Ο ΟΦΗ έχει μεγάλες επιθετικές ανάγκες, αλλά ο Κονγκολέζος επιθετικός Μπιφουμά, που αποκτήθηκε στα τέλη του Σεπτέμβρη, αδυνατεί να βοηθήσει την κρητική ομάδα.
Ο διεθνής επιθετικός, είναι ανέτοιμος και για τον λόγο αυτό, ο Λιθουανός Νταμπράουσκας, τον έκοψε απο την αποστολή, για την Θεσσαλονίκη.
Ο Μπιφουμά δεν έχει καταφέρει ακόμη, να βρεθεί σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο φυσικής κατάστασης, για να μπορέσει να βοηθήσει ουσιαστικά τον ΟΦΗ και όλα δείχνουν, ότι αυτό δύσκολα θα συμβεί πριν την διακοπή για το Μουντιάλ στα μέσα Νοεμβρίου.
Ο Νταμπράουσκας αναγκάστηκε να πάρει στην Θεσσαλονίκη τον Ντουρμισάι, ο οποίος έκανε μόλις μια προπόνηση, μέσα στην εβδομάδα.
Ενώ στο απουσιολόγιο του Λιθουανού προπονητή, στο ντεμπούτο του στον πάγκο του ΟΦΗ, είναι ακόμη οι Νέιρα, Τσιλιανίδης και Ντίκο.
Τρείς δηλαδή, καθαρόαιμοι επιθετικοί παίκτες.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Λάτρης του 4-2-3-1 και του μοντέρνου και επιθετικού ποδοοσφαίρου δήλωσε ο 45χρονος Λιθουανός προπονητής Βάλντας Νταμπράουσκας, στην επίσημη παρουσίαση του απο την ΠΑΕ ΟΦΗ.
"Το σύστημα εξαρτάται και απο τον αντίπαλο" ανέφερε ο Νταμπράουσκας και συμπλήρωσε λέγοντας ότι "πρέπει να βρίσκουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις για να βγάζουν οι ποδοσφαιριστές τα πλεονεκτήματά τους και να κρύβουν τα μειονεκτήματά τους. Το πιο σημαντικό είναι να παίζουν οι παίκτες στην καλύτερη θέση που μπορούν να αποδώσουν".
Ξεχωριστή, ήταν η αναφορά του Νταμπράουσκας για τους παίκτες του ΟΦΗ. Οπως είπε "βλέπω τους παίκτες του ΟΦΗ σαν να είναι οι καλύτεροι του κόσμου. Δεν γνωρίζω την ομάδα από πριν, βλέπω κάθε παίκτη ξεχωριστά και θα δώσω στον καθένα την ευκαιρία να δείξει τις δυνατότητές του".
Ενώ για το αν έχει συζητλησει με την διοίκηση τη μεταγραφική ενίσχυση του Ιανουαρίου, τόνισε ότι "είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για μεταγραφές. Πιστεύω πως δεν είναι η ώρα αυτή τη στιγμή να μιλήσουμε για τις μεταγραφές του Ιανουαρίου".
Για την προετοιμασία που κάνει σε κάθε αγώνα, είπε ότι "πρέπει να προετοιμαζόμαστε για κάθε παιχνίδι σαν είναι το πιο σημαντικό της ζωής μας".
Ενώ για το ντεμπούτο του στο δύσκολο παιχνίδι με τον Αρη στη Θεσσαλονίκη, ανέφερε ότι "δεν υπάρχει εύκολος και δύσκολος αντίπαλος. Κοιτάζουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά το ίδιο θα κάνουμε και για το ματς με τον Άρη. Εχουμε προπονήσεις μπροστά μας μέχρι το παιχνίδι με τον Άρη και θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές και με βάση τον αντίπαλο".
Ο Νταμπράουσκας για το πλάνο του, τόνισε πως "πρέπει να πηγαίνουμε βήμα-βήμα. Πρέπει να χτίσουμε σχέση εμπιστοσύνης, πρέπει να πιστέψουν οι ποδοσφαιριστές, να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και να παίρνουν τα ρίσκα τους στον αγωνιστικό χώρο. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να βελτιώσουμε την ομάδα και να αλλάξουμε την εικόνα της".
