Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια ακόμη ήττα για τον ΟΦΗ, ο οποίος ηττήθηκε στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ με 3-0 και παραμένει στην τελευταία θέση της βαθμολογίας.
Ο ΟΦΗ έχασε απο τον Ιωνικό στην έδρα του, την ΑΕΚ, θα κέρδιζε;
Οπως και να' χει ο ΟΦΗ, στρέφει πλέον την προσοχή του, στον "τελικό" τη Δευτέρας (14/11) με τον Λεβαδειακό στο Γεντί Κουλέ, όπου η νίκη είναι μονόδρομος, για να μην έρθουν ακόμη χειρότερες ημέρες.
Να σημειωθεί ότι, η ΑΕΚ του Αλμέιδα, έπαιξε με αρκετές αλλαγές στην σύνθεση της.
Ο Αραούχο έμεινε στον πάγκο με τον Μάνταλο να παίρνει φανέλα βασικού, αποτελώντας το στήριγμα του Λιβάι Γκαρσία στην επίθεση.
Από εκεί και πέρα αντί του Σιμάνσκι, που ταλαιπωρείται από ίωση, ξεκίνησε ο Γιόνσον, ενώ στο αρχικό σχήμα βρέθηκε και ο Σιντιμπέ, με τους Μουκουντί και Χατζισαφί να επιστρέφουν και αυτοί στην ενδεκάδα.
Στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, ο ΟΦΗ δεν κατάφερε να "προβληματίσει" τον αντίπαλο, ο οποίος έκανε μια καλή προπόνηση για το μεγάλο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, στο "Καραισκάκης".
Η ΑΕΚ κατάφερε να καθαρίσει το παιχνίδι απο το δεκάλεπτο, στο οποίο προηγήθηκε με 2-0 και μετά έκανε συντήρηση δυνάμεων.
Η ΑΕΚ άνοιξε το σκορ στο 5' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Λιβάι Γκαρσία.
Το πέναλτι κέρδισε ο Αμραμπατ απο τον Μεγιάδο, σε μια υπόδειξη που αμφισβητήθηκε, απο τους παίκτες του ΟΦΗ, αλλά επιβεβαιώθηκε και απο την εικόνα, ότι ο Κουτσιαύτης σφύριξε με ευκολία.
Πέντε λεπτά αργότερα, στο 10' ο Γκατσίνοβιτς, σε ρόλο κρυφού φορ, βρέθηκε στην «καρδιά» της περιοχής του ΟΦΗ και με ένα αριστοτεχνικό πλασέ, μετά από τη σέντρα του Μάνταλου από τα δεξιά, ανάγκασε τον Μανδά να μαζέψει για δεύτερη φορά την μπάλα από τα δίχτυα του.
Το τρίτο γκολ για τον «δικέφαλο» ήρθε με τον Μάνταλο να χρίζεται κι αυτός σκόρερ στο 60'. Από ενέργεια του Πινέδα και σέντρα του Άμραμπατ ο Έλληνας διεθνής μεσοεπιθετικός νίκησε με κεφαλιά τον Μανδά, κάνοντας το 3-0.
Η ΑΕΚ προσπάθησε να πετύχει κι άλλα τέρματα, χάνοντας μεγάλες ευκαιρίες με τους Σιντιμπέ, Άμραμπατ και Μάνταλο, που αποχώρησε με τραυματισμό στο 70'.
Ο ΟΦΗ που ήταν κομπάρσος στο παιχνίδι είχε μια καλή στιγμή με τον Ντουρμισάι στο 87', ο οποίος αστόχησε από πλεονεκτική θέση.
Αν υπάρχει κάποιο κέρδος για τον ΟΦΗ απο το παιχνίδι είναι η επιστροφή του Νέιρα, μετά απο 2 μήνες αποχής λόγω θλάσης.
Ο Αργεντίνος έπαιξε μερικά λεπτά και ετοιμάζτει για το παιχνίδι με τον Λεβαδειακό.
