Ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης, βρίσκεται στην Ελλάδα και θα παρακολυθήσει το παιχνίδι του ΟΦΗ, με τον Αρη, στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Στην Θεσσαλονίκη, ταξίδεψε και ο CEO της ΠΑΕ ΟΦΗ Μηνάς Λυσάνδρου, ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ηλίας Πουρσανίδης, αλλά και το μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ Ιάσων Παπαστεφανάκης.
Η παρουσία του Μπούση στο Βικελίδης, έχει σημαντικό χαρακτήρα στο ντεμπούτο του Βάλντας Νταμπράουσκας, στον πάγκο, με την κρητική ομάδα, να αναζητάει μια νέα αρχή στο πρωτάθλημα.
Με το αγαπημένο του 4-2-3-1, παρατάσει τον ΟΦΗ ο Νταμπράουσκας στο Κλεάνθης Βικελίδης, απέναντι στον Αρη.
Ο Λιθουανός τεχνικός, στο ντεμπούτο του στον πάγκο του ΟΦΗ, χρησιμοποιεί το σχηματισμό, που συνήθως εφαρμόζει στις ομάδες που εργάζεται.
Τερματοφύλακας ο Μανδάς, δεξιά ο Λάρσον, αριστερά ο Μπαλογιάννης.
Στο κέντρο της άμυνας, οι Βούρος και Διαμαντής.
Στην μεσαία γραμμή, οι Μεγιάδο και Ντιουσέ σε ρόλο αμυντικών μέσων και δημιουργικό χαφ ο Περέα.
Δεξιά στην επίθεση, ο Τοράλ, αριστερά ο Τζού και στην κορυφή ο Γκερέρο.
Στον πάγκο του ΟΦΗ, είναι οι Στίβενς, Πασαλίδης, Μαρινάκης, Μπουζούκης, Ντουρμισάι, Γιοχού, Τοράρινσον, Στάικος, Θεωδοσουλάκης.
Mε σύνθημα την φράση "η πρόληψη σώζει ζωές" τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, σε συνεργασία με τον οργανισμό ΣΤΟΧΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗ, έστειλαν το δικό τους μήνυμα, για την παγκόσμια μέρα κατά του καρκίνου του μαστού.
Ακόμη, όλο το τμήμα πόλο του ΟΦΗ (αγόρια και κορίτσια) συμμετείχε στην δράση της ΠΑΕ ΟΦΗ στο παιχνίδι με τη Λαμία, στη θύρα 1 του γηπέδου Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, αγοράζοντας εισιτήρια των 2 ευρώ, τα έσοδα απο τα οποία θα διατεθούν στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής».
Δείτε παρακάτω το VIDEO που ετοίμασαν τα κορίτσια του ΟΦΗ για την πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού.