Ο ΟΦΗ υπέστη αποκλεισμό-ντροπή απο την Κηφισιά για το Κύπελλο Ελλάδος, καθώς γνώρισε την ήττα με 1-0 απο μια ομάδα της Σούπερ Λίγκ 2.
Το παιχνίδι έγινε στο γήπεδο της Καισαριανής και το γκολ που έκρινε τον αγώνα και την πρόκριση, πέτυχε ο Κουιρουκίδης στο 64' μετά απο ασίστ, ενός πρώην παίκτη του ΟΦΗ, του Βαγγέλη Νοικοκυράκη.
Οι γηπεδούχοι ήταν καλύτεροι και δημιούργησαν και άλλες φάσεις, στην εστία του ΟΦΗ.
Οι παίκτες της κρητικής ομάδας, έκαναν αγγαρεία.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η γυναικεία ομάδα βόλει του ΟΦΗ, απέκτησε δυο ακόμη αθλήτριες που θεωρούνται μεγάλα ταλέντα στο Κρητικό βόλει.
Πήρε την 15χρονη Εμμανουέλα Πιτσούλη (κεντρικός, γενν. 2007) και την 16χρονη Μαίρη Βυνιχάκη (διαγώνιος, γενν. 2006) οι οποίες θα βοηθήσουν το συγκρότημα του Νίκου Προύφα, για να κατακτήσει και φέτος το πρωτάθλημα Κρήτης και να διεκδικήσει την άνοδο στην Α2 γυναικών.
Η Εμμανουέλλα Πιτσούλη μιλώντας στο ofivolleyball.gr ανέφερε για την μεταγραφή της στον ΟΦΗ, ότι «είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι στην ομάδα του ΟΦΗ. Θα κάνουμε όλες μαζί την προσπάθεια, για να πάρουμε το πρωτάθλημα, αλλά και τα αναπτυξιακά».
Με τη σειρά της, η Μαίρη Βυνιχάκη, τόνισε ότι «χαίρομαι που είμαι πλέον αθλήτρια του ΟΦΗ. Στόχος μου είναι μένα από τον ΟΦΗ να βελτιωθώ και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».
Οι μεταγραφές των Πιτσούλη-Βυνιχάκη, είναι μια συνέχεια σημαντικών ενισχύσεων που έχουν γίνει φέτος στην γυναικεία ομάδα βόλει του ΟΦΗ, με μεγάλα ταλέντα από την Κρήτη, με στόχο τη δημιουργία μιας ισχυρής ομάδας που θα παίξει στις Εθνικές κατηγορίες στα επόμενα χρόνια.
Να σημειωθεί ότι, είχαν προηγηθεί φέτος οι μεταγραφές των Ελένη Καλουτσάκη (πασαδόρος), πρωταθλήτρια Ελλάδος στην κατηγορία Κ17 Βeach Volley στο Λουτράκι, Eλευθερία Φανιουδάκη (2005, ακραία) και Νικολέτα Φανιουδάκη (2006, διαγώνιος-ακραία), πρωταθλήτριες Ελλάδος στην κατηγορία Κ19 στο Beach Volley, στον Καρτερό.
Η ομάδα βόλει γυναικών του ΟΦΗ, ετοιμάζεται για το πρωτάθλημα Κρήτης το οποίο ξεκινάει το Νοέμβριο, ενώ έχει ήδη προκριθεί και στον τελικό του Κυπέλλου Κρήτης.
Ολος ο οργανισμός της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, βρέθηκε στον Αγιασμό των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που έγινε στο κατάμεστο απο παιδιά, κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Η ανδρική και γυναικεία ομάδα, αλλά και όλα τα αναπτυξιακά τμήματα του ΟΦΗ στο βόλει σε αγόρια και κορίτσια με τους εφόρους και τους προπονητές, έδωσαν το "παρών" στην εντυπωσιακή εκδήλωση , η οποία ανέδειξε για μια ακόμη φορά την μεγάλη δυναμική του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ο οποίος φιλοξενεί 9 αθλήματα (βόλει, μπάσκετ, πόλο, στίβος, κολύμβηση, ποδόσφαιρο, σκάκι, Άρση Βαρών, πυγμαχία) και πανω απο 1500 αθλητές, γεγονός που τον καθιστά, τη ναυαρχίδα του αθλητισμού της Κρήτης.
Ο Αγιασμός τελέστηκε απο τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης Ευγένιο, ο οποίος δεν έκρυψε τα βαθιά αισθήματα του για τον ΟΦΗ.
Στο μήνυμα του, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ανέφερε ότι "τα μικρά παιδιά, που βλέπω στις εξέδρες και αυτή η εντυπωσιακή εικόνα μου δίνει δύναμη να συνεχίσω, τα επόμενα χρόνια. Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ είναι η ναυαρχίδα του αθλητισμού της Κρήτης και αυτό έγινε πράξη και με εικόνα, με την μεγάλη προσέλευση των αθλητών όλων των τμημάτων του συλλόγου μας. Η εικόνα αυτή του γεμάτου κλειστού γυμναστηρίου, αποδεικνύει τι έχουμε κάνει και τι έχουμε πετύχει αυτά τα χρόνια".