Koρυφαίος του ΟΦΗ, ο τερματοφύλακας Μανδάς που κράτησε το σκορ σε αξιοπρεπή επίπεδα.
ΑΕΚ-ΟΦΗ 3-0
Γκολ: 6' πεν. Λιβάι Γκαρσία (ΑΕΚ), 11' Γκατσίνοβιτς (ΑΕΚ), 60' Μάνταλος (ΑΕΚ)
Κίτρινες: Θοράρινσον (OΦΗ)
ΑΕΚ (Ματίας Αλμέιδα): Αθανασιάδης, Σιντιμπέ, Μήτογλου, Μουκουντί, Χατζισαφί, Γιόνσον, Άμραμπατ, Γκατσίνοβιτς (66' Αραούχο), Πινέδα (66' Γαλανόπουλος), Μάνταλος (70' Μαχαίρας), Γκαρσία (87' Κοσίδης)
ΟΦΗ (Βάλντας Νταμπράουσκας): Μανδάς, Λάρσον, Βούρος, Διαμαντής (83' Πασαλίδης), Θοράρινσον, Περέα (74' Στάικος), Μεγιάδο, Ντιουσέ (83' Νέιρα), Τζου (66' Ντίκο), Μπαλογιάννης, Γκερέρο (66' Ντουρμισάι)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο νοσοκομείο με οξεία μορφή σκωληκοειδίτιδας, μεταφέρθηκε ο Ισπανός επιθετικός του ΟΦΗ Μιγκέλ Γκερέρο,παραμονές του κρίσιμου αγώνα με τον Λεβαδειακό στο Γεντί Κουλέ (Δευτέρα 14/11, 7.30μμ).
Σε ένα παιχνίδι που ο ΟΦΗ ζητάει νίκη πάση θυσία, απέναντι σε μια ομάδα με την οποία μάχεται για να παραμείνει στην κατηγορία, η εξέλιξη με τον Γκερέρο, βάζει ένα ακόμη αγκάθι, στα πλάνα του Λιθουανού τεχνικού Νταμπράουσκας, ο οποίος δεν υπολογίζει ακόμη τους Τοράλ, Γιαννούλη.
Ο Γκερέρο, ξεκίνησε φαρμακευτική αγωγή, αλλά επειδή ο χρόνος είναι πολύ λίγος, φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο, να τεθεί στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για ένα παιχνίδι στο οποίο ο ΟΦΗ θέλει νίκη, για να πάει με περισσότερη ηρεμία στην 40ημερη διακοπή, λόγω του Μουντιάλ.
Το ευχάριστο για τον Νταμπράουσκας, είναι ότι θα έχει στην διάθεση του, τους Νέιρα και Ντίκο, οι οποίοι διεκδικούν φανέλα βασικού στο παιχνίδι.
Ο ΟΦΗ δεν έχει ακόμη κερδίσει φέτος, στο γήπεδο του και αν δεν το πετύχει και απέναντι στον Λεβαδειακό,τα πράγματα θα γίνουν πολύ δύσκολα για αυτόν, ακόμα και αν ποντάρει σε μεταγραφές στη διακοπή, ωστε να αλλάξει την εικόνα του, στον δεύτερο γύρο.
Στους άσους που δέχθηκε ο ΟΦΗ απο τον ΠΑΟΚ, στα δυα πρώτα σετ, στάθηκε ο τεχνικός του ΟΦΗ Κώστας Δεληκώστας, μετά την ήττα με 3-1 σετ στο Κλειστό Γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ είχε παράπονα απο τους παίκτες του για την υποδοχή στα δυο πρώτα σετ "κάτι πρωτοφανές, γιατί είμαστε πολύ καλλοί σε αυτό" όπως είπε, χαρακτήρισε πολύ σοβαρό τον ΠΑΟΚ και δήλωσε ικανοποιημένος απο την παρουσία του Αφριακού διαγώνιου Σικούκου, ο οποίος έκανε το καλύτερο του παιχνίδι με τον ΟΦΗ.
