Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ σε μια φανταστική ατμόσφαιρα που δημιούργησε ο κόσμος της ομάδας, ηττήθηκε με 3-0 σετ απο τον πρωταθλητή Παναθηναϊκό στο Βαρδινογιάνειο Αθλητικό Κέντρο, ωστόσο τα κέρδη ήταν πολλά για την ομάδα του Κώστα Δεληκώστα, η οποία χειροκροτήθηκε απο τους φιλάθλους για την ψυχή που έβγαλε στο γήπεδο.
Ο ΟΦΗ έχασε παραμονή του αγώνα, λόγω ίωσης δυο καθοριστικούς παίκτες, τον Βραζιλιάνο πασαδόρο Αντάμι και τον διαγώνιο απο την Μπουτσουάνα της Αφρικής Ιγκόμπε, με τους οποίους θα ήταν σίγουρα πιο ανταγωνιστικός, αλλά παρ' όλα αυτά, υπήρξαν στιγμές, που κόντραρε δυνατά, το μεγάλο φαβορί.
Στο πρώτο σετ, ο ΟΦΗ ήταν στο 17-17 με τον ΠΑΟ, ενώ μια κρίσιμη φάση για ένα πόντο του Βαϊόπουλου που δόθηκε άουτ και ούτε το ριπλέι, άλλαξε την απόφαση των διαιτητών, για το 18-21, με τον Παναθηναικό να καθαρίζει τελικά τον σετ με 19-25.
Στο δεύτερο σετ, ο Παναθηναικός ήταν κυρίαρχος , έφτασε στο 5-15 και τελικά το πήρε με 16-25, με τον ΟΦΗ να βρίσκει πόντους στο φινάλε του σετ και είναι ανταγωνιστικός.
Ενώ στο τρίτο, ο ΟΦΗ έμεινε κοντά στο σκορ μέχρι το 9-11, αλλά δεν το παράτησε, πήγε στον 16-21 και έπεσε αξιοπρεπώς με 19-25.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο ΟΦΗ έπαιζε για πολύ ωρα στο παρκέ με τους 20χρονους Γκόνα και Μπαρντακτζιάν και έδειξε ότι όταν είναι πλήρης θα είναι επικίδνυνος αντίπαλος.
To παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, δεν είναι μέσα στους στόχους του ΟΦΗ, ο οποίος θα κυνηγήσει άλλους αντιπάλους, όπως για παράδειγμα την Κηφισιά στο "Ζηρίνειο" την προσεχή εβδομάδα.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά τη λήξη ευχαρίστησαν τους οργανωμένους για την ωραία ατμόσφαιρα που δημιούργησαν στο κλειστό.
Κορυφαίος του ΟΦΗ, ο τρομερός λίμπερο Τσαδήμας, που σκούπισε με τις άμυνες του, το παρκέ του ΒΑΚ, ενώ καλές στιγμές είχε στο μπλόκ και ο Χήρας.
Απο τον Παναθηναϊκό, ο πασαδόρος-κομπιούτερ Γιακομππσεν και ο κουβανός διαγώνιος Χερνάντες, ανέβασαν πολύ ψηλά το επίπεδο.
Τα σετ: 19-25, 16-25, 19-25.
ΟΦΗ (Δεληκώστας): Tζάρβις 4, Χήρας 5, Τσαδήμας (λ), Μπαρντακτζιάν, Αραμπόπουλος, Τσαλικιάν 2, Βαιόπουλος 3, Καφαντάρης, Γκόνας 6, Αμπράο 8.
Παναθηναϊκός (Ανδρεόπουλος): Kόβαρ 12, Γκρουμούτσας (λ), Πετρέας 5, Γιάκπομπσεν 4, Ρανγκέλ 8, Φράγκος 13, Χερνάντεζ 16.
Δείτε παρακάτω το παιχνίδι που μεταδόθηκε ζωντανά σε LIVE STREAMING.
