"Πάμε ΟΦΗ, πάμε βόλει, πάμε ΒΑΚ!" αναφέρει σε ανακοίνωση της, η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, για την αναμέτρηση του Σαββάτου (12/11, 5μμ) με τον ΠΑΟΚ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού κέντρου.
Στον ΟΦΗ, ποντάρουν πολύ στη βοήθεια του κόσμου, για ένα μεγάλο αποτέλεσμα!
Η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ:
Το Σάββατο 12/11, στις 5μμ, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, όπου η ομάδα βόλει του ΟΦΗ μας, υποδέχεται τον ΠΑΟΚ, για την 4η αγωνιστική της Volley League.
Ενα παιχνίδι-πρόκληση για τη ομάδα μας, απέναντι σε ένα σπουδαίο αντίπαλο!
Πάμε ΟΦΗ, πάμε βόλει. Γεμίζουμε το κλειστό και βοηθάμε την ομάδα μας, για να πάρει ένα μεγάλο αποτέλεσμα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δεληκώστας: O κόσμος του ΟΦΗ να γεμίσει το κλειστό του ΒΑΚ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του έγκριτου δημοσιογράφου Δημήτρη Δημητρίου, ο οποιος γνωρίζει άριστα και εκ των έσω τα συμβαίνοντα στον Απόλλωνα Σμύρνης, ο πρώην διευθυντής ποδοσφαίρου του ΟΦΗ Γιάννης Σαμαράς, έπιασε δουλειά στην "Ελαφρά Ταξιαρχία" η οποία αγωνίζεται στην Σούπερ Λίγκ 2.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του εγκριτου συναδέλφου, μένει μόνο η ανακοίνωση, για την συμφωνία του Απόλλωνα με το Γιάννη Σαμαρά.
Σε μια εποχή που το Ηράκλειο "βράζει" για τα όσα συνέβησαν στον φετινό ΟΦΗ, με τα βέλη και προς την οικογένεια Σαμαρά, για το φετινό σχεδιασμό της ομάδας, να είναι φαρμακερά απο τον κόσμο, ο Γιάννης Σαμαράς, μεσούσης της αγωνιστικής περιόδου, βρίσκει δουλειά, σε άλλη ελληνική ομάδα.
Οπως γράφει ο έμπειρος συνάδελφος "ο Γιάννης Σαμαράς, έδωσε τα χέρια με τον μεγαλομέτοχο του Απόλλωνα Σμύρνης, Παναγιώτη Μονεμβασιώτη και έπιασε ήδη δουλειά σε ρόλο διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος".
Ο Σαμαράς συμφωνα με το ρπορταζ του a-sports.gr θα επιχειρήσει "να αναμορφώσει την «Ελαφρά Ταξιαρχία» τόσο οργανωτικά όσο και να συμβάλει στην ενίσχυση της ομάδας εν όψει της μεταγραφικής περιόδου του Ιανουαρίου. Ο Σαμαράς έχει ήδη συναντηθεί τόσο με τον προπονητή του Απόλλωνα Σμύρνης, Γιάννη Τάτση όσο και τον τεχνικό διευθυντή, Αντώνη Μανίκα και πλέον απομένει μόνο η ανακοίνωση της πρόσληψης του από την «κυανόλευκη» ΠΑΕ".
Την ίδια ώρα, ο ΟΦΗ είναι στην τελευταία θέση της Σούπερ Λίγκ και πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν ότι οι επιλογές της οικογένειας Σαμαρά, το καλοκαίρι που πέρασε, είναι μια απο τις βασικές αιτίες, της κατρακύλας της ομάδας.
Γ.Κορτς
"Θέλουμε ο κόσμος να γεμίσει το κλειστό του ΒΑΚ στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Δεληκώστας, για την αναμέτρηση του Σαββάτου (12/11, 5μμ), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού κέντρου.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, δεν το κρύβει ότι του αρέσει η εικόνα στο κλειστό του ΒΑΚ, στα φετινά παιχνίδια του ΟΦΗ.
Οπως λέει"θέλουμε τον κόσμο στο πλευρό μας. Μας αρέσει που έρχονται στο γήπεδο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ και οι οργανωμένοι. Θέλουμε επιτέλους να γεμίσει το ΒΑΚ και να μας δώσει την ώθηση που χρειαζόμαστε".
Η νίκη του ΟΦΗ επί της Σκύδρας (3-0), αλλά και η καλή εμφάνιση άνοιξε την όρεξη στην κρητική ομάδα και όπως λέει ο τεχνικός του ΟΦΗ "ο ΠΑΟΚ είναι ομάδα απο το πρώτο ράφι, απο την πρώτη τετράδα. Θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ είναι το φαβορί, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και στην κακή μέρα του ΠΑΟΚ και την καλή τη δική μας, αν μπορούμε να πάρουμε κάποιο πόντο, μακάρι και κάτι περισσότερο".
Για την αγωνιστική κατάσταση του ΟΦΗ, ο Δεληκώστας τονίζει ότι "δείχνουμε σημάδια βελτίωσης σαν ομάδα. Αυτήν την εβδομάδα δουλέψαμε στο μπλοκ-άμυνα και θέλουμε να δείξουμε στον κόσμο ότι είμαστε ανταγωνιστικοί και με αυτές τις ομάδες, που έχουν υψηλό επίπεδο".
*Τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-ΠΑΟΚ έχουν κυκλοφορήσει και τιμώνται 10 ευρώ. Πωλούνται στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Ισαύρων 93 γήπεδο ΟΦΗ, τηλ. 2810-311525), ενώ θα πωλούνται και στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, δυο ώρες πριν την έναρξη του αγώνα.