"Δεν ήταν είκολο. Ο ΟΦΗ έχει καλή ομάδα και ένα δύσκολο γήπεδο" σχολίασε ο τεχνικός του ΠΑΟΚ, Γιόσκο Μιλενκόσκι.
Αναλυτικά οι δηλώσεις μετά το παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟΚ (1-3) στο Κλειστό Γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου:
Κώστας Δεληκώστας (προπονητής ΟΦΗ):
"Είπαμε ότι με τις 4 πρώτες ομάδες, για να πάρουμε κάτι πρέπει αυτές να είναι σε κακή μέρα και εμείς στην καλύτερη μας μέρα.
Δεχθήκαμε πολλούς άσους το πρώτο σετ, κυρίως απο το Ράπτη.
Κάναμε λάθη ακόμα και σε μέτρια σέρβις του ΠΑΟΚ. Αυτό είναι πρωτοφανές για μας, γιατί εμείς είμαστε καλοί στην υποδοχή. Στο μπλοκ πάνω στο φιλέ ο ΠΑΟΚ ήταν καλύτερος.
Αυτό φάνηκε στα δυο πρώτα σετ. Κάναμε ένα ξέσπασμα στο τρίτο σετ, στο μπλοκ άμυνα και στο σέρβις του Σικούκου και το πήραμε, αλλά δεν μας έδωσε κάτι περισσότερο. Ο ΠΑΟΚ ήταν πολύ σοβαρός. Έχει πολύ καλή ομάδα φέτος και καλή χημεία.
Του έλειψε ο Γιόρνα, αλλά και ο Σωτηρίου κάλυψε το κενό, είναι πολύ καλός μπλοκέρ. Ο ΠΑΟΚ ήταν πολύ καλός σε όλους τους τομείς. Έμεινα ευχαριστημένος απο κάποια χτυπήματα του διαγώνιου του Σικούκου, περιμένω και τον Τζάρβις την επόμενη εβδομάδα.
Ο Αμπράο ήταν σε ανεκτά επίπεδα και πιστεύω ότι ανεβαίνει Χρειαζόμαστε δουλειά στο σέρβις, απο κάποιους παίκτες.
Τώρα πάμε στο Μίλωνα που κέρδισε τον Παναθηναϊκό. Έχει πολύ καλή ομάδα με παίκτες εγνωσμένης αξίας, αλλά και ελπιδοφόρους.
Το γήπεδο είναι πολύ δύσκολο. Θα παίξουμε με μια πολύ ανταγωνιστική μάδα και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε κάτι".
Θοδωρής Τσαδήμας (λίμπερο ΟΦΗ):
"Στα δυο πρώτα σετ, αδικήσαμε τους εαυτούς μας.
Δεν κρατήσαμε την υποδοχή και εγώ προσωπικά έκανε 4 λάθη που δεν μου επιτρέπεται.
Αυτό ήταν η κινητήριος δύναμη του ΠΑΟΚ.
Έκανε πολύ καλό σέρβις στα δυο πρώτα σετ.
Ανεβήκαμε πολύ στο τρίτο σετ, στην υποδοχή και στο μπλοκ άμυνα.
Έχουμε ένα πολύ καλό διαγώνιο που τελείωσε πολύ δύσκολες μπάλες σε αυτό το σετ.
Ο ΠΑΟΚ ήταν 2-3 κλικ παραπάνω απο εμάς σε κάποιους τομείς και ειδικά στο μπλοκ άμυνα.
Αυτό δεν μας επέτρεψε να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο.
Εμείς συνεχίζουμε. Έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι εκτός έδρας με τον φορμαρισμένο Μίλωνα, στο οποίο θα πάμε να παλέψουμε για ότι καλύτερο".