Για την συζητήσεις του με την διοίκηση και την απόφαση του να έρθει στην Ελλάδα, ανέφερε ότι "ήθελα να έρθω στην Ελλάδα, ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, σε μία διαφορετική κουλτούρα. Γνώριζα την ιστορία του ΟΦΗ. Σε αυτή τη δουλειά χρειάζεται ομαδικότητα, τίποτα δεν μπορείς να πετύχεις αν είσαι μόνος. Πιστεύω στον ιδιοκτήτη και στους ανθρώπους του ΟΦΗ και αν δουλέψουμε όλοι μαζί μπορούμε να βελτιώσουμε το κλαμπ. Πιστεύω στις αξίες και στο πρότζεκτ αυτής της ομάδας. Αν υπάρχει καλή συνεργασία, δεν θα υπάρχει πρόβλημα".
Ο διευθύνων σύμμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ Μηνάς Λυσάνδρου, ανέφερε για τη συνεργασία με τον Νταμπράουσκας ότι "από σήμερα προπονητής του ΟΦΗ είναι ο κ.Νταμπράουσκας, ο οποίος είναι έμπειρος και καταξιωμένος προπονητής. Συνδυάζει γνώση και φιλοδοξία. Είμαστε χαρούμενοι, θετικοί και αισιόδοξοι για την επόμενη μέρα. Από σήμερα ο ΟΦΗ είναι στα χέρια του. Τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια του ΟΦΗ. Θέλουμε κάποια χαρακτηριστικά για τον προπονητή που θα δουλέψει στον ΟΦΗ. Το είπα και στην αρχή. Στις επιλογές μας δεν υπάρχει κάτι δεδομένο. Οι επιλογές είναι πάντα όλες στο τραπέζι. Στόχος μας είναι να οδηγούμαστε στο καλύτερο αποτέλεσμα. Αυτή τη στιγμή η καλύτερη επιλογή ήταν ο κύριος Βάλντας Νταμπράουσκας".
Δείτε παρακάτω την επίσμη παρουσίαση του νέου προπονητή του ΟΦΗ.
"Τα κρούσματα κορωνοϊού μας έχουν επηρεάσει" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ Κώστας Δεληκώστας για την ήττα του ΟΦΗ στην Κηφισιά με 3-0 σετ, για την δεύτερη αγωνιστική της Volley League.
Οπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ μετά τη λήξη του αγώνα στο "Ζηρίνειο" "αν και δεν πιάσαμε καλή απόδοση στο 1ο και στο 2ο σετ μέχρι και τον 20ο πόντο ήμασταν μπροστά. Κάναμε 7 μπρέικ πόιντ στο 1ο σετ, 5 στο δεύτερο και ήμασταν μέσα στη διεκδίκηση. Κάποια λάθη τακτικής, ειδικά ένα μπλοκ στο δεύτερο σετ, μας στοίχισαν. Τα κρούσματα κορωνοϊου επηρέασαν την ομάδα καθώς ο πασαδόρος και ο διαγώνιος κάνανε μόλις μία προπόνηση μετά από 10 ημέρες, ενώ είχαμε και την απουσία του Τσαδήμα. Πιστεύω πολύ στην ομάδα και σύντομα θα δείξει το πραγματικό της πρόσωπο. Απόψε θέλαμε κάτι περισσότερο αλλά δεν τα καταφέραμε".
Ο κεντρικός του ΟΦΗ Βαγγέλης Βαϊόπουλος ανέφερε με τη σειρά του, οτι "συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια τους. Σίγουρα, αυτή τη στιγμή η Κηφισιά είναι μία ταχύτητα πάνω από εμάς. Απόψε ήταν η πρώτη φορά που παίξαμε σχεδόν ολόκληρη η ομάδα. Κάναμε την προσπάθεια μας, αλλά δεν τα καταφέραμε. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να παρουσιαστούμε, όσο ανταγωνιστικοί θέλουμε. Όλοι μας μπορούμε να κάνουμε πολλά περισσότερα πράγματα στο γήπεδο. Δεν μας αγχώνει η ήττα και συνεχίζουμε την προσπάθεια μας".
Ο ΟΦΗ στρέφει πλέον την προσοχή του, στην επόμενη αγωνιστική, όπου υποδέχεται στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, το νεοφώτιστο Αριστοτέλη Σκύδρας, σε ένα παιχνίδι, στο οποίο η νίκη είναι μονόδρομος, για την ομάδα του Κώστα Δεληκώστα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αυτοκτόνησε στα δυο πρώτα σετ ο ΟΦΗ και έχασε 3-0 απο την Κηφισιά