Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, ετοιμάζεται για το παιχνίδι της 2ης αγωνιστικής με την Κηφισιά στο "Ζηρίνειο".
Το παιχνίδι ορίστηκε για το Σάββατο (29/10, 5μμ).
Αναλυτικά το προγραμμα των αγώνων της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Volley League ανδρών:
Volley League 2022-23- 2η αγωνιστική
Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2022
Γυμναστήριο Αγίου Θωμά, Μαρούσι, 16:30 (χωρίς θεατές) (Live Streaming PAO T.V.): Παναθηναϊκός Α.Ο. - Π.Α.Ο.Κ.
Γυμναστήριο Ζηρίνειο, Κηφισιά, 17:00 (Live Streaming ESAP T.V.): Α.Ο.Π. Κηφισιάς - Ο.Φ.Η.
Γυμναστήριο "Αλέξανδρος Νικολαΐδης", Πολίχνη, 19:00 (Live Streaming ESAP T.V.): Πήγασος Πολίχνης - Α.Ο.Ν.Σ.Μίλων
Γυμναστήριο Μελίνα Μερκούρη, Ρέντη, 21:30 (Ε.Ρ.Τ.): Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. - Α.Ο.Φοίνικας ΟΝΕΧ
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2022
Γυμναστήριο Δ.Α.Κ. Καλυβίων, 18:00 (χωρίς θεατές) (Live Streaming ESAP T.V.): Φ.Ε.Σ.Αριστοτέλης Σκύδρας - Άθλος Ορεστιάδας
Μια ακόμη απώλεια για τον ΟΦΗ, ενόψει του αγώνα με τον Αρη. Ο Κώστας Γιαννούλης έχει υποστεί θλάση β' βαθμού και τέθηκε νοκ-άουτ.
Το ίδιο και ο Ντίκο (θλάση), ο οποίος δεν αγωνίστηκε και με τη Λαμία.
Εκτός θα είναι και ο Νέιρα, που επίσης έχει μείνει καιρό έξω λόγω θλάσης στη γάμπα.
Δεν υπολογίζεται και ο Τσιλιανίδης, ο οποίος δεν έχει αγωνιστεί σε κανένα απο τα 9 πρώτα παιχνίδια του ΟΦΗ, στο πρωτάθλημα!
Oι 200 περίπου αθλητές απο τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, έδωσαν χρώμα και ζωντάνια στην θύρα 6, στο παιχνίδι ΟΦΗ-Λαμία, τονίζει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο οποίος ευχαριστεί προσωπικά τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ Μηνά Λυσάνδρου, για την αποδοχή του αιτήματος.
"Το χαμόγελο στα πρόσωπα τους, αλλά και το πάθος, με το οποίο υποστήριξαν στην ομάδα μας, ήταν κάτι που οφείλουμε όλοι να διαφυλάξουμε, για το μέλλον" αναφέρει για την παρουσία των παιδιών ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση:
"Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα ήθελε να ευχαριστήσει την ΠΑΕ ΟΦΗ και προσωπικά τον διευθύνοντα σύμβουλο Μηνά Λυσάνδρου, ώστε να ανοίξει η θύρα 6 και να φιλοξενεί πλέον παιδιά-αθλητές, των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Η αρχή έγινε στο παιχνίδι ΟΦΗ-Λαμία, όπου 200 περίπου παιδιά απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, έδωσαν χρώμα και ζωντάνια στο γήπεδο.
Το χαμόγελο στα πρόσωπα τους, αλλά και το πάθος, με το οποίο υποστήριξαν στην ομάδα μας, ήταν κάτι που οφείλουμε όλοι να διαφυλάξουμε, για το μέλλον.
Αυτά τα παιδιά, είναι οι αυριανοί πρωταγωνιστές του συλλόγου μας, αλλά και οι αυριανοί φίλαθλοι μας.
Εκείνοι που θα μεταδώσουν την ιδέα του ΟΦΗ στις επόμενες γεννιές.
Με καλή συνεργασία και συνενόηση, το πρωτο βήμα έγινε και πλέον στόχος είναι σε κάθε παιχνίδι του ΟΦΗ, η εικόνα να είναι όλο και καλύτερη".