Γιόσκο Μιλενκόσκι (προπονητής ΠΑΟΚ):
"Νομίζαμε ότι θα είναι εύκολο, αλλά δεν είναι εύκολο.
Ο ΟΦΗ έχει καλή ομάδα, 4 ξένους, είναι δύσκολο γήπεδο εδώ.
Είναι πολύ δύσκολο να παίξεις. Αλλά εμείς παίξαμε καλά.
Είχαμε καλό σέρβις και καλό μπλοκ. Συγχαρητήρια στους παίκτες μας και στον ΟΦΗ. Ήταν ένα καλό παιχνίδι. Εμείς θέλουμε να παλέψουμε όλους τους τίτλους. Έχουμε και την Ευρώπη. Την Τετάρτη πηγαίνουμε να παίξουμε τη ρεβάνς στη Βουλγαρία.
Και εκεί δεν είναι εύκολα. Έχουμε παιχνίδια σε κάθε 2-3 μέρες. Περιμένουμε πίσω και τον Γιόρνα.
Νομίζω είμαστε σε ένα καλό δρόμο και θα είναι μια καλή σεζόν για τον ΠΑΟΚ".
Θόδωρος Βουλκίδης (Κεντρικός ΠΑΟΚ):
"Ήταν πολύ ζεστό το κλίμα στην Κρήτη. Είναι μια πολύ ομάδα ο ΟΦΗ και θα το δείξει στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Εμείς ήμασταν καλύτεροι σε κάποια κομμάτια και πήραμε τη νίκη άξια. Η συνέχεια για μας είναι το επόμενο παιχνίδι στη Βουλγαρία. Πάμε για να πάρουμε την πρόκριση".
H ΣΤΑΤΙΣΤΙKH ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Διακύμανση:
1ο σετ: 5-8, 11-16, 16-21, 18-25
2ο σετ: 8-7, 11-16, 15-21, 19-25
3ο σετ: 7-8, 16-15, 21-16, 25-20
4ο σετ: 5-8, 09-16, 11-21, 13-25
*Οι πόντοι του Ο.Φ.Η. προήλθαν: 2 άσσοι, 37 επιθέσεις, 11 μπλοκ, 25 λάθη αντιπάλων και του Π.Α.Ο.Κ. οι πόντοι προήλθαν: 8 άσσοι, 47 επίθεσεις, 12 μπλοκ, 28 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 1-3 (18-25, 19-25, 25-20, 13-25)
Ο.Φ.Η. (Κώστας Δεληκώστας): Τζαρβις 9π. (7/25επ., 2 μπλοκ, 58%υπ., 26%αρ.), Χήρας 3 (2/5επ., 1 μπλοκ), Σικούκου 20 (17/41επ., 2 μπλοκ, 1 άσσος), Αντάμι 3 (3 μπλοκ), Βαϊόπουλος 6 (4/8επ., 2 μπλοκ), Ροντρίγκο Αμπράο 9 (7/18επ., 1 μπλοκ) / Τσαδήμας (λ. - 63%υπ., 50%αρ.), Αραμπόπουλος, Τσαλικιάν, Καφαντάρης, Δαρίδης Α. (λ).
Π.Α.Ο.Κ. (Γιόσκο Μιλενκόσκι): Κόστα 8π. (6/9επ., 1 μπλοκ, 1 άσσος), Γουόλς 5 (2/2επ., 1 μπλοκ, 2 άσσοι), Βουλκίδης 14 (9/14επ., 3 μπλοκ, 2 άσσοι), Σωτηρίου 6 (3/10επ., 2 μπλοκ, 1 άσσος), Ράπτης 16 (13/29επ., 2 μπλοκ, 1 άσσος, 54%υπ., 31%αρ.), Βαν ντε Ντρις 18 (14/34επ., 3 μπλοκ, 1 άσσος) / Κοκκινάκης (λ. - 75%υπ., 44%αρ.), Γάτσης, Τακουρίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