ (Νίκος Προύφας): Γκουασταβίνο, Μαραθοκαμπίτου, Μανάι Σ, Πρινιωτάκη, Ποδαρά, Κοζωνάκη, Βούλγαρη, Γκιζέττη, Φανιουδάκη Ν, Αραμπατζή, Γαρεφαλάκη, Σφακιανάκη, Φανιουδάκη Ελ, Γαραζανάκη.
Δείτε παρακάτω το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Με ένα κασκόλ του ΟΦΗ, με το επετειακό σήμα των 100 χρόνων, το οποίο τοποθέτησε πάνω στο φέρετρο και όμορφα λόγια, ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Δημήτρης Αποστολάκης, αποχαιρέτησε το Μανώλη Λιδάκη, στην κηδεία του σπουδαίου Κρητικού καλλιτέχνη και μεγάλου φίλου του συλλόγου μας, που έγινε στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Μηνά.
"Με βαθιά θλίψη και συγκίνηση αποχαιρετούμε τον Μανώλη Λιδάκη. Η οικογένεια του ΟΦΗ, του εύχεται καλό ταξίδι στο Φως. Είμαστε σίγουροι ότι μαζί με τον Νίκο Ξυλούρη και τον Μανώλη Ρασούλη εκεί ψηλά, θα συνεχίσουν να τραγουδούν για την αγαπημένη μας ομάδα. Καλό ταξίδι, Μανώλη" ανέφερε ο Δημ. Αποστολάκης.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκπροσώπησαν στην κηδεία, ο Γεν. Γραμματέας Δημήτρης Αποστολάκης και ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων Γιάννης Αρώνης, ενώ παρέστη και το άλλοτε μέλος της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Βασίλης Κλάδος.
Οι εκπρόσωποι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εξέφρασαν τα θερμά τους συλλυπητήρια, στην οικογένεια του Μανώλη Λιδάκη και τους ανέφεραν ότι η οικογένεια του ΟΦΗ, δεν θα τον ξεχάσει ποτέ.
Στην κηδεία, παρόντες ήταν ακόμη παλιοί παράγοντες του ΟΦΗ και ποδοσφαιριστές, αλλά και στελέχη της ΠΑΕ ΟΦΗ, όπως και δημοσιογράφοι.
Ο Νίκος Δουλουφάκης, ο Γιώργος Βλαστός, ο Νίκος Γκουλής, ο Μύρων Σηφάκης, Μανώλης Πατεμτζής, ο Ηλίας Πουρσανίδης, ο Γιάννης Κουράκης, ο Σταυρος Αρναουτάκης, ο Λευτέρης Αυγενάκης, ο Μανώλης Συντιχάκης (ΚΚΕ), Mανώλης Βρέντζος, ήταν μερικά απο τα πρόσωπα που είδαμε, στο τελευταίο αντίο, στον Μανώλη Λιδάκη, o οποίος έφυγε σε ηλικία 65 ετών.Η Χαρούλα Αλεξίου, η Γλυκερία, ο Μάριος Φραγκούλης, μερικοί απο τους καλλιτέχνες, που έσπευσαν να τον συνοδεύσουν στην τελευταία του κατοικία.
Aλλά και πολλοί μουσικοί απο το Ηράκλειο, που με μπουζούκια, βιολιά και τραγούδια, αποχαιρέτησαν τον Μανώλη Λιδάκη.
Συντετριμμένα, τα αδέρφια του, Γιάννης και Χαρά, δέχθηκαν τα συλλυπητήρια απο πλήθος κόσμου.
Ο Γιάννης Λιδάκης και αυτός καταξιωμένος μουσικός, συγκλόνισε με το τελευταίο τραγούδι "σου είπε και άλλα" που είπε στον αδερφό του, μέσα στην εκκλησία.
Ο κόσμος αποχαιρέτησε τον Μανώλη Λιδάκη με το τραγούδι "άστρα μη με μαλώνετε", μέσα σε ρίγη συγκίνησης και πολλά χειροκροτήματα.
