Αξιόλογη παρουσία στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα υποδομών Κ17 ποδοσφαίρου γυναικών, κάνουν τα κορίτσια του ΟΦΗ, που έχουν κάνει 5Χ5 και εντυπωσιάζουν με την πορεία τους.
Στόχος είναι να πάρουν το πρωτάθλημα στην Κρήτη και να συνεχίσουν στην επόμενη φάση, σε Πανελλήνιο επίπεδο!
Απο την Κρήτη, συμμετέχουν στον όμιλο οι ΟΦΗ, Εργοτέλης (Ηράκλειο), Χάλης Βαρυπέτρου, Ποσειδώνας Καμισιανών (Χανιά), ΡΕΑ (Ρέθυμνο).
Την τεχνική καθοδήγηση της ομάδας, έχει η έμπειρη αθλήτρια της πρώτης ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, Δανάη Σιδηρά.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, στο τελευταίο τους παιχνίδι κέρδισαν στα Χανιά τον Χάλη Βαρυπέτρου, με 1-6.
Χατ-τρικ έκανε η Σπαθαράκη και απο ένα γκολ πέτυχαν οι Καρνομουράκη, Δασκαλάκη και Μαθιουδάκη Ελένη.
Η σύνθεση της ομάδας: Σαϊτάκη, Τρούλη, Χρονάκη, Μαθιουδάκη Νεφέλη, Σμαραγδάκη, Δασκαλάκη, Σπαθαράκη, Καρνομουράκη, Μοσχάμπαρη, Κουτσούρη, Αποστολάκη.
Επαιξαν ακόμη οι Βοσκάκη Μαθιουδάκη Ελένη, Τάταρη, Χρονάκη, Σιγανάκη.
Ο λίμπερο του ΟΦΗ Γιώργος Μιχελάκης, αναδείχτηκε MVP, στη νίκη του ΟΦΗ, στη Θεσσαλονίκη, επί του Πήγασου Πολίχνης, με 3-0 σετ (21-25, 23-25, 20-25).
Στις δηλώσεις του, ο Χανιώτης λίμπερο, συγκλόνισε με τις αναφορές του για τα Τέμπη, αφιέρωσε το βραβείο στη γυναίκα του, ενώ τόνισε ότι ο ΟΦΗ, θα παλέψει για την 5η θέση, που δίνει ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Οπως είπε ο Γιώργος Μιχελάκης «πρώτα απο όλα θέλω να μιλήσω για την τραγωδία των Τεμπών. Βγήκαμε όλοι στους δρόμους, για να τιμήσουμε τη μνήμη των παιδιών που χάθηκαν. Ελπίζουμε να έρθει η δικαίωση, πρώτα για τα παιδιά αυτά και έπειτα για τις οικογένειες τους. Όσον αφορά στο παιχνίδι, ήταν ένα ωραίο παιχνίδι, με πολλά ράλι και καλές άμυνες. Καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε και να πάρουμε αρκετές απο αυτές τις φάσεις. Νομίζω κάναμε ένα καλό συνολικά παιχνίδι, το οποίο δίκαια κερδίσαμε. Ο στόχος της ομάδας, ήταν μια γρήγορη σωτηρία και μετά να διεκδικήσουμε κάτι παραπάνω. Απο τη στιγμή που είμαστε πολύ κοντά με τους άλλους δυο αντιπάλους, θα παλέψουμε για την Ευρώπη και γιατί όχι να μην τερματίσουμε και πιο ψηλά. Αφιερώνω το βραβείο του MVP στη γυναίκα μου, που το περιμένει πολύ καιρό τώρα. Ακόμη, στους συμπαίκτες μου και την ομάδα μου, με τους οποίους παλεύουμε πολύ καιρό τώρα και τα καταφέραμε και είμαστε εδώ και προχωράμε».
Την βράβευση, του MVP, στον Γιώργο Μιχελάκη, έκανε ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ διεκδικεί μια θέση στην Ευρώπη
Γιάννης Καλμαζίδης: "Ονειρο για τον ΟΦΗ, η Ευρωπη, θα το κυνηγήσουμε"
O ΟΦΗ θα κυνηγήσει την έξοδο στην Ευρώπη, ανέφερε ο προπονητής της ομάδας Γιάννης Καλμαζίδης, μετά τη νίκη με 3-0 (21-25, 23-25, 20-25) επί του Πήγασου Πολίχνης στη Θεσσαλονίκη.
Οπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, "η Ευρώπη, είναι ένα όνειρο, που θα την κυνηγήσουμε. Αλλά, ας είμαστε με τα πόδια στο έδαφος. Εχουμε καταφέρει ένα μεγάλο στόχο, που ήταν η παραμονή και μάλιστα άνετα. Οτι έρθει επιπλέον είναι μπόνους, είναι έξτρα. Φυσικά και θα το κυνηγήσουμε".
Ο Γιάννης Καλμαζίδης, αναφέρθηκε στη νίκη του ΟΦΗ, επί του Πήγασου, στο τελευταίο παιχνίδι της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος. Οπως είπε "είμαστε σε καλή φόρμα. Ημασταν σε καλό επίπεδο, κατά τη διάρκεια όλη της χρονιάς. Είναι μια μεγάλη προσπάθεια παο το Σεπτέμβρη, μέχρι και τώρα. Σήμερα τελείωσε μια μεγάλη προσπάθεια και είμαστε πολύ χαρούμενοι και ευτυχισμένοι, που φτάσαμε σε αυτό το σημείο, με αυτούς τους βαθμούς που έχουμε και τις νίκες που έχουμε κάνει. Πάνω απο όλα όμως, την εικόνα που δείχνει η ομάδα, στο γήπεδο. Αυτό για μας, είναι πολύ ευχάριστο. Χάσαμε 4 παιχνίδια στο ται-μπρέικ. Τώρα τελειώνουμε τα παιχνίδια, πριν πάνε εκεί. Θέλουμε τα αποτελέσματα. Τώρα έχουμε και την ψυχολογική άνεση και θα πάμε ακόμα καλύτερα στα πλει-οφ".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