Ο δικηγόρος και βουλευτής απο τα Γρεβενά, Ανδρέας Πάτσης, ο οποίος με απόφαση του πρωθυπουργού, διεγράφη απο τη Ν.Δ. και τέθηκε εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, για τις εξελίξεις στην υπόθεση της εξαγοράς «κόκκινων δανείων» ύψους 62 εκατ. ευρώ με μόλις 4,3 εκ. ευρώ, είχε πριν απο μερικά χρόνια, απασχολήσει και τον ΟΦΗ.
Αλλωστε ο Πάτσης, είναι γνωστός, στο χώρο του ποδοσφαίρου.
Είχε ανεβάσει τη Νίκη Βόλου στην Σούπερ Λίγκ, αλλά μετά την παράτησε και η ομάδα έπεσε κατηγορίες, ενώ είχε αναμιχθεί ακόμη στην Ελασόνα και είχε δείξει ενδιαφέρον κατα καιρούς για Ηρακλή, Λάρισα και Πανιώνιο.
Στον ΟΦΗ, καθώς στο Ηράκλειο, λειτουργεί δικηγοριικό γραφείο, είχε κάνει συζητήσεις με τους επιτελείς της ομάδας, λίγο πριν αυτή μπεί στην δεύτερη χρονιά της στην Football League, όταν ο ΟΦΗ αναζητούσε οικονομικά στηρίγματα, για να πετύχει την άνοδο, στην μεγάλη κατηγορία.
Για την ακρίβεια, οι άνθρωποι του ΟΦΗ, τον είχαν βρεί και εκείνος αποδέχθηκε με χαρά τις συζητήσεις ως "γνώστης" του ποδοσφαίρου.
Ο Πάτσης ήταν "ζεστός" τότε για τον ΟΦΗ και μάλιστα είχε καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση.
Στις συζητήσεις που είχε κάνει τότε ο Ανδρέας Πάτσης με τους ανθρώπους του ΟΦΗ, είχε εκφράσει την βεβαιότητα ότι μαζί με τους επιχειρηματίες που ήταν κοντά στην ομάδα του ΟΦΗ και μια ενωτική προσπάθεια απο την πόλη, ότι η ομάδα, θα επέστρεφε εκεί που ανήκει.
Ηταν η εποχή, που επιλέχθηκε τελικά, η λύση του Φώτη Τσάλου, για κάποιους μήνες, μέχρι τα Χριστούγεννα, όπου μετά, ανέλαβε στον ΟΦΗ μια επιτροπή σωτηρίας, η οποία μέσα απο μεγάλες δυσκολίες σε μια χρονιά με πολλά σκαμπανεβάσματα, στην οποία ο σύλλογος, φλέρταρε ακόμα και με τη διάλυση, κατάφερε το μεγάλο στόχο.
Την επιστροφή της ομάδας, στην Σούπερ Λίγκ και εν συνεχεία την παράδοση της, στον σημερινό ιδιοκτήτη Μιχάλη Μπούση.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Γέμισε παιδικές φωνές το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, στον αγιασμό όλων των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που έγινε για πρώτη φορά, στο "παλατάκι" του ΟΦΗ, το οποίο και γέμισε ασφυκτικά.
Τα παιδιά, η μεγάλη δύναμη του ΟΦΗ, απο όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, πήραν την ευλογία του Αρχιεπισκόπου Κρήτης, κ. Ευγένιου, για μια σεζόν με υγεία και επιτυχίες.
Μάλιστα ο σεβασμιώτατος αποκάλυψε την αγάπη του για το ΟΦΗ, απο μικρό παιδί και μοιράστηκε με τους αθλητές προσωπικές του ιστορίες, που έχουν σχέση με τον ΟΦΗ και τη οικογένεια του, γνωρίζοντας την αποθέωση στο κλειστό γυμναστήριο.
Ακόμα και ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ένιωσε την ....πίεση του Αρχιεπισκόπου, για συνέχεια της χρηματοδότησης στον αθλητισμό, προκειμένου τα παιδιά να μείνουν στους αθλητικούς χώρους και όχι "σε άλλες αγκαλιές" όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Υπουργός των Σπορ, ανέφερε ότι η χρηματοδότηση των εσόδων απο την φορολόγηση του στοιχήματος, θα γίνει κανονικά τον Ιανουάριο, για τα τμήματα βόλει και γυναικείου ποδοσφαίρου, ενώ όπως είπε τον Φεβρουάριο θα δοθεί και τακτική επιχορήγηση.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης, μίλησε και αυτός για την αγάπη του για τον ΟΦΗ και ευχήθηκε όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και η ποδοσφαιρική ομάδα (ΠΑΕ) να προχωρήσουν με επιτυχίες.
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Βασίλης Κεγκέρογλου και ο αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού Γιώργος Πιτσούλης, έδωσαν συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την εκδήλωση και στάθηκαν στην παρουσία τόσων πολλών νέων παιδιών.
Ο αντιπεριφερειάρχης αθλητισμού στάθηκε και στην μεγάλη προσπάθεια που κάνει το βόλει του ΟΦΗ και κάλεσε τον κόσμο να δώσει το "παρών" στο παιχνίδι της πρεμιέρας με τον Παναθηναϊκό.
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, δήλωσε συγκινημένος με την παρουσία τόσων παιδιών στις εξέδρες και ανέφερε ότι τα μικρά παιδιά του δίνουν δύναμη να συνεχίσει τα επόμενα χρόνια και ευχήθηκε καλή επιτυχία σε όλα τα τμήματα.
Ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Καζανάκης, ζήτησε απο την ΠΑΕ ΟΦΗ και τους κ.κ. Λυσάνδρου και Πουρσανίδη, η θύρα 6 να είναι για όλα τα παιδιά του ΟΦΗ.
Παράλληλα, ευχαρίστησε τον Αρχιεπίσκοπο για την παρουσία του, σε αυτή τη μεγάλη εκδήλωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ Μηνάς Λυσάνδρου, έδωσε συγχαρητήρια στην διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για την εκδήλωση και ανέφερε ότι είναι μεγαλείο, να υπηρετείς τον ερασιτεχνικό αθλητισμό.
Επίσης για την πρόταση του κ. Καζανάκη ανέφερε ότι γίνεται αποδεκτή και επιθυμία όλων είναι στο παιχνίδι της Δευτέρας, η θυρα 6 να γεμίσει απο παιδιά του ΟΦΗ.
Στο περιθώριο της εκδήλωσης ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, έδωσε μια φανέλα του ΟΦΗ με το νούμερο 10, στον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης και ένα καπελάκι του ΟΦΗ, το οποίο φόρεσε με χαρά.
Ενώ τίμησε για τα 55 χρόνια προσφοράς του στον ΟΦΗ, τον επίτιμο Γραμματέα Παναγιώτη Σπυριδάκη.
Στην όμορφη εκδήλωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, παραβρέθηκαν ιστορικοί παράγοντες του ΟΦΗ (Ξημέρης, Μυριοκεφαλιτάκης, Δουλουφάκης), ο αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου και πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ Νίκος Συριγωνάκης, ο εκπρόσωπος της οικογένειας Καράτζη και πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ Κώστας Αρχοντάκης, o Γιάννης Τσακαλάκης, πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ, το πρώην μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Μιχάλης Σερπετσιδάκης, ο πρόεδρος Αγροτοαναπτυξιακής Κρήτης κ. Σταύρος Τζεδάκης, εκπρόσωποι της ΕΠΣΗ και της ΕΚΑΣΚ, εκπρόσωποι των συνδέσμων του ΟΦΗ.
Στα παιδιά του ΟΦΗ, μοιράστηκαν καπελάκια, ενώ ακολούθησε μπουφές απο χορηγούς του